Oorlog: CHIQUITA vs No Limit Soldiers

DeletedUser

Guest
En dan gooi je Redbull80 er uit, een speler die ik meer waard acht dan heel NLS samen..

thnQ DC... en ik moet GG wel bijvallen, hij heeft ons idd weer uitgenodigt! Maar ik zag weinig perspectief in het geheel, mede door een verschil in inzicht en wijze van communiceren... aan wie dat ligt laat ik in het midden.

W8 is bij mij een extra wereld geweest naast W5 en W10, ben minder actief etc, maar nu er een goede co bijkomt gaan we weer richting volle toeren. We zullen voor CHIQ. een goede aanwinst zijn... dus Beurre, thnQ voor deze kans!!

gr Rb80
 

DeletedUser16256

Guest
Je weet, ik ben de kwaadste nog niet ;D

'Den beste van de zeuve kooij'
 

DeletedUser23429

Guest
De ervaring die ik heb gehad met RedBull80 op w11 is niet zo positief.
Dus ik zou het nog niet zo goed weten of hij een goede aanwinst is .Als hij deze keer wel trouw blijft aan zijn stam en niet zielig spionnetje gaat spelen ,kun je er mss nog iets mee aanvangen .
 

DeletedUser

Guest
De ervaring die ik heb gehad met RedBull80 op w11 is niet zo positief.
Dus ik zou het nog niet zo goed weten of hij een goede aanwinst is .Als hij deze keer wel trouw blijft aan zijn stam en niet zielig spionnetje gaat spelen ,kun je er mss nog iets mee aanvangen .

ach, waarom wordt opportunisme niet op zijn waarde geschat... :)
 

DeletedUser18705

Guest
ach, waarom wordt opportunisme niet op zijn waarde geschat... :)

jij was anders ook een leuke spion voor wat stammen bij U.N vandaar dat ik allemaal info kreeg van andere stammen is het niet heerlijk om een spion te hebben?? om lekker vals te spelen??? ik zie het nut er niet van in als je gesnapt word kan je wel snel naar een andere stam maar je gaat er alsnog aan door de stam die jij gespioneeerd heb........
 

DeletedUser

Guest
jij was anders ook een leuke spion voor wat stammen bij U.N vandaar dat ik allemaal info kreeg van andere stammen is het niet heerlijk om een spion te hebben?? om lekker vals te spelen??? ik zie het nut er niet van in als je gesnapt word kan je wel snel naar een andere stam maar je gaat er alsnog aan door de stam die jij gespioneeerd heb........

met deze post bewijs je maar mooi dat je mijn vorige totaal niet snapte...
lees hem nog eens goed...

- de info die jij kreeg kwam voornamelijk van jouw mannetje die in U.N zit. Niet van mij.
- en gebruik je hersenen eens. Had ik ook maar een beetje verdedigd, dan had ik nu nog altijd >90% van mijn dorpen. indien ik 2 weken later verraden werd, dan had ik misschien wel nog actief verdedigd, nu had ik er gewoon totaal geen tijd voor. Ik had deze week 4 deadlines. Leuk hé, thesis?
 

DeletedUser18705

Guest
met deze post bewijs je maar mooi dat je mijn vorige totaal niet snapte...
lees hem nog eens goed...

- de info die jij kreeg kwam voornamelijk van jouw mannetje die in U.N zit. Niet van mij.
- en gebruik je hersenen eens. Had ik ook maar een beetje verdedigd, dan had ik nu nog altijd >90% van mijn dorpen. indien ik 2 weken later verraden werd, dan had ik misschien wel nog actief verdedigd, nu had ik er gewoon totaal geen tijd voor. Ik had deze week 4 deadlines. Leuk hé, thesis?


wat the hell kan ik er aan doen dat jullie info naar ons doorspelen?
ik heb geen mannetje in U.N zitten als je soms 49er denkt dat heb je het fout!
ik heb geen contacten met hem en hoef dat ook niet dus hij hoeft dat ook niet via het forum te doen en daarmee klaar!

jaja dat zeg je nu maar moet je eens kijken waar al je dorpen zijn heb ook nog gehoord dat je stopt blij toe nog een spion minder!
ja heel leuk voor je! en ben blij dat je er geen tijd voor had eindelijk weer een spion minder!
en je moet er niet om gaan lopen zeuren dat ik info toegespeeld krijg ik heb er niet om gevraagd ik krijg het gewoon!
en nee ik heb er geen bewijs van in mijn mededelingen.

en wth is thesis????


verder wil ik graag hier weer on topic helaas heb ik geen berichten omdat ik niet aanval!.
 

DeletedUser

Guest
wat the hell kan ik er aan doen dat jullie info naar ons doorspelen?
ik heb geen mannetje in U.N zitten als je soms 49er denkt dat heb je het fout!
ik heb geen contacten met hem en hoef dat ook niet dus hij hoeft dat ook niet via het forum te doen en daarmee klaar!

jaja dat zeg je nu maar moet je eens kijken waar al je dorpen zijn heb ook nog gehoord dat je stopt blij toe nog een spion minder!
ja heel leuk voor je! en ben blij dat je er geen tijd voor had eindelijk weer een spion minder!
en je moet er niet om gaan lopen zeuren dat ik info toegespeeld krijg ik heb er niet om gevraagd ik krijg het gewoon!
en nee ik heb er geen bewijs van in mijn mededelingen.

en wth is thesis????


verder wil ik graag hier weer on topic helaas heb ik geen berichten omdat ik niet aanval!.

haha, zalig.
een beetje geïrriteerd/geërgerd?
man man, ben jij me even een heethoofd zeg. Al die uitroeptekens zullen je echt wel niet geloofwaardiger maken :)

tuurlijk zal je er geen mededelingen over hebben.
de ene persoon van 49er zal je geen info doorspelen. De andere, robin, die je persoonlijk kent (in real life dus) speelt je wel info door :)
alles die over eventuele plannen van U.N tegen HT gaat, wordt aan je doorgegeven.
of ik dat erg vind? nee. Mij boeit het niets hoor.
ik ben toch geen deel meer van U.N.

je bronnen zijn ook wel triestig: ik stop niet op w8 als speler, wel als zirconium.

en hoe ik weet dat er info doorgespeeld werd? ach, ik had volledige gesprekken tussen jij en een FOG-speler :) en daarbij gaf robin het ook nog es toe. En dan noemde jij mij ooit een leugenaar? tssss

en een thesis is wat jij misschien binnen een jaar of 7 zal moeten doen, als je er snugger genoeg voor bent.
het is je finale werk, een scriptie, aan de universiteit.
onderwerp: La influencia de ácido gálico y de hierro sobre fermentaciones con Lactobacillus plantarum
(de invloed van galluszuur en ijzer op Lactobacillus plantarum-fermentaties)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18705

Guest
haha, zalig.
een beetje geïrriteerd/geërgerd?
man man, ben jij me even een heethoofd zeg. Al die uitroeptekens zullen je echt wel niet geloofwaardiger maken :)

tuurlijk zal je er geen mededelingen over hebben.
de ene persoon van 49er zal je geen info doorspelen. De andere, robin, die je persoonlijk kent (in real life dus) speelt je wel info door :)
alles die over eventuele plannen van U.N tegen HT gaat, wordt aan je doorgegeven.
of ik dat erg vind? nee. Mij boeit het niets hoor.
ik ben toch geen deel meer van U.N.

je bronnen zijn ook wel triestig: ik stop niet op w8 als speler, wel als zirconium.

en hoe ik weet dat er info doorgespeeld werd? ach, ik had volledige gesprekken tussen jij en een FOG-speler :) en daarbij gaf robin het ook nog es toe. En dan noemde jij mij ooit een leugenaar? tssss

en een thesis is wat jij misschien binnen een jaar of 7 zal moeten doen, als je er snugger genoeg voor bent.
het is je finale werk, een scriptie, aan de universiteit.
onderwerp: La influencia de ácido gálico y de hierro sobre fermentaciones con Lactobacillus plantarum
(de invloed van galluszuur en ijzer op Lactobacillus plantarum-fermentaties)

haha ja man ik geergerd nee hoor zo lees jij het;)
aggjoh wie zegt dat dat waar is?
robin is een rl friend van mij ja maar info doorgegeven ho maar.
hij mag het toegeven vind ik best! maar je moet altijd geloven wat iemand leest;) ik heb jou geen leugenaar genoemd weet niet waar je dat vandaan haald???


ahh mooi geen zirconium meer vond het toch al een rare naam.
jammer dat je hier niet weggaat op wereld 8 egt...
wat mijn bronnen betreft tja das een ander verhaal.
hoop dat je een keer stopt met je afkraak gedoe word er erg moe van niet geirriteerd niet geergend maar moe!

ik ga niks binnen een jaar of 7 doen in elk geval niet wat jij daar zegt....
ga ook niet naar de universiteit heb andere plannen voor ogen
dan dat rare gedoe wat jij daar schrijft ook gehoord dat je het wat duidelijker kan uitleggern???? behalve die rare taal waar ik niks van begrijp???
ook gehoord van kindertaal????
als je mij zo irritant enzo vind reageer dan niet op mijn berichten wel zo aardig he? of niet? of vind je mij nog steeds een heethoofd??:D

en de uitroeptekens aggg wat maakt het uit hoe ik typ niks voor mij in elk geval als je het zo irritant vind dan kopieer je mijn tekst en haal je de uitroeptekens weg of zet je er leestekens in:p
 

DeletedUser

Guest
haha ja man ik geergerd nee hoor zo lees jij het;)
aggjoh wie zegt dat dat waar is?
robin is een rl friend van mij ja maar info doorgegeven ho maar.
hij mag het toegeven vind ik best! maar je moet altijd geloven wat iemand leest;) ik heb jou geen leugenaar genoemd weet niet waar je dat vandaan haald???


ahh mooi geen zirconium meer vond het toch al een rare naam.
jammer dat je hier niet weggaat op wereld 8 egt...
wat mijn bronnen betreft tja das een ander verhaal.
hoop dat je een keer stopt met je afkraak gedoe word er erg moe van niet geirriteerd niet geergend maar moe!

ik ga niks binnen een jaar of 7 doen in elk geval niet wat jij daar zegt....
ga ook niet naar de universiteit heb andere plannen voor ogen
dan dat rare gedoe wat jij daar schrijft ook gehoord dat je het wat duidelijker kan uitleggern???? behalve die rare taal waar ik niks van begrijp???
ook gehoord van kindertaal????
als je mij zo irritant enzo vind reageer dan niet op mijn berichten wel zo aardig he? of niet? of vind je mij nog steeds een heethoofd??:D

en de uitroeptekens aggg wat maakt het uit hoe ik typ niks voor mij in elk geval als je het zo irritant vind dan kopieer je mijn tekst en haal je de uitroeptekens weg of zet je er leestekens in:p

ik vind het gewoon vermakelijk :)

1. je noemde me een week of 2-3 terug in iedere post een leugenaar ;)

2. 49er lijken me beiden een stuk volwassener dan jij, ze lijken me ook betrouwbaarder, dus ga ik eerder op hun oordeel af dan op het jouwe

3. zirconium is een grijswit metaal, de minerale vorm geeft vaak een halfedelsteen (zirkoon) die rood of blauw is.

4. vreemd, iemand die niet verderstudeert :) 't is nochtans een stuk makkelijker om comfortabel te leven na je studies. tja, jouw keuze zeker.

5. die kindertaal is Spaans. misschien heb je daar ooit al van gehoord? :) 't is toevallig één van mijn moedertalen (eerst Valenciaans, daarna Castilliaans (spaans zoals jullie het meestal kennen en dan Nederlands)

6. om mijn eindwerk iets te verduidelijken. Je hebt ijzer nodig in je voeding, je zuurstoftransport naar je cellen hangt er van af. Dat ijzer is vaak niet beschikbaar door complexering met plantaardige stoffen (fenolen, fytaten en vezels). Ik onderzoek in hoeverre een fermentatie met een melkzuurbacterie het fenolzuur galluszuur kan afbreken, zodat het complex met ijzer verbroken wordt en het ijzer terug beschikbaar is in de voeding.

7. ik zou je niet afkraken als je er ook niet continu de voorzetten voor gaf ;)




@ de mods: Ik denk dat dit topic mag verwijderd worden. De "oorlog" tussen deze 2 stammen lijkt volledig bekoeld door het dumpen van de frontspelers van NLS.
 

DeletedUser

Guest
haha ja man ik geergerd nee hoor zo lees jij het;)
aggjoh wie zegt dat dat waar is?
robin is een rl friend van mij ja maar info doorgegeven ho maar.
hij mag het toegeven vind ik best! maar je moet altijd geloven wat iemand leest;) ik heb jou geen leugenaar genoemd weet niet waar je dat vandaan haald???


ahh mooi geen zirconium meer vond het toch al een rare naam.
jammer dat je hier niet weggaat op wereld 8 egt...
wat mijn bronnen betreft tja das een ander verhaal.
hoop dat je een keer stopt met je afkraak gedoe word er erg moe van niet geirriteerd niet geergend maar moe!

ik ga niks binnen een jaar of 7 doen in elk geval niet wat jij daar zegt....
ga ook niet naar de universiteit heb andere plannen voor ogen
dan dat rare gedoe wat jij daar schrijft ook gehoord dat je het wat duidelijker kan uitleggern???? behalve die rare taal waar ik niks van begrijp???
ook gehoord van kindertaal????
als je mij zo irritant enzo vind reageer dan niet op mijn berichten wel zo aardig he? of niet? of vind je mij nog steeds een heethoofd??:D

en de uitroeptekens aggg wat maakt het uit hoe ik typ niks voor mij in elk geval als je het zo irritant vind dan kopieer je mijn tekst en haal je de uitroeptekens weg of zet je er leestekens in:p

gozer leer eens typen:rolleyes:
Echt Al jouw Posts Gaan maar over 1 ding.
En het is nutteloos.
Ik hoop dat Jij NU eens Wegblijft van dit forum Thx!
 

DeletedUser

Guest
gozer leer eens typen:rolleyes:
Echt Al jouw Posts Gaan maar over 1 ding.
En het is nutteloos.
Ik hoop dat Jij NU eens Wegblijft van dit forum Thx!

Eerst naar je eigen kijken..

Aan het begin van een zin een hoofdletter, dus in jou geval niet bij "jij, wegblijft, posts" en nog meer. ;)
 

DeletedUser

Guest
De ervaring die ik heb gehad met RedBull80 op w11 is niet zo positief.
Dus ik zou het nog niet zo goed weten of hij een goede aanwinst is .Als hij deze keer wel trouw blijft aan zijn stam en niet zielig spionnetje gaat spelen ,kun je er mss nog iets mee aanvangen .

op w11 ben ik als redbull80 niet actief geweest... alleen als de ijzeren hertog, snap dus niet hoe je bij deze behoorlijke belediging komt...

ik snap best het idee van spion, alle leden die op w5 met me hebben gespeeld weten dat, maar die zullen ook beamen dat ik FEL tegen dit soort praktijken ben... ik begrijp dus ook niet waarom je tot deze conclusie komt.. Je zal eens goed na moeten gaan waar je dit vandaan haalt.. graag reactie via igm als dat niet via dit forum kan!!

dus erg jammer dat je me zo in het zonnetje wil zetten.. of liever de regen in dit geval.. maar ik ben erg benieuwd waar je dit op basseerd!!

ik zou er bijna verdrietig van worden :eek:
 

DeletedUser

Guest
op w11 ben ik als redbull80 niet actief geweest... alleen als de ijzeren hertog, snap dus niet hoe je bij deze behoorlijke belediging komt...

ik snap best het idee van spion, alle leden die op w5 met me hebben gespeeld weten dat, maar die zullen ook beamen dat ik FEL tegen dit soort praktijken ben... ik begrijp dus ook niet waarom je tot deze conclusie komt.. Je zal eens goed na moeten gaan waar je dit vandaan haalt.. graag reactie via igm als dat niet via dit forum kan!!

dus erg jammer dat je me zo in het zonnetje wil zetten.. of liever de regen in dit geval.. maar ik ben erg benieuwd waar je dit op basseerd!!

ik zou er bijna verdrietig van worden :eek:

Wij geloven in je hoor:D
 
Bovenaan