Oneervolste Speler van W12

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser40085

Guest
Op W5 forum hebben we ook een topic dus hier ook :D


Maak een top 3, ook een reden er bij graag :p

1. I Grunt I; Eerst mijn kameraad, toen ik onder zijn vv stond snel mijn troepen naar C99 sturen en me overnemen. (Gestopt)
2. Dark Inferno; I Grunt I helpen, en een Duo acc (Verwijderd)
3. Thomahz ( In het begin mij klein houden zodat hij groot leek met veel farms voor zijn leider Het Gele Varken. (Gestopt)
 

DeletedUser

Guest
k1ll3r13 Doen alsof je fusie met iemand aangaat maar dan enkel op zn dorpen uit zijn (inmiddels teruggepakt en hij is gestopt)

Herrmann Niet mee willen werken in een oorlog tegen hem (was te makkenlijk)

verder weet ik niet:)
 

DeletedUser26330

Guest
Oneervol?

W12 loopt bij mij en in de buurt nog eerlijk tot nu toe dus kan er geen bedenken :(.
 

DeletedUser

Guest
k1ll3r13 is de absolute nr 1,

fusie aanbieden en ww niet geven.
dorpen ruil aanbieden en hij geeft zijn eigen dorp niet af en ga zo maar door
deze speler heeft zijn straf al gehad en volgens mij bestaat hij niet meer.
hij is compleet door ons wegge edelt of hij moet weer opnieuw begonnen zijn
 

DeletedUser

Guest
In mijn buurt zijn er veel interners. Noem ik ook niet eervol, maar is niet bedoeling zeker:p
 

DeletedUser

Guest
Op W5 forum hebben we ook een topic dus hier ook :D


Maak een top 3, ook een reden er bij graag :p

1. I Grunt I; Eerst mijn kameraad, toen ik onder zijn vv stond snel mijn troepen naar C99 sturen en me overnemen. (Gestopt)
2. Dark Inferno; I Grunt I helpen, en een Duo acc (Verwijderd)
3. Thomahz ( In het begin mij klein houden zodat hij groot leek met veel farms voor zijn leider Het Gele Varken. (Gestopt)

ben jij toeran ofzo?
iemand van bob
 

DeletedUser

Guest
3. Thomahz ( In het begin mij klein houden zodat hij groot leek met veel farms voor zijn leider Het Gele Varken. (Gestopt)

Die begrijp ik niet helemaal. Sinds wanneer is andere spelers tot farm degraderen oneervol? Dat is toch de normaalste gang van zaken in de beginfase?
 

DeletedUser

Guest
Sommige leden van family..
Ingez niet dus, die lijkt mij geweldig:D

Je eigen moraalbreker overnemen?:rolleyes:
 

DeletedUser5644

Guest
Pipozozo gooit hoge ogen in dit klassement, maar dat is eigenlijk weer te veel eer voor hem;) verliet o.a. onze stam zonder iets te zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Op #1 staat Kagami. Stamverrader en backstabber.
Wat het verhaal ook is, hij kan altijd iemand anders de schuld geven... behalve zichzelf :rolleyes:

Op de #2 plek zet ik Blondiene. Slechte stamleider en vervolgens stamverrader ooit.
 

DeletedUser26046

Guest
1. Gilles654


Thats it. Die kan bij mij de plaatsen 1 tot en met 150 vullen. En ik heb (NoneEvil, Witsplinter) veel backstabbers meegemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij vult Gilles654 de eerste 1000 plaatsen in!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Vreemd. Ik zou toch zweren dat Gilles654 maanden geleden al eerlijk bij jullie had gemeld dat hij War! (of CTRL, ik weet niet meer of het net voor of na de fusie was) wilde joinen.
 

DeletedUser

Guest
maakt toch niet uit. Hij laat zijn stam in de steek en dat pik ik echt niet. Naar een niet-vijandelijke stam gaan is nog niet heel erg maar naar een vijandelijke stam vind ik echt niet kunnen
 

DeletedUser

Guest
En ik zou toch zweren dat hij tot voorkort zei dat hij bij ons zou blijven. En hij bood zelfs aan om in te gaan op de War! uitnodiging om te spioneren.
Maar de stam had gestemd dat hij dat niet moest doen, omdat wij ons niet tot dat niveau verlagen...

Nu is hij toch over.

Ik heb er geen prob:leem::leem: mee. Ik moest hem toch al niet, slechte verliezer, toen hij een stemming verloor van mij, ging hij moeilijk lopen doen.

Hij zal straks op wel huilie gaan doen als hij dorpen verliest. Dus Warcore, leg de tissues maar klaar... wij sturen wel wat :edelman::edelman:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan