Oorlog Ovidius vs Cafe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Laat ik het zo zeggen: rocket laat anderen voor zich vechten.

wat weet jij daarvan??
ik heb jou nooit in cafe gezien hoor:cool:
Dus zwijg over dingen die je niet weet.

En in je handtekening (of hoe noemt dat) staat :
"Qua Patet Orbis"

Weet je wat dat is?? dat is een topstam op W5. En daar maak jij ook geen deel vanuit denk ik. Ik zie je daar toch nooit op het forum;)
 

DeletedUser9105

Guest
Kerel het is een latijnse spreuk daar hebben ze geen copyright op hoor. En rocket heeft MIJ zelf gezegd dat zijn vrienden voor hem vechten dus dat zegd voor MIJ al genoeg. :)

Nog 1 ding over die spreuk, het is de spreuk van het korps mariniers waar mijn vader in heeft gezeten dus ik snap opzich de hele opmerking niet van jou.
 

DeletedUser

Guest
Kerel het is een latijnse spreuk daar hebben ze geen copyright op hoor. En rocket heeft MIJ zelf gezegd dat zijn vrienden voor hem vechten dus dat zegd voor MIJ al genoeg. :)

Nog 1 ding over die spreuk, het is de spreuk van het korps mariniers waar mijn vader in heeft gezeten dus ik snap opzich de hele opmerking niet van jou.

ja, ok. als je het zo bekijkt. geen probleem:)

en dat van rocket dat hij dat zegt weet ik niet zo goed hoor:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
het begint duidelijk te worden dat cafe alle hoop heeft opgegeven aangezien iedereen weggaat. en als de stamoprichter bovendien nog eens stopt....
 

DeletedUser

Guest
Hier hoef je niet helderzien voor te zijn om dat te voorspellen dat Cafe ging verliezen.
Dat het nog zo lag heeft geduurd verbaast me wel enigsinds.
 

DeletedUser

Guest
Hier hoef je niet helderzien voor te zijn om dat te voorspellen dat Cafe ging verliezen.
Dat het nog zo lag heeft geduurd verbaast me wel enigsinds.

Zoals ik in deze topic al meerdere malen heb vermeld, onze moraal lag bij deze oorlog niet zo hoog. ;) Had het gevolgt en je had het geweten...
 

DeletedUser

Guest
Klopt echter heb ik dit topic niet echt gevolgd . maar ik heb regelmatig gekeken hoe het er aan toe ging.
Maar als je serieus gedacht had te kunnen winnen ook al had je moraal mee ben je slecht bezig. Maar dat is mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Klopt echter heb ik dit topic niet echt gevolgd . maar ik heb regelmatig gekeken hoe het er aan toe ging.
Maar als je serieus gedacht had te kunnen winnen ook al had je moraal mee ben je slecht bezig. Maar dat is mijn mening.

Safer is lid van OVI hoor;)
hij bedoelde dat we het moraal laag hadden en dat het daarom wat langer duurde met cafe.
 

DeletedUser

Guest
Klopt echter heb ik dit topic niet echt gevolgd . maar ik heb regelmatig gekeken hoe het er aan toe ging.
Maar als je serieus gedacht had te kunnen winnen ook al had je moraal mee ben je slecht bezig. Maar dat is mijn mening.

Als je nou eerst is moeite doet om mij te begrijpen en daarna pas meningen vormt, is het voor zowel mij als voor jou een stuk beter. Ik raak niet geirriteerd, jij staat niet voor lul.

Beetje win-win situatie niet?

Wat ik bedoelde, bij ons lag het moraal lager. Wij deden het rustig aan, gingen er niet helemaal voor. Verder..
Maar als je serieus gedacht had te kunnen winnen ook al had je moraal mee ben je slecht bezig. Maar dat is mijn mening.
Mijn antwoord:

We won. De rest doet er niet toe.
 

DeletedUser

Guest
Klopt echter heb ik dit topic niet echt gevolgd . maar ik heb regelmatig gekeken hoe het er aan toe ging.
Maar als je serieus gedacht had te kunnen winnen ook al had je moraal mee ben je slecht bezig. Maar dat is mijn mening.
Ik geef hier toch ook al aan dat ik het topic niet gevolgd heb.
 

DeletedUser

Guest
Zet je mening hier dan niet neer als je toch niet weet waar het topic over gaat
 

DeletedUser

Guest
Voor mensen die geintresseerd zijn, ik volg Thughearted's voorbeeld. Ook in vind het genoeg geweest. Tabé! En veel succes met Opus.
 

DeletedUser

Guest
De oorlog is nu ook wel voorbij, cafe bestaat intussen uit inmiddels 5 leden, cafe2 telt 4 spelers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan