Online Status weergeven

DeletedUser

Guest
Misschien is het een idee dat je in een stam kan zien wie van de leden online is want het is mij nog niet opgevallen dat dat kan....

maar het is wel handig.

en misschien is het mogelijk dat erbij gezet word wanneer ze voor het laatst in gelogd zijn zodat je kan bij houden wie er regelmatig online is of heel veel of wie juist niet?


mvg laurens
 

DeletedUser

Guest
weet je, je naam is mss niet ontoepasselijk:p
lees: Tribal Wars - Forum > Over het algemeen > Ideeën > Online
mvg Simon
 

DeletedUser

Guest
Misschien is het een idee dat je in een stam kan zien wie van de leden online is want het is mij nog niet opgevallen dat dat kan....

maar het is wel handig.

en misschien is het mogelijk dat erbij gezet word wanneer ze voor het laatst in gelogd zijn zodat je kan bij houden wie er regelmatig online is of heel veel of wie juist niet?


mvg laurens


Dit is precies zelfde als wat ze bij travian hebben, is niet zo handig want als er spion binne komt, kijkt ff wie er ofline zijn en attackt die dan niet slim :p
 

DeletedUser

Guest
tja, dan is dat zielig... geef het als optie, te beslissen door de oprichter(s)
 

DeletedUser

Guest
gewoon niet doen, heeft geen zin. Stuur hem een mail, beantwoord hij em dan is ie online, zo niet dan is ie dat niet.
 

DeletedUser

Guest
hij moet niet eens antwoorden,
kijk gewoon of hij het heeft gelezen:p ;)
 

DeletedUser

Guest
Er zijn ook spelers die gewoon hun post niet lezen.Dan weet je toch ook niet of hij veel online is.
 

DeletedUser

Guest
ALs je iemand scout sturen ze meestal een berichtje dat ze actief zijn.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij kunnen ze het antwoord zelf wel bedenken neem ik aan :D

Ik scout ze omdat ik wil weten hoe hun dorpje eruit ziet.
 

DeletedUser

Guest
goed idee. en met dat on/offline voor spionstammen, dat is een deel strategie. een goede stam weet zo ongeveer wie hij kan vertrouwen.
 
Bovenaan