Oologs verklaring TEVA ~ KOC

DeletedUser

Guest
Om hier even op terug te komen: Conq. verklaart géén oorlog aan JFF maar TEVA heeft het een stapje te ver gedreven dus we zullen wel zien wat daaruit voortvloeit.

met vriendelijke groet,
David
 

DeletedUser

Guest
Om hier even op terug te komen: Conq. verklaart géén oorlog aan JFF maar TEVA heeft het een stapje te ver gedreven dus we zullen wel zien wat daaruit voortvloeit.

met vriendelijke groet,
David

hea.

komt er te minste nog een goeden oorlog ^^
 

DeletedUser

Guest
Om hier even op terug te komen: Conq. verklaart géén oorlog aan JFF maar TEVA heeft het een stapje te ver gedreven dus we zullen wel zien wat daaruit voortvloeit.

met vriendelijke groet,
David

en dit heeft wat met deze topic te maken??

:confused:

oorlogs verklaring teva~koc
 

DeletedUser

Guest
en dit heeft wat met deze topic te maken??

:confused:

oorlogs verklaring teva~koc

-.-, serieus, ben jij zo dom of ben ik nu teveel geinformeerd?

Lees het topic goed door ;

1. Teva valt Conq. aan
2. Conq doet nog niks terug
3. Teva verklaart .koc. de oorlog

gevolg?
Conq & .KoC. in BG vs Teva

^ vergeet die ? achter gevolg niet.
 

DeletedUser36645

Guest
-.-, serieus, ben jij zo dom of ben ik nu teveel geinformeerd?

Lees het topic goed door ;

1. Teva valt Conq. aan
2. Conq doet nog niks terug
3. Teva verklaart .koc. de oorlog

gevolg?
Conq & .KoC. in BG vs Teva

^ vergeet die ? achter gevolg niet.

zoiets
 

DeletedUser20109

Guest
en het gevolg op jouw conclusie Monjati is dat TEVA het lastig krijgt en daarom de hulp inroept van JFF en dan is de cirkel weer rond. En daarom hoort het in dit topic.

Maar goed, we zullen zien wat er gaat gebeuren of niet. Zit zelf in geen van deze stammen, maar een beetje meepraten kan toch geen kwaad?

edit: hoe gaat het gezegde? Hoe harder men ontkent hoe........ :p
 

DeletedUser

Guest
-.-, serieus, ben jij zo dom of ben ik nu teveel geinformeerd?

Lees het topic goed door ;

1. Teva valt Conq. aan
2. Conq doet nog niks terug
3. Teva verklaart .koc. de oorlog

gevolg?
Conq & .KoC. in BG vs Teva

^ vergeet die ? achter gevolg niet.


serieus!

denk dat je er helemaal geen reet van snapt Monjati Tsie. :p

als conq zo graag een oorlogsverklaring wil af geven laat ze het dan op een eigen topic gaan doen!
 

DeletedUser

Guest
serieus!

denk dat je er helemaal geen reet van snapt Monjati Tsie. :p

als conq zo graag een oorlogsverklaring wil af geven laat ze het dan op een eigen topic gaan doen!

Hoe oud ben je precies? te oud om iets bij te leren of te jong om het te begrijpen?

Een topic is niet alleen voor stam vs stam maar kan ook gebruikt worden voor stammen vs stammen voorbeeld? :

Click
Click

Een oorlog kan bestaan uit meerdere elementen, zodra Conq. een BG aangaat met .KoC. zullen zij met z'n 2 zich focussen op jullie stam. oftewel, het hoort wel hier thuis -.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20109

Guest
misschien zegt TEVA wel heel lief sorry tegen KOC en Conq en lopen ze hand in hand weer verder en loopt alles met een sisser af.
Zou wel saai zijn.....:p
 

DeletedUser47767

Guest
foksuk7.jpg
 

DeletedUser38965

Guest
zie ik hier Conq een gat in de lucht springen omdat Teva de oorlog verklaart aan hun buur/internstam.:eek:

best grappig een spelersgroep die ooit heerste is nu blij met steun van Koc.:eek:..dit terwijl ze al bijna een 3 maand worden aangevallen en al bijna 3 acc hebben moeten opgeven in deze strijd.;)

wat Matthuew betreft ik weet zeker dat jij als top interner geen gevaar bent voor niemand.
je weet alleen maar hoe je met mensen moet meelopen....reken maar dat jij eerder weg bent van deze wereld als dat Teva dat zal zijn.:mad: je hebt hier zelf om gevraagt nu gaan wij onze wraak nemen voor wat je hebt gezaaid.:D
 

DeletedUser

Guest
zie ik hier Conq een gat in de lucht springen omdat Teva de oorlog verklaart aan hun buur/internstam.:eek:

best grappig een spelersgroep die ooit heerste is nu blij met steun van Koc.:eek:..dit terwijl ze al bijna een 3 maand worden aangevallen en al bijna 3 acc hebben moeten opgeven in deze strijd.;)

wat Matthuew betreft ik weet zeker dat jij als top interner geen gevaar bent voor niemand.
je weet alleen maar hoe je met mensen moet meelopen....reken maar dat jij eerder weg bent van deze wereld als dat Teva dat zal zijn.:mad: je hebt hier zelf om gevraagt nu gaan wij onze wraak nemen voor wat je hebt gezaaid.:D

Laten we zien of jij je woorden zal waarmaken.
 

DeletedUser38965

Guest
vraag maar aan de buren of dat zo is .;)..Sake, Hennos, Alex, nu ook Niels en Yoeri zij weten wat meer van de Situatie in C48 elke binnendringer is gesneufeld.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er allemaal niks gaat gebeuren totdat conq. de tijd en troepen heeft om TEVA te pwnen.

En dan zal TEVA toch wel gepwnt worden denk ik zo :D

met conq. bedoel ik eigenlijk Lienee persoonlijk die gewoon de hele stam te grazen neemt:cool:
 
Reactiescore
978
-.-, serieus, ben jij zo dom of ben ik nu teveel geinformeerd?

Lees het topic goed door ;

1. Teva valt Conq. aan
2. Conq doet nog niks terug
3. Teva verklaart .koc. de oorlog

gevolg?
Conq & .KoC. in BG vs Teva

^ vergeet die ? achter gevolg niet.

Klopt helemaal.
 

DeletedUser

Guest
Laten we zien of jij je woorden zal waarmaken.

Gaat hem niet echt lukken :D

zie ik hier Conq een gat in de lucht springen omdat Teva de oorlog verklaart aan hun buur/internstam.:eek:

best grappig een spelersgroep die ooit heerste is nu blij met steun van Koc.:eek:..dit terwijl ze al bijna een 3 maand worden aangevallen en al bijna 3 acc hebben moeten opgeven in deze strijd.;)

wat Matthuew betreft ik weet zeker dat jij als top interner geen gevaar bent voor niemand.
je weet alleen maar hoe je met mensen moet meelopen....reken maar dat jij eerder weg bent van deze wereld als dat Teva dat zal zijn.:mad: je hebt hier zelf om gevraagt nu gaan wij onze wraak nemen voor wat je hebt gezaaid.:D


Haha, en jij denkt dat zo te kunnen doen.
Volgens mij vergis je je een HEEL klein beetje maar :D

Ik denk dat er allemaal niks gaat gebeuren totdat conq. de tijd en troepen heeft om TEVA te pwnen.

En dan zal TEVA toch wel gepwnt worden denk ik zo :D

met conq. bedoel ik eigenlijk Lienee persoonlijk die gewoon de hele stam te grazen neemt:cool:

GO Lienee
 
Bovenaan