Onsportief gedrag

DeletedUser

Guest
dat maakt niet uit, waarschijnlijk weet pobo wel waar het overgaat.

trouwens kan het netzogoed uitleggen he;)

ik speel dus op het account BXL-boy, iemand anders speelde op lammert.
ze denken dat hij bij BXL-boy hoort, wat dus egt niet klopt.
daarom hebben ze lammert gekickt.

is het nu wel een beetje duidelijk?

greetz

yeah right

ik heb lammert gekicked niet pobo, die kan dat niet eens want geen stamleider :eek:

plannen zei:
kjew op 10.04. om 08:48 uur
goede morgen

ik had eigenlijk verwacht dat je ons wel zou inlichten over hoe het hele verhaal met BXL booy verder gaat lopen.
dit valt me een beetje tegen van je.
we zijn een stam om elkaar te helpen maar als je ons niet op de hoogte houd dan word dat lastig

lammert op 10.04. om 15:22 uur
* snuif * jeweet dat ik momenteel geen plannen heb en alleen moet verdedigen.

kjew op 11.04. om 00:14 uur
tja heel duidelijk ben je niet
blijf je onder lammert spelen of ga je toch verder in fusie met bxl-boy?

lammert op 12.04. om 12:54 uur
we zullen beide stoppen.

kjew op 15.04. om 10:04 uur
zou je misschien een topic willen openen in algemeen
en daar vertellen wat nu precies je bedoeling is

lammert op 15.04. om 16:23 uur
mijn bedoeling is dat ik langzaam stop met spelen, meer niet.

kjew op 15.04. om 16:52 uur
waarom zou je niet verder spelen ?

lammert op 15.04. om 17:07 uur
doe ik wel, maar langzaam wordt ik overgenomen en ga ik misschien tog door op BXL, het is allemaal verwarrend i know.

kjew op 15.04. om 17:09 uur
tja das leuk en aardig maar ga dan gweoon zijn dorpjes nobelen

lammert op 15.04. om 17:25 uur
hij edeld mij.

kjew op 15.04. om 18:05 uur
niet slim
.re. zal geen genoegen nemen

lammert op 15.04. om 19:21 uur
doen ze wel, geen loze uitspraken maken als je niet weet wat er achter het gordijn afspeeld.

kjew op 15.04. om 19:44 uur
ik heb je voorlopig uit saints gezet
dit wazige gedoe zitten we niet op te wachten
of je bent heel duidelijk en trouw aan je stam of je doet wat je wil buiten saints

lammert op 15.04. om 20:25 uur
moet jij weten:)
saints zal binnen verloop van tijd tog leeg lopen, heb al verschillende mensen die samen met mij saints ten onder willen bregen, zelfs uit je eigen stam:)

kjew op 15.04. om 20:31 uur
succes
leuk dat je achteraf met je fabetjes komt.
dat zegt meer over jou betrouwbaarheid als dat het over mij zegt.

kjew op 15.04. om 20:35 uur
bxl

lammert op 15.04. om 21:55 uur
noem je me weer bxl?
ik ben lammert, en dit is zeker geen verhaaltje:)
 

DeletedUser

Guest
dat is ook precies de reden waarom "het account" Lammert niet meer in de stam zit. Wij begrepen er ook niet veel meer van.

En nu nog niet, want Lammert weet wie de leiders zijn bij saints, en dat alleen kjew en jetoediean ontslag kunnen geven.
Wij kunnen als leden wel advies geven, en dat gebeurd ook als we het nodig vinden.
Hoe hij er dan bijkomt dat ik hem heb ontslagen, is mij een raadsel.

Neemt niet weg dat ik het volledig met onze leiders eens ben.

Onze stam is al zolang bij elkaar, dat we redelijk snel in de gaten hebben of de speler zelf, of iemand anders op het account aan het spelen is.

En nu met bovenstaande reacties is het helemaal een raadsel wie nu op welk account speelt.
 

DeletedUser

Guest
t komt allemaal idd nogal wazig over.

maar even wat duidelijkheid dan maar scheppen. Op BXL zit lammert.. en op het lammert account zit klaarblijkelijk een ander maar tis volgens mij nooit de bedoeling geweest om lammert door te laten gaan maar zoals iedereen weet mag je geen 2 accounts hebben en denk dat ie daarom maar snel een ander op lammert hebt gezet. BXL gaat totaal stoppen dat is iig zo klaar als een klontje en wat er met het lammert account gebeurt ach ik geloof niet met al deze aandacht dat ie het lang zal overleven daar.
 

DeletedUser

Guest
t komt allemaal idd nogal wazig over.

maar even wat duidelijkheid dan maar scheppen. Op BXL zit lammert.. en op het lammert account zit klaarblijkelijk een ander maar tis volgens mij nooit de bedoeling geweest om lammert door te laten gaan maar zoals iedereen weet mag je geen 2 accounts hebben en denk dat ie daarom maar snel een ander op lammert hebt gezet. BXL gaat totaal stoppen dat is iig zo klaar als een klontje en wat er met het lammert account gebeurt ach ik geloof niet met al deze aandacht dat ie het lang zal overleven daar.

miss komt het wel wazig over, maar als je goed leest zoals jou moet iedereen het wel kennen snappen.
 

DeletedUser

Guest
Nu snap ik er niets meer van...

Wie ben ik? Of ging dit over woordenspuien om die mooie foto van yesgirl nog eens te zien?



-Volgens mij heeft iedereen wel gelijk weer door dat met mijn account niets mis is;)-
 

DeletedUser

Guest
Nu snap ik er niets meer van...

Wie ben ik? Of ging dit over woordenspuien om die mooie foto van yesgirl nog eens te zien?



-Volgens mij heeft iedereen wel gelijk weer door dat met mijn account niets mis is;)-

????????
 

DeletedUser

Guest
Voordeel

Dankzij dit alles heb ik toch maar weer voordeel van de zwakker dorpjes in K64. Doordat BXL-boy ging fuseren met Lammert zijn die dorpjes heel zwak. En ze zijn niet verder bemand geraakt omdat ze stopte met spelen. Daarom zijn er tal vna dorpjes die voor het oprapen liggen.. En dat laat ik dus, net als andere K64-spelers, niet liggen :)

Dus moet jullie nog wel even bedanken daarvoor :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
?/

Wat betekend Stoef? Belgisch ofzo? :confused:

Maarja, mijn dorpen liggen dichtbij en heb best veel bondgenoten in K64, ben niet zo bang..
 

DeletedUser

Guest
Wat betekend Stoef? Belgisch ofzo? :confused:

Maarja, mijn dorpen liggen dichtbij en heb best veel bondgenoten in K64, ben niet zo bang..

kom eens wat dichter bij outlawsbba en mij en ga dan nog eens vertellen dat je niet bang bent.........
 

DeletedUser

Guest
alleen werken is niet de juiste mentaliteit hoor, het is tribalwars dat betekend stammen oorlog ...
 

DeletedUser

Guest
d

Ok veel plezier dan ^^

Zou ook niet weten waarom jullie mij moeten aanvallen xD
 
Bovenaan