Oorlog Glory VS PNT

DeletedUser

Guest
Maar dan vind ik het wel lachwekkend dat Tjakko met deze uitspraak is gekomen, want toen hij de main VV'er (gaf hij destijds zelf aan dat hij heel veel vv'de op hessel) was op Hessel toonde hij zo goed als geen kwaliteiten als speler.

Wanneer ik als vv op dat account begon was het al verkloot door de originele speler tijdens 1ste mass, daarna kon ik nog veel tijd rekken, heb dat gedaan tot ze stefmart verkloot hebben. Toen glory dat account met gemak konden edelen door het vluchten van de spelers was het voor mij klaar om nog tijd in hessel vv te steken en ben er toen ook mee gestopt.

Ik heb het er ook niet over gehad dat het niet logisch is en ik klaag ook totaal niet dat we aanvallen krijgen. Enkel vind ik het een wat aparte opmerking vanuit jou, dit heeft ook de reden door wat ik hier boven vermelde. Een strijd hebben is erg leuk vind ik zelf, enkel benoem ik dat jullie de tactiek kiezen om met overmacht te strijden in plaats van op basis van skills.

Het gedeelte "maakt niet uit hoe goed ze kunnen deffen verliezen gaan ze toch wel.." vind ik vrij apart, niemand gaat dus een individuele strijd aan, of al is het enkel de front spelers. Maar nogmaals, het had er mee te maken dat juist jij dit moest benoemen. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, het bericht is wel duidelijk neem ik aan.

Overmacht is bij je stamgenoot sld niet eens nodig geweest, speurm en ik konden van hem edelen met alleen ons relatief kleine jump clusters op dat moment, natuurlijk stond hij er ook alleen voor maar had een groter cluster dan wij samen. hetzelfde kon milk ook doen bij hessel, doordat er veel cf's geedeld waren tijdens de eerste mass en er def tekort was in de stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28083

Guest
Overmacht is bij je stamgenoot sld niet eens nodig geweest, speurm en ik konden van hem edelen met alleen ons relatief kleine jump clusters op dat moment, natuurlijk stond hij er ook alleen voor maar had een groter cluster dan wij samen. hetzelfde kon milk ook doen bij hessel, doordat er veel cf's geedeld waren tijdens de eerste mass en er def tekort was in de stam.

Mwah daar heb ik wel een andere mening over, Milka account was begonnen met een clustertje van 25 dorpen. Toen hadden we nog wat pm verkeer met jou als speler, en daar kwam eigenlijk uit dat we geen kans maakten. Maar inderdaad toen na de eerste massa hadden we vrij veel verovert, wat het lastiger maakte voor het account hessel, of de vv'er(s) die daar aanwezig waren.
 

DeletedUser

Guest
Toen hadden we nog wat pm verkeer met jou als speler, en daar kwam eigenlijk uit dat we geen kans maakten.

Zoiets zou ik zelf niet zeggen, zeker niet tegen spelers die ik niet ken en al helemaal zoals hessel erbij stond toen ik met vv begon. Dat zijn waarschijnlijk woorden van de speelster die er voor/ tijdens de eerste mass op zat, want dit heeft ze zeker tegen Florijn verteld, als ze het ook tegen milk heeft verteld kan ik me zo niet herinneren. Als ik het over slechte spelers heb gehad met jullie waren dat waarschijnlijk zestien of cyn, weet iig zeker dat ik het nooit over jullie gezegd hebt..
 

DeletedUser75910

Guest
Ik heb het er ook niet over gehad dat het niet logisch is en ik klaag ook totaal niet dat we aanvallen krijgen. Enkel vind ik het een wat aparte opmerking vanuit jou, dit heeft ook de reden door wat ik hier boven vermelde. Een strijd hebben is erg leuk vind ik zelf, enkel benoem ik dat jullie de tactiek kiezen om met overmacht te strijden in plaats van op basis van skills.

Het gedeelte "maakt niet uit hoe goed ze kunnen deffen verliezen gaan ze toch wel.." vind ik vrij apart, niemand gaat dus een individuele strijd aan, of al is het enkel de front spelers. Maar nogmaals, het had er mee te maken dat juist jij dit moest benoemen. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, het bericht is wel duidelijk neem ik aan.

Tjak heeft uitstekend gedeft en heeft juist bewezen prima zijn plan te trekken met beperkte mogelijkheden. Je gaat heel kort door de bocht.
Verder ga ik er ook geen extra woorden aan vuil maken :D
 

DeletedUser62436

Guest
whahaha, pnt zieke massa stam. Heb ze dat 100 keer horen verwijten naar andere en nu gaan ze zelf winnen door ff hun hele mb stam te rekruteren xD
Gefeliciteerd alvast met deze zielige overwinning (maar weest gerust, zieliger dan hoe w32 gewonnen is kan nooit dus nummer 2 op die lijst is voor jullie)
Ik maar denken dat jullie wel het lef hebben om het ff echt af te maken. Maar ik blijf jullie toch keer op keer overschatten blijkt :p
 

DeletedUser73163

Guest
whahaha, pnt zieke massa stam. Heb ze dat 100 keer horen verwijten naar andere en nu gaan ze zelf winnen door ff hun hele mb stam te rekruteren xD
Gefeliciteerd alvast met deze zielige overwinning (maar weest gerust, zieliger dan hoe w32 gewonnen is kan nooit dus nummer 2 op die lijst is voor jullie)
Ik maar denken dat jullie wel het lef hebben om het ff echt af te maken. Maar ik blijf jullie toch keer op keer overschatten blijkt :p

jij hebt echt geen flauw benul wat er allemaal aan de hand is. door de actie van support is deze wereld gewoon verpest van alle kanten. sluiten willen ze echter niet waardoor we er gewoon met ze allen voor zorgen dat PNT zo snel mogelijk 70% heeft en af kan gaan tellen. niemand heeft nog behoefte aan deze wereld....
 

DeletedUser

Guest
whahaha, pnt zieke massa stam. Heb ze dat 100 keer horen verwijten naar andere en nu gaan ze zelf winnen door ff hun hele mb stam te rekruteren xD
Gefeliciteerd alvast met deze zielige overwinning (maar weest gerust, zieliger dan hoe w32 gewonnen is kan nooit dus nummer 2 op die lijst is voor jullie)
Ik maar denken dat jullie wel het lef hebben om het ff echt af te maken. Maar ik blijf jullie toch keer op keer overschatten blijkt :p

Wat is er mis met de mb stam te rekruteren om aan de 70% te komen ipv ze op te edelen? Aangezien de 3 grootste leden uit f5 op ban staan, en de rest van de stam hun account op barb zet. De wereld was allang binnen en nu al helemaal na de ban van de 3 spelers uit f5.

Jullie waren zelf infect nodig in het verleden om ons aan te kunnen, maar aangezien dat nog grotere noobs dan jullie waren had dat ook vrij weinig nut..
 

DeletedUser

Guest
whahaha, pnt zieke massa stam. Heb ze dat 100 keer horen verwijten naar andere en nu gaan ze zelf winnen door ff hun hele mb stam te rekruteren xD
Gefeliciteerd alvast met deze zielige overwinning (maar weest gerust, zieliger dan hoe w32 gewonnen is kan nooit dus nummer 2 op die lijst is voor jullie)
Ik maar denken dat jullie wel het lef hebben om het ff echt af te maken. Maar ik blijf jullie toch keer op keer overschatten blijkt :p

Jouw kneus gehalte stijgt ook met iedere post, niet gewoon dit. Ze zeiden me altijd, als je niets te zeggen hebt, zwijg dan. Aanradertje voor jou in dit geval :eek:
 

DeletedUser75236

Guest
Wat is er mis met de mb stam te rekruteren om aan de 70% te komen ipv ze op te edelen? Aangezien de 3 grootste leden uit f5 op ban staan, en de rest van de stam hun account op barb zet. De wereld was allang binnen en nu al helemaal na de ban van de 3 spelers uit f5.

Jullie waren zelf infect nodig in het verleden om ons aan te kunnen, maar aangezien dat nog grotere noobs dan jullie waren had dat ook vrij weinig nut..

Ey ey in PNT staan er ook 3 op ban he ;)

Maar jongens jullie kunnen toch niet verwachten van onze Pro speler Mark dat die na telkens een paar dagen ze kop in het zand te steken van alles op de hoogte is..
Mark je blijft echt een *** **** ***** ***** ** ******** ******** ***** *** **** **
 

DeletedUser

Guest
Ey ey in PNT staan er ook 3 op ban he ;)

Maar jongens jullie kunnen toch niet verwachten van onze Pro speler Mark dat die na telkens een paar dagen ze kop in het zand te steken van alles op de hoogte is..
Mark je blijft echt een *** **** ***** ***** ** ******** ******** ***** *** **** **

Klopt, maar nu f5 25m gaat verliezen zijn ze 1/3de van de punten kwijt en hebben ze 2 front spelers op barb. Pnt verliest ook ongeveer 25m (wat ongeveer 1/8ste is) en is daardoor ook 3 front spelers kwijt, maar niet tegen f5 en daarom ook weinig effect op de oorlog. Al waren alleen onze spelers banned, dan had dit alsnog een redelijk klein effect op de oorlog met f5 op betekent, en zou het ook geen keerpunt in de oorlog zijn.
 

DeletedUser75236

Guest
Met of zonder ban F5 kan naar de maan geschoten worden wat mij betreft :p
 

DeletedUser75858

Guest
zonder de bans had w41 zich nog wel eventjes voortgezet, toch jammer.
 

DeletedUser60278

Guest
Wat is er mis met de mb stam te rekruteren om aan de 70% te komen ipv ze op te edelen? Aangezien de 3 grootste leden uit f5 op ban staan, en de rest van de stam hun account op barb zet. De wereld was allang binnen en nu al helemaal na de ban van de 3 spelers uit f5.

Jullie waren zelf infect nodig in het verleden om ons aan te kunnen, maar aangezien dat nog grotere noobs dan jullie waren had dat ook vrij weinig nut..

Dus het stamlid pavo van infected is noob :( En bedankt hé.
 

DeletedUser

Guest
De stam als geheel kwam niet vrij professioneel over vergeleken met glory of vergeleken met pnt. Daarnaast had pavo in de tijd van infect ook geen pnt front.
 
Bovenaan