Oorlog [Add] Vs. HRS

DeletedUser

Guest
Het doel is bereikt, en trouwens beter edels verliezen, dan alle edels in je dorp te laten staan.

Ontopic plz.
 

DeletedUser

Guest
Het doel is bereikt, en trouwens beter edels verliezen, dan alle edels in je dorp te laten staan.

Ontopic plz.

Inderdaad, maar zo te zien heeft het je veel gekost.

Maar als je clears na de edels timed, ben je wel noob. :p

Maar nu weer on-topic, inderdaad.
 

DeletedUser

Guest
Bied [Add] eigenlijk nog wel tegenstand ?
Ik wacht al een tijdje met smart op de tegenaanval !!
 

DeletedUser34056

Guest
Ben het met John eens, Add heeft het lastig genoeg als ze worden aangevallen van 2 kanten door de nummer 1 en 2 stammen van de wereld. Denk dat RFG het dan ook geen edeltjes meer killed. En volgens mij moeten de HRS leden nog altijd hun uiterste best doen de dorpjes binnen te halen.
 

DeletedUser

Guest
Ben het met John eens, Add heeft het lastig genoeg als ze worden aangevallen van 2 kanten door de nummer 1 en 2 stammen van de wereld. Denk dat RFG het dan ook geen edeltjes meer killed. En volgens mij moeten de HRS leden nog altijd hun uiterste best doen de dorpjes binnen te halen.

RFG kilt nu al geen edeltjes xD
 

DeletedUser

Guest
Ben het met John eens, Add heeft het lastig genoeg als ze worden aangevallen van 2 kanten door de nummer 1 en 2 stammen van de wereld. Denk dat RFG het dan ook geen edeltjes meer killed. En volgens mij moeten de HRS leden nog altijd hun uiterste best doen de dorpjes binnen te halen.

Het gaat alleszins gemakkelijker dan vroeger voor jullie, dat geef ik graag toe. Er is een periode geweest waar jullie kampten met inactiviteit en er is een periode geweest waar wij dat hadden. Je voelde albijal wel dat de oorlog nagenoeg perfect op ging. Maar nu geef ik graag toe dat 2 stammen die boven ons staan tegen ons krijgen geen gemakkelijke opdracht is. Dat HRS hier zoveel mogelijk profijt uitslaat tijdens de 2 oorlogen is uiteraard vanzelfsprekend. Ik zou precies hetzelfde gaan doen. ;)
 

DeletedUser33698

Guest
zij zijn niet zo dom om gewoon edeltjes dood te lopen

Dus als HRS overtlaatst 146-0 (ofzo) scoort en er zitten pak nu 100 dode edels bij, vind jij dat HRS slecht bezig is? Dan betekent het gewoon dat ze te veel gsen hebben, sinds ze nu toch al een tijd doorgaan. :p
 

DeletedUser34056

Guest
Het gaat alleszins gemakkelijker dan vroeger voor jullie, dat geef ik graag toe. Er is een periode geweest waar jullie kampten met inactiviteit en er is een periode geweest waar wij dat hadden. Je voelde albijal wel dat de oorlog nagenoeg perfect op ging. Maar nu geef ik graag toe dat 2 stammen die boven ons staan tegen ons krijgen geen gemakkelijke opdracht is. Dat HRS hier zoveel mogelijk profijt uitslaat tijdens de 2 oorlogen is uiteraard vanzelfsprekend. Ik zou precies hetzelfde gaan doen. ;)

Inderdaad, vind het zelf ergens wel grappig dat zegmaar de aanleiding van de oorlog, red haring, nu bijna weggedeld is. Waarschijnlijk zal het ook voor KIWI en HRS moeilijker worden als we bij de harde kern aan komen. De grensspelers voor HRS lijken nu in ieder geval de moed te hebben verloren of inactief te zijn.
Want ook zonder red haring in de stats staan we toch boven de 100 overnames.
Ikzelf heb in het begin ook echt genoten van deze oorlog. Eindelijk actie, op sommige momenten over en weer meerdere mensen met 2000+ incomings.
De mooiste aanvalsacties vind ik tot nu toe red haring van ons en mjp1 van jullie. Maar vond het feit dat Acra met 3000+ incomings (en niet heel even maar een aantal dagen/weken) maar +-22 dorpen is verloren het allermooist.
 

DeletedUser

Guest
Dan moet ik je teleurstellen.
Want RFG killt wel degelijk edels van HRS.

(weer trouwens een nutteloze post van je)

Nee, niet nutteloos.
Want RFG kilt zeker geen edeltjes bij mij.
Ik zend gewoon 4 edels met 300bijl mee naar een dorp van jullie en ik heb het nog binnen :confused:.
Inactief of gewoon supernoob?

Jij mag kiezen..
 

DeletedUser33698

Guest
Nee, niet nutteloos.
Want RFG kilt zeker geen edeltjes bij mij.
Ik zend gewoon 4 edels met 300bijl mee naar een dorp van jullie en ik heb het nog binnen :confused:.
Inactief of gewoon supernoob?

Jij mag kiezen..

Kiezen? Mss is het beide é.
 

DeletedUser

Guest
Nee, niet nutteloos.
Want RFG kilt zeker geen edeltjes bij mij.
Ik zend gewoon 4 edels met 300bijl mee naar een dorp van jullie en ik heb het nog binnen :confused:.
Inactief of gewoon supernoob?

Jij mag kiezen..

Kijk dat ze geen edeltjes van jou killen dat is iets heeeel anders dan van HRS ;)..
Het hangt er ook vanaf wie je edelt hea..
Sommige mensen hebben het nu eenmaal druk ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaa, en we killen edels van HRS..
Maar niet van jou..
Jij bent niet heel HRS mocht je dat soms denken

Tuurlijk ben ik niet heel HRS.
Toch? ;)

Kil jij dan veel edels bottom?
Belgke5 neemt het alvast voor je op heb ik over laatst gelezen!

Maar we gaan offtopic, dit is het Hrs vs. Add topic hé ;)
 

DeletedUser

Guest
En stats!

Side 1:
Tribes: HRS
Players:

Side 2:
Tribes: [Add]
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 99
Kant 2: 1
Verschil: 98

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 965,895
Kant 2: 9,816
Verschil: 956,079

image.php






Side 1:
Tribes: HRS
Players:

Side 2:
Tribes: [Add]
Players: red hering

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 144
Kant 2: 1
Verschil: 143

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,414,018
Kant 2: 9,816
Verschil: 1,404,202

image.php
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk ben ik niet heel HRS.
Toch? ;)

Kil jij dan veel edels bottom?
Belgke5 neemt het alvast voor je op heb ik over laatst gelezen!

Maar we gaan offtopic, dit is het Hrs vs. Add topic hé ;)

Ik krijg niet eens edels van HRS ;)..
Belgke nam het ongevraagd op, dus nu krijg ik nog meer op mn bordje..

En volgens mij ben jij niet heel HRS, zou wel leuk zijn als jij heel HRS was!!
Dan was het makkelijker voor [Add] ;)..

Okee, dit gesprek is klaar!! ONTOPIC WEER =D
 
Bovenaan