Oorlog: .Flash VS Vert.

DeletedUser67517

Guest
Beste meneertjes en mevrouwtjes spelend op W30

De stammen Vert. en .Flash vinden elkaar niet meer lief.
We lopen elkaar in de weg, en zitten constant op elkaars lip.
Omdat we een te groot front hebben, en we anders vast lopen.
Zat een oorlog er aan te komen.

Geschiedenis
Wij waren eerst in oorlog met Loyal (Global), waarna Loyal .Mouse Click toevoegde als Bondgenoot.
.Mouse Click werd later Cookie, en die strijd is nooit gestopt geweest.
Omdat de belangrijkste leden van Cookie naar Vert. zijn gegaan, hebben we dus een megafront met Vert.

Dit kan op 2 manieren opgelost worden, door te fuseren, Of door door een oorlog.
Omdat onze bijltjes net geslepen waren, en de paarden net gevoerd waren, kozen we voor een oorlogje.
Gewoon, omdat het kan.
Geen ruzies, geen akkefietsjes, gewoon om lekker bezig te blijven met zijn allen en te doen waar we dit spel zo leuk vinden.

verttt.jpg


Much love voor jullie, moge de beste winnen !
En als we slechter zijn, moge de slechtste winnen !
Ik hoop op een ouderwetse lekkere oorlog, waar geen ruimte is voor backstabbers en vieze spelletjes zoals Spionage.
Laten we W30 zijn eer herstellen, en die dingen vooral niet gaan doen.
Proost, en veel plezier !

Natuurlijk nog een mooi kaartje erbij,
.Flash is blauw
Vert. is Roze
nl30

Ge zijt gegroet,
Kusjes Cona!
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop op een ouderwetse lekkere oorlog, waar geen ruimte is voor backstabbers en vieze spelletjes zoals Spionage.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik zou niet weten waar je het over hebt :D

Nou vooruit dan, Ik hoop op een lekkere ouderwetse oorlog waar met respect gebackstabt en gespioneerd wordt :cool:
 

DeletedUser67609

Guest
Wel beetje triest van Flash dat ze IKSA gekicked hadden. Dan hadden we al 10-0 voorgestaan nu. Als het geen 40-0 is...
 

DeletedUser67517

Guest
IKSA is gekicked wegens andere redenen, waaronder Backstabben.
Zoals je weet willen we dat niet in de stam, simpel gezegd gewoon om het feit dat hij dan niet betrouwbaar is.
Daarnaast was het ook gewoon een egoistisch en zelf ingenomen ventje die er op zat.

Vandaar de Bye Bye Zwaai Zwaai !
Maar dat terzijde, dan had ie ook wel wat meer steun gehad + VV, Dus geen inactieve periodes op dat account, waardoor je het veel moeilijker had gehad dan nu.
 

DeletedUser67838

Guest
Wel beetje triest van Flash dat ze IKSA gekicked hadden. Dan hadden we al 10-0 voorgestaan nu. Als het geen 40-0 is...

Ik wil hier even op ingaan;)

IKSA is zoals Cona zei gekicked door z'n backstab. Daarnaast hadden ik en Cona al na 2 dagen IKSA in de stam die gast moet eruit. na 5-6 dagen heb ik hem laten kicken door Cona omdat het nieuws van een stab bekent was en omdat de spelers werkelijk waar nooit online waren. Na de kick hebben jullie en ook .flash mogen edelen wat ze wilde en volgens de twstats word hij rap opgeedeld. .Flash zijn geen statsgeilers en hebben hem daarvoor dus ook niet gekikt;)
 
Bovenaan