DeletedUser32664
Guest
Die hadden aan hun diplomatieke vrienden genoeg
Een epic fail genaamd Initia zeker?
Initia was indd een redelijk grote fail xD
Die hadden aan hun diplomatieke vrienden genoeg
Een epic fail genaamd Initia zeker?
Er zijn hier weinig orginele noobs nog actief zeg niemand meer op tour behalve youri dan.
vind wel weer mooi geweest ik heb me ding gedaan wat ik moest doen daarmee basta
heb altijd meerdere werelden gehad enzo
leuke tijd geweest maar ergens moet je een streep trekken
Initia was indd een redelijk grote fail xD
Gefeliciteerd, GBD.
Ik snap alleen dit niet:
Ik heb van de week nog ingelogd op W15 en wilde er de 23e even na middernacht weer inloggen en dat kon niet.
Ik dacht eerst aan een technische storing, maar later die dag zag ik op de inlogpagina staan dat W15 gewonnen was door GBD.
W15 is nu dus gesloten, want inloggen kan niet meer.
Schijnbaar dus meteen nadat er bekend werd dat GBD gewonnen heeft.
Komt er dan geen week vredesmodus? Zoals er normaal wel is?
Ook heb ik ingame geen melding gehad dat W15 door GBD gewonnen was en gesloten werd, of dat moet gebeurd zijn in de 1,5 dag dat ik daar niet ingelogd heb.
Kan iemand me hier wat meer duidelijkheid over geven?
Het klopt dat er geen vredesperiode is geweest op Wereld 15 en dat de wereld dus meteen gesloten is. De ene wereld sluit meteen, terwijl een andere wel een vredesperiode heeft. Dit verschilt dus per wereld.
Het klopt dat er geen vredesperiode is geweest op Wereld 15 en dat de wereld dus meteen gesloten is. De ene wereld sluit meteen, terwijl een andere wel een vredesperiode heeft. Dit verschilt dus per wereld.
Waar kan ik de regels vinden mbt de vredesperiode en op welke wereld gelden die dan wel en niet?
Ik heb bij diverse wereld-aankondigingen gekeken, maar kan nergens echt wat zinnigs terug vinden over het sluiten van een wereld.