Oorlog TRUST vs Nah. en .Au

DeletedUser65747

Guest
Ik was hard bezig met een update maar mijn broer is zojuist langs gekomen en moet even helpen klussen. Zal dus iets later in de avond worden.
 

DeletedUser76162

Guest
Ik was hard bezig met een update maar mijn broer is zojuist langs gekomen en moet even helpen klussen. Zal dus iets later in de avond worden.

Maak je borst maar nat, dit wordt een leuke! :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ff klussen zegt hij maar dat is gewoon bier drinken hoor:)
 

DeletedUser65747

Guest
Hoofdstuk 2: Zombies zijn rare wezens

Na de massa op .Au begon TRUST toch wel wat vertrouwen te krijgen in deze oorlog.
Ze kwamen weer wat meer op het AF en wilden toch even laten zien dat ze niet zomaar een stel zombies bij elkaar waren die makkelijk geëlimineerd konden worden.
Terwijl ze hier op het forum steeds vaker benoemd werden en vaak van een koude kermis thuis kwamen bleven ze in de zelfde formule verdergaan.
Er waren ondertussen weer wat leden uitgegooid en nieuwe bij gekomen.
Voor elk lid dat ontslagen was hadden ze vaak weer een vervanger klaar staan.
Deze zombies bleken sneller voort te planten dan uit te roeien.


2ahsikw.jpg


Hier moest dus actie ondernomen worden, de leden van .Au staken hun hoofden bij elkaar en besloten een uitbraak te doen om een aantal zombies ten onder te brengen.
Er werd een massa voorbereid over 5 van de leden van TRUST aan het front met de focus op 1 lid waar wat lichaamsdelen weg genomen zouden worden om ze te verzwakken.
Demarkie was de dupe, 4 ledematen werden in korte tijd afhandig gemaakt en zijn lichaam werd aan alle kanten enorm verzwakt.
Ook werd veel info vergaard van de andere 5 zombies.

2uorla0.gif


Het ging hard nu aan beiden kanten, waar orcfighter al helemaal weggespeeld is door Nah.
Is demarkie op sterven na dood door de leden van .Au.
De stammen begonnen al stoerder te praten en zelfverzekerder te worden.
We laten ze op het AF eens zien dat wij wel pro zijn, zeiden ze tegen elkaar.

npkg2q.jpg


Eindelijk bleek dat Trust misschien toch wel interesse had in deze oorlog.
Nu er van allebei de kanten een massa geweest was kon een verdere confrontatie niet verder uit de weg gelopen worden.
Het was erop of eronder.
Echter bleek dat het zombie zijn aantrekkelijk was, zo zouden er al meerdere leden van Nah en .Au bij Trust gesolliciteerd hebben aldus de leiding van Trust.
Ook kwam de leiding van Trust op het Algemeen Forum verkondigen dat ze vanaf nu het rekruteringsbeleid wel goed onder controle zouden hebben.
Echter werden ze op het forum helaas niet goed begrepen.
Zo vond Frank dat Trust het pispaaltje is geworden.(en man wat had ik daar graag een spotprent over gemaakt maar dan komt er teveel focus op de spotprenten ben ik bang)
Wij zijn echter zeer benieuwd naar de nieuwe manier van leiding geven in Trust en we zien uit naar het vervolg van deze Oorlog.


Statistieken 03-11-2015 om 12:30
2e21d2h.png


Statistieken van 06-11-2015 om 19:30
5ouujc.png

Wordt vervolgd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69813

Guest
Dit is gewoon onderdeel van de tactiek van Trust. Au. en nah eerst goede hoop geven en het gevoel geven dat ze het kunnen, daarna gewoon slachten :p
 

DeletedUser76162

Guest
Dit is gewoon onderdeel van de tactiek van Trust. Au. en nah eerst goede hoop geven en het gevoel geven dat ze het kunnen, daarna gewoon slachten :p

Hmm.. Al die frontleden verliezen zullen ook erg goed doordacht zijn gok ik zo.

Zeer goede, doordachte tactiek kan ik alleen maar zeggen. Chapeau.
 

DeletedUser64230

Guest
Dus ik rustig een beetje rondkijken,
ontdek ik dit ineens:

XhtHAdD.png


Onze vriend demarkie heeft besloten maar bb's van 2k punten te gaan edelen in zware tijden? :eek:
wat geeft dit aan? Het opgeven van de oorlog? Het volledig leegstaan van de middelen waarmee trust aan het oostfront kan deffen?

Of proberen de "zombies" nu de kleine en makkelijk bein vloedbare kinderen van tw te pakken aangezien deze geen weerstand bieden?
 

DeletedUser75234

Guest
Dus ik rustig een beetje rondkijken,
ontdek ik dit ineens:

XhtHAdD.png


Onze vriend demarkie heeft besloten maar bb's van 2k punten te gaan edelen in zware tijden? :eek:
wat geeft dit aan? Het opgeven van de oorlog? Het volledig leegstaan van de middelen waarmee trust aan het oostfront kan deffen?

Of proberen de "zombies" nu de kleine en makkelijk bein vloedbare kinderen van tw te pakken aangezien deze geen weerstand bieden?

Nu heb je nog niks gezien! Bbs zijn nog maar het begin voor die spelers. Ook in SWAT op w42 edelen deze pro spelers meerendeel moeilijk te nemen bb's, en dan nog het liefst midden in iemand zijn cluster. Top mentaliteit!
 

Deleted User - 487957951

Guest
Neemt hij nu een bb over of kleine en makkelijk bein vloedbare kinderen van tw?
 
Bovenaan