Ondersteuning.

DeletedUser343

Guest
Zou het niet mogelijk zijn om:

Dat als jij iemand ondersteunt, dat ook jij info krijgt over de aanvallen die zijn geweest, (lijkt me wel zo realistisch, jij ziet toch ook wie er aanvalt en met hoeveel)
of dat je bijvoorbeeld met scouts ondersteunt en dan pas ziet wat/hoe/wie.

zo is het namelijk zeer irritant als je een verlaten dorp ondersteunt (voor verschillende redens) om dat een deel van je troepen dood terug te krijgen zonder dat je weet wie en hoe hij heeft aangevallen!
 

DeletedUser

Guest
Dit is al eens gevraagd.
Dan vraag het toch gewoon aan hem en klaar?
 

DeletedUser

Guest
Dit is inderdaad dezelfde vraag als
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=425

Op dit moment heb ik nogal wat troepen staan bij een stamgenoot die onder aanval ligt, maar die is niet erg spraakzaam. Als ik vraag waarom mijn troepen het overleefd hebben, of het misschien verkenners waren die aanvielen en of die het overleefd hebben, krijg ik als antwoord "ja, het waren verkenners"...
Bij sommige gasten moet je zo ver doorvragen dat je soms pas dagen na de aanval weet wat er nou is gebeurd. En ik heb nog nooit van iemand spontaan een bericht gekregen, hoe een aanval is doorstaan. Ik moet zelf altijd navragen.

Het is bij sommigen gewoon geen gewoonte om iemand die jou ondersteunt, ook even op de hoogte te houden van de stand van zaken.
 

DeletedUser343

Guest
Dit is al eens gevraagd.
Dan vraag het toch gewoon aan hem en klaar?

1. ja het is gevraagd maar hier heb ik een voorstel staan over hoe het kan, met scouts bijvoorbeeld. En zoiezo is er in het andere topic ook geen normaal antwoordt opgekomen (van spelers die het een goed idee vonden ja maar verder...)
2.
Flipdisco zei:
Zo is het namelijk zeer irritant als je een verlaten dorp ondersteunt (voor verschillende redens) om dat een deel van je troepen dood terug te krijgen zonder dat je weet wie en hoe hij heeft aangevallen!

Er staat hier duidelijk uitgelegd dat het ook bij verlaten dorpen gebeurt en iedereen weet dat je dan NIET kan vragen hoe de aanval is verlopen!!!
 
Bovenaan