Oorlog in het zuid-oosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nah, we wisten dat de kans 99% was.
Maar dan nog, als je geen risico's neemt dan is het ook maar saai eh :)

Uiteraard is dit best laf.
Maarja, zo een spelers zijn het gewoon niet waart om over na te denken.

Het is wel zo dat die actie laf was, maar wat nog laffer is.
Hij heeft op de 1 of andere manier 2 vv's in handen gekregen.
1 Daarvan niet belangrijk.
De andere van een goedgelovige Kdog.

Vertaald ook meteen de enorme verliezen van Kdog.

Jammer voor zo ne gast dat heel veel moeite heeft gedaan de voorbije weken en dan nu ineens van de kaart geëdeld zal worden omdat mitumi de vv niet wil terug geven.

Maar soit, het is nu eenmaal zo, ik ga er zeker mijn slaap niet voor laten.

Als hij zo een speler wil zijn, dan moet hij dat weten, zin actie zegt pakken meer over hijzelf en yan dan over furi3!

Enigszins denk ik dan toch wel dat yan bang van ons heeft/had, aangezien ze met een spion moeten gaan werken.
Mooi zo, doe zo verder.

Btw, jullie winst tegen inactieve spelers is mooi.
Ik wil jullie wel is zien tegen een actieve speler ;-)
 

DeletedUser

Guest
ik kan er niets aan doen ik doe niet meer mee maar lig wel in de linie
jammer van die bann maja
ik vind het ook een rare situatie
 

DeletedUser

Guest
Moeten jullie zorgen dat de spelers wel actief blijven (sorry, ik kon het niet laten)

Ik vroeg me al af hoe het kon dat kdog plotseling zoveel verloor.
Maar kunnen jullie geen contact opnemen met kdog, dat hij moet inloggen?
 

DeletedUser

Guest
Moeten jullie zorgen dat de spelers wel actief blijven (sorry, ik kon het niet laten)

Als iemand ineens niets meer van zich laat horen terwijl deze de week ervoor nog aangaf alle tijd te hebben en zeker actief zou blijven, wat kan je dan doen?


Ik vroeg me al af hoe het kon dat kdog plotseling zoveel verloor.
Maar kunnen jullie geen contact opnemen met kdog, dat hij moet inloggen?

we proberen om contact te krijgen met kdog.
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor maar dat hij dorpen verloor heeft niks met de vv van mitumi te maken. Voor dat mitumi zijn vv kreeg verloor hij al dorpen :D.

En dat Mitumi bij jullie in de stam is gekomen als spion. Kun je hem niet op aankijken. Ik denk eerder dat je bij jezelf moet gaan kijken. En dat je hem daardoor laf noemt vind ik nog veel zieliger. Het is een oorlog spel en daar horen nou één keer bepaalde tactieken bij. En een antwoord als laf vind ik dan erg kortzichtig.

Maar goed dat is mijn mening :D

Groetjes Themook
 

DeletedUser

Guest
Bravo Furi. Mocht er een ranglijst zijn voor naïviteit, jullie stonden tenminste daar als eerste. Net als in de ranglijst leden kicken om de oorlogstatistieken te vervalsen.
 

DeletedUser

Guest
we kicken geen leden om de stats te veranderen.

Wtf interesseren mij de stats!

leden worden gekicked omdat ze inactief zijn of omdat de vv in handen is van iemand uit jullie stam.
Als jij het niet laf vindt dat die persoon de vv overdraagt, komaan doe is normaal kerel!

jullie reageren hier nooit en nu ineens zijn jullie hier met je grote bek!
wtf, verloor kdog dorpen toen hij actief was en zijn vv NIET bij mitumi lag?

ik dacht het niet eh!
ooooh jawel 3 dorpen op 2 weken van aanvallen 1000+ en tig edeltreintjes.

ga dan zeker niet zeveren eh gast!

tis niet omdat je in het andere kamp zit dat je niet eerlijk moet zijn!
 

DeletedUser27955

Guest
Wellicht goed om ook in deze fase van de strijd weer een moment van bezinning in te bouwen.

Laten we eens kijken wat er de afgelopen week heeft plaatsgevonden.

Zoals Vrijbroek al aangaf is Mitumi naar Furi3! vertrokken waarbij de kans op spionage groot was.
Vrijbroek was toen dit uitkwam, in mijn optiek, terecht verbolgen hierover.
Deze spionage was van YAN zijde niet echt nodig maar was een reactie op de spionageactiviteiten welke Furi3! heeft gebezigd binnen YAN.
Een gevalletje oog om oog...
Het bewijs hiervoor heb ik Vrijbroek ingame al doorgestuurd.
Gezien zijn reactie zowel hier als ingame ga ik er van uit dat hij hier inderdaad niets van wist.

Dan Kdog3wa, deze heeft inderdaad in de eerste twee weken maar een paar dorpen verloren, waren er iets meer dan drie maar hij bood gedegen partij.
Hij kon echter niet op tegen de aanvallen welke bleven komen. De def is ooit op zeker als er zogenaamd veilige gebieden dreigen te vallen.
Dat Mitumi zijn VV kreeg heeft natuurlijk geholpen voor ons. De dorpen zijn echter niet leeggezet het is alleen makkelijk om te weten waar de kerken weg zijn.
De VV is gegeven met de mededeling dat hij er geen zin meer in had en dat de dorpen maar aan YAN of iemand anders gegeven moesten worden.
De werkelijke bedoeling kan alleen Kdog zelf vertellen.

Het is al met al weer erg makkelijk om van alles te vinden op dit forum. Een echte mening vormen kan alleen als alle feiten bekend zijn.
 

DeletedUser3306

Guest
Het bewijs hiervoor heb ik Vrijbroek ingame al doorgestuurd.
Gezien zijn reactie zowel hier als ingame ga ik er van uit dat hij hier inderdaad niets van wist.

Zozo, bewijs? Dat Dingenstony ons plots de VV geeft?
Maar staat 'een stamlid binnenloodsen in een andere stam, voor een week' gelijk aan dat je opeens een vv krijgt van de vijandelijke stam? :confused:
 

DeletedUser27955

Guest
Ik probeer op dit forum mensen in hun waarde te laten en me niet mee te laten voeren in een propaganda stukje.

De neutrale lezer kan waarschijnlijk uit mijn woorden wel opmaken dat het meer is als het in handen krijgen van een VV.

Persoonlijk zie ik het verschil overigens niet tussen een VV in handen krijgen of een uitnodiging krijgen voor een stam.
 

DeletedUser

Guest
hmmm als ik zo alles leest rijst er bij mij toch ook wel 1 grote vraag op: waarom geeft Kdog3wa zijn vv weg? was dat miss omdat hij zoveel aanvallen kreeg dat hij er geen zin meer in had? in de geval heeft yan in mijn ogen het gewoon goed aangepakt in de questie Kdog3wa

maar toch blijft het van dat spioneren een laffe zet. dan kan je zeggen dat dat erbij hoort, maar het is gewoon triest. btw wel heeeel erg goedgelovig van furie..
 

DeletedUser

Guest
Deze spionage was van YAN zijde niet echt nodig maar was een reactie op de spionageactiviteiten welke Furi3! heeft gebezigd binnen YAN.

Laat ook weer zien hoe ''Pro'' YAN is: Niet zonder spionnen kunnen (ze staan voor en dan nog een spion nemen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7025

Guest
Laat ook weer zien hoe ''Pro'' YAN is: Niet zonder spionnen kunnen (ze staan voor en dan nog een spion nemen).

En misschien moet YAN de eigen stam ook spion vrij maken :rolleyes:

Wat een surprise zeg :D Je bent binnenkort lid van SUP!

Hey noob :D
 

DeletedUser

Guest
Sup!?

Aha, ANR is SUP geworden....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan