Oorlog Glory VS PNT

DeletedUser

Guest
Grappig dat er z'on grote ophef vanuit glory over mij was dat ik een overloper ben? Wat een grap zijn jullie toch. Wat heb ik me weer vergist in die stam
 

DeletedUser

Guest
pnt,

ga eens wat minder tijd besteden aan beschuldiggingen die nergens over gaan.
Misschien moeten jullie stef en hessel eens uit de brand helpen?:O

want daar gaat wederom goed mis....

Ik ben benieuwd wat daar mis gaat, stef verliest geen dorpen, hessel verliest gewoon zijn jump cluster. Als ik jou was zou ik eens aan de andere kant van de wereld bij je stammaten kijken, volgens mij gaat het daar een klein beetje mis :D
 
Reactiescore
1.367
Grappig dat er z'on grote ophef vanuit glory over mij was dat ik een overloper ben? Wat een grap zijn jullie toch. Wat heb ik me weer vergist in die stam

Je bent dan ook een overloper en stabber.
Volgens mij werk je gewoon een lijstje af

"W1 - 3x gestabt, 2x overgelopen
....
w37 - 2x gestabt, 3x overgelopen, 3 pogingen tot stabben
W41 - 1x overgelopen, 2 stabs klaar voor uitvoering"
 

DeletedUser

Guest
Je bent dan ook een overloper en stabber.
Volgens mij werk je gewoon een lijstje af

"W1 - 3x gestabt, 2x overgelopen
....
w37 - 2x gestabt, 3x overgelopen, 3 pogingen tot stabben
W41 - 1x overgelopen, 2 stabs klaar voor uitvoering"

[SUP][/SUP]
Lol? ben nog nooit overgelopen op 41 en nog nooit gestabt, w1 zelfs nog nooit gespeeld. Als je hier alleen maar komt trollen kan je beter op de algemene tribal wars praathoek mensen afzeiken noob
 

DeletedUser75236

Guest
Ik ben benieuwd wat daar mis gaat, stef verliest geen dorpen, hessel verliest gewoon zijn jump cluster. Als ik jou was zou ik eens aan de andere kant van de wereld bij je stammaten kijken, volgens mij gaat het daar een klein beetje mis :D

Bedoel je dan Dumbel die in gelijk weg geknalt werd?
En adi die snel 40 bb's edelt om zijn verliezen te compenseren?

Of dat jullie toch wat dorpjes van beyond pakken?
Volgens mij compenseerd dat het verlies van dumbel,adi en Peuter niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je dan Dumbel die in gelijk weg geknalt werd?
En adi die snel 40 bb's edelt om zijn verliezen te compenseren?

Of dat jullie toch wat dorpjes van beyond pakken?
Volgens mij compenseerd dat het verlies van dumbel,adi en Peuter niet ;)

Ik weet niet hoe je plotseling bij dumbel komt, als het over stef en hessel gaat.. Waarop ik antwoord dat het in het zuiden bij glory ook niet goed gaat, en dan kom jij ineens aanzetten met 'bedoel je dumbel dan', zover mijn informatie strekt is dat geen glory lid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75236

Guest
Ik weet niet hoe je plotseling bij dumbel komt, als het over stef en hessel gaat.. Waarop ik antwoord dat het in het zuiden bij glory ook niet goed gaat, en dan kom jij ineens aanzetten met 'bedoel je dumbel dan', zover mijn informatie strekt is dat geen glory lid.

Zuiden bij glory ook niet goed gaat, op wie doelt u dan?
 

DeletedUser

Guest
Dat zal er nog eens bij moeten komen dat je hem anuleer :confused:Het gaat er niet alleen om dat Jorn dreigt met gekke dingen te doen op Adimantes het gaat erom dat jullie gewoon 2 ratten zijn die binnen een week verkassen naar de vijand.Je ken je eigen daden proberen goed te praten maar het blijft een vieze naaistreek.Eerst een slap afscheid op het forum zetten en nog geen week later verkondigen dat jullie toevallig een aanbieding van Glory hebben gehad.Wat al lang besproken was natuurlijk.Jack en Jorn zullen door het leven gaan als de grootste stabbers van TW

Mvg MrGrizzly PNT 41

Die gekke dave weer :D Je was lekker actief in pnt joh, wel grote mond achter af dat wij 2 ratten zijn... IG doe je vrij weinig tot niets maar als er iets is waar jij je mondje over open kan doen doe je het gelijk goed met dreigen tot bot breuken aan toe :D
 

DeletedUser

Guest
Haha ingame deed ik het meeste van Mrgrizzly
vvs enz dus lul nou niet zo stom jorn dat jij nou te dom bent om een account te verzieken door een ban waardoor jullie eigenlijk vanaf dag 1 dat je die ban kreeg onder vuur lagen.En citeer mij gesprekje effe goed van skype (In Rotterdam breken we je botten als je een Rat bent :D want dat ben je en blijf je) ga jij nou maar lekker dreigen om adimantes een loer te draaien want zon persoontje ben je.

Dag ratje stabbertje en vergeet mee lopertje warre niet mee te nemen je zogenaamde maat whawhahwa

MrGrizzly PNT 41


Ik heb dit 3 keer moeten lezen vanwege de verwaarloosde interpunctie.
Ik begrijp dat jij nogal gefrustreerd bent Dave? Dit zie ik aan het feit dat jij als echt volwassen individu je plaatsnaam gaat vernoemen en het woord boten breken gebruikt.

Alvorens je steeds over stabs praat wil ik toch even daar kort iets over kwijt.

Als zich bij ons spelers aanmelden kijken wij naar ervaring, karakter en natuurlijk vriendelijkheid. Of deze spelers nu van Venus, mars of de linkerschoen van Patty Brard komen maakt niet uit, het zou een stab zijn als er accounts mee over waren gekomen, dan werd PNT er namelijk direct slechter op, ja dan was het een stab.

Maar team adi was volgens jou toch noob? En volgens jou doet toch niemand iets? Dan ben je ze toch liever kwijt dan rijk? Hoezo is het dan nog een stab? Jij wilt ze weg hebben, dan gaan ze weg en vervolgens loop jij rond te buizen met je stab hier en stab daar. Als een echt volwassen persoon ga je mensen ook nog een lopen bedreigen via whatsapp en zet je jezelf hier neer als een echte Rotterdammer! ( dit niet ten koste van de wel nette Rotterdammers onder ons) .


Ter afsluiting, zodra een pnt-er het woord stab in de mond neemt is daar een bijpassende uitspraak voor.
De pot, verwijt de ketel, dat hij zwart ziet.
 

DeletedUser75839

Guest
He kunnen we iig Rotterdam er even buiten houden? Welke gek gaat mijn stad zwart lopen maken?

En mensen een rat noemen is een groot compliment eigenlijk, niet iedereen realiseert zich dat.

Ratten zijn slimme en sociale dieren, die erg tam kunnen worden. Een goed aan mensen gewende rat zal graag bij u zitten en niet snel bijten. Ratten zijn groepsdieren die onderlinge interactie nodig hebben. Ratten zijn nieuwsgierig dus geef ze genoeg te doen.

Dus als je mensen rat noemt omdat ze bij je weggaan en zich ergens anders aansluiten ligt waarschijnlijk de fout bij degene die ze niet goed onderhield. Hopen dat de nieuwe baasjes dat wel doen.

Met vriendelijke groet,

Jack
 

DeletedUser

Guest
Ook jij ken het schoonlullen wat je wil maar binnen een week overstappen naar de vijand vind ik een stab ja en meerdere met mij.Je weet alles binnen PNT via ratje en ratje waar jullie dus gebruik van maken .Over het botten breken heb ik gezegt in Rotterdam weten we wel raad met dit soort mensen daar breken we je botten idd als je een rat bent :D. Het intreseert me echt totaal niet dat je het 3x moet lezen als je maar het woord Rat en stabber er tussen uit haalt :D .Ben trouwens al een weekie gestopt op TW ,dag voor jorn en jack zouden stoppen zogenaamd en ze allang wisten dat ze in glory gingen spelen whawha.En de spelers zijn echt niet noob ze zijn proratten veel s6 met ze.Let wel op dat ie niet 36 minuten te vroeg logt want dat was wel noob :D


Overstappen naar de vijand doe je gewoon niet en al zeker niet binnen een week.Aju ben hier wel klaar mee :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Doei Doei ;)
 

DeletedUser62862

Guest
hospital.jpg


Let wel op dat ie niet 36 minuten te vroeg logt want dat was wel noob :D

Overstappen naar de vijand doe je gewoon niet en al zeker niet binnen een week.Aju ben hier wel klaar mee :p

Waar haal jij jou info vandaan ! Binnen een week ?

illuwuz220.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75236

Guest
Ook jij ken het schoonlullen wat je wil maar binnen een week overstappen naar de vijand vind ik een stab ja en meerdere met mij.Je weet alles binnen PNT via ratje en ratje waar jullie dus gebruik van maken .Over het botten breken heb ik gezegt in Rotterdam weten we wel raad met dit soort mensen daar breken we je botten idd als je een rat bent :D. Het intreseert me echt totaal niet dat je het 3x moet lezen als je maar het woord Rat en stabber er tussen uit haalt :D .Ben trouwens al een weekie gestopt op TW ,dag voor jorn en jack zouden stoppen zogenaamd en ze allang wisten dat ze in glory gingen spelen whawha.En de spelers zijn echt niet noob ze zijn proratten veel s6 met ze.Let wel op dat ie niet 36 minuten te vroeg logt want dat was wel noob :D


Overstappen naar de vijand doe je gewoon niet en al zeker niet binnen een week.Aju ben hier wel klaar mee :p

Blub Blub en ik ben de wegloper?
Ha-Ha-Ha, Daveje toch.
Altijd met je groot geblaas maar opzich ben je juist wat je altijd al naar iedereen ligt te roepen.
Inderdaad een wegloper,rat and so on.
 

DeletedUser62436

Guest
He weglopertje ik speel alleen in de zandbak als jij er ook ben want dan ken ik je begraven onder het zand :D

Jij moest is weten kerel :p john pakt meer dorpen van pnt dan andersom :D
Daarbij heeft hij ook al meerdere massa's gedeffed en goed ook, dus van weglopen is zeker weten geen spraken

Je bent dan ook een overloper en stabber.
Volgens mij werk je gewoon een lijstje af

"W1 - 3x gestabt, 2x overgelopen
....
w37 - 2x gestabt, 3x overgelopen, 3 pogingen tot stabben
W41 - 1x overgelopen, 2 stabs klaar voor uitvoering"

Je mag w26 overlopen en stammies stabben door ze aan te vallen er aan toevoegen :)

Ook jij ken het schoonlullen wat je wil maar binnen een week overstappen naar de vijand vind ik een stab ja en meerdere met mij.Je weet alles binnen PNT via ratje en ratje waar jullie dus gebruik van maken .Over het botten breken heb ik gezegt in Rotterdam weten we wel raad met dit soort mensen daar breken we je botten idd als je een rat bent :D. Het intreseert me echt totaal niet dat je het 3x moet lezen als je maar het woord Rat en stabber er tussen uit haalt :D .Ben trouwens al een weekie gestopt op TW ,dag voor jorn en jack zouden stoppen zogenaamd en ze allang wisten dat ze in glory gingen spelen whawha.En de spelers zijn echt niet noob ze zijn proratten veel s6 met ze.Let wel op dat ie niet 36 minuten te vroeg logt want dat was wel noob :D


Overstappen naar de vijand doe je gewoon niet en al zeker niet binnen een week.Aju ben hier wel klaar mee :p

Als jij en je stam zo idioot zijn dat jorn en jack meerdere keren aangeven dat er iets mis is en er gebeurd niks mee dan is pnt nog een stuk slechter dan ik al dacht. En domste is nog, Jack bied aan leider te worden en daar word niets mee gedaan XD
Nou ik kan je vertellen, jack is de beste stamleider die je zal tegen komen op TW. Die man had pnt zeker weten naar de overwinning geleid als jullie gewillig waren geweest. Maar zoals ik wel al wist, Pnt zit vol arrogante naabs dus dat kon ook niet anders dan zo aflopen. echt jullie zijn niet alleen de slechtste stam van w41, maar nu ook nog is de domste :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
Als jij en je stam zo idioot zijn dat jorn en jack meerdere keren aangeven dat er iets mis is en er gebeurd niks mee dan is pnt nog een stuk slechter dan ik al dacht. En domste is nog, Jack bied aan leider te worden en daar word niets mee gedaan XD
Nou ik kan je vertellen, jack is de beste stamleider die je zal tegen komen op TW. Die man had pnt zeker weten naar de overwinning geleid als jullie gewillig waren geweest. Maar zoals ik wel al wist, Pnt zit vol arrogante naabs dus dat kon ook niet anders dan zo aflopen. echt jullie zijn niet alleen de slechtste stam van w41, maar nu ook nog is de domste :p

Waar baseer jij op dat Jack de beste stamleider is die je in TW tegen zou komen?:rolleyes:
Wel grappig dat jullie PNT als slechtste stam van W41 beschouwen, die 'arrogante naabs' zoals jij ze noemt staan geloof ik nog steeds voor in de oorlog.:rolleyes:

Je likt zeker nog net de balletjes van Jack niet.:rolleyes2:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75236

Guest
Waar baseer jij op dat Jack de beste stamleider is die je in TW tegen zou komen?:rolleyes:
Wel grappig dat jullie PNT als slechtste stam van W41 beschouwen, die 'arrogante naabs' zoals jij ze noemt staan geloof ik nog steeds voor in de oorlog.:rolleyes:

Je likt zeker nog net de balletjes van Jack niet.:rolleyes2:

Best raar dat je een weekje? (uitgaande vanaf je postingen) in PNT zit en al gelijk zo groot komt doen.

Best grappig :D:D
 

DeletedUser17072

Guest
Best raar dat je een weekje? (uitgaande vanaf je postingen) in PNT zit en al gelijk zo groot komt doen.

Best grappig :D:D

Ik kan mij niet inbeelden waarom dat raar zou zijn. Ik mag mijn mening toch verkondigen op het AF of ik nou een weekje in PNT zit of een paar maand.:rolleyes:
 

DeletedUser75236

Guest
Ik kan mij niet inbeelden waarom dat raar zou zijn. Ik mag mijn mening toch verkondigen op het AF of ik nou een weekje in PNT zit of een paar maand.:rolleyes:

Zou zeggen leef je uit en bewijs je zelf, vooraleer je met andere hun stats moet afkomen ;)
 
Bovenaan