Omfg..

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7025

Guest
Zucht, wat jij had was geen fout, was gewoon een grote grap.

Maar aub, blijf on-topic voor eens in je leven.

Dit topic was toch onzinvol? Waarom dan on-topic blijven. Maja ik blijf het raar vinden :) Heb je echt geen 2 persoonlijkheden?
 

DeletedUser

Guest
Dit topic was toch onzinvol? Waarom dan on-topic blijven. Maja ik blijf het raar vinden :) Heb je echt geen 2 persoonlijkheden?

Als een topic geen zin heeft hoef je niet bij voorbaat daarin off-topic te gaan, ik ken betere oplossingen.

Ik heb er 8.
 

DeletedUser

Guest
Vroege starters konden dus wel aanvallen. Er zullen wel spelers zijn die hier hadden naar gewerkt

van mij hadden ze de regel gerust mogen aanpassen. Maar er is wel een grote fout gemaakt door dit te laat aantepassen. Men wist dit probleem al lang waarom wachten tot er al aanvallen gestuurd zijn?

voorbeeld ik wil aanvallen maar kan dit niet door dat de regel verranderd zijn. Ik heb hier wel ondertussen een aanval binnen komen

mijn standpunt is gewoon als je toch al te laat bent waarom het dan nog aanpassen

sorry voor mijn taal
Je kan alleen aanvallen binnenkrijgen als je zelf ook aan kan vallen. Dit betekent niet dat je iedereen aan kan vallen, alleen degene die ook zelf aan kunnen vallen.
Daarnaast is dit volgesmij vroegtijdig veranderd, want ik weet niet beter dan dat dit zo is. Nu moet ik eerlijk zeggen, ik ben niet vanaf het begin begonnen.
Evengoed, tribalwars gaat ook om aanpassen. Je moet dus aan kunnen passen. Je wordt ook niet altijd aangevallen, maar je moet dr niet van uitgaan dat het dan ook niet gaat gebeuren. Het kan gebeuren, en als jij dan niet kan aanpassen en in paniek raakt ben je geen goeie speler. Wat ik nu ervaar is dat heel veel spelers in paniek raken. Vind ik niet erg, ik pas me wel aan.
 

DeletedUser24479

Guest
Kan hier geen slotje op?

Iedereen maak hier zo een problemen om niets, binnen dit en een maand zie je het verschil nog niet meer tussen wie er eerst begonnen is, ipv te komen zagen en anderen de schuld te geven kan je misschien beter gaan nadenken wat je nu best kan doen om op de 27ste zo een goed mogelijke start te maken.

Jullie zouden beter tw dankbaar zijn ik denk dat ze genoeg werk hebben gehad om deze hele nieuwe versie op punt te krijgen, we mogen blij zijn dat dit de enige probleemjes zijn die ze hebben gehad, voor hetzelfde geld had de server het kunnen begeven of dergelijke en had je niet kunnen spelen.

en trouwens dit stond er toen w11 ging starten:

Wereld 11: Details

* Start Wereld 11: Donderdag, 18 december 2008, in de loop van de ochtend

* Beginnersbescherming: Op wereld 11 kan men in ieder geval tot 27 december 2008 om 12:00 uur niet aanvallen. Daarna zal de beginnersbescherming zoals gewend gedurende 5 dagen na start op de wereld actief wezen.


Er staat beginnersbescherming en niet aanvalsstop en als je gekend bent met tw weet je dat je tijdens de beginnersbescherming wel kan farmen (verlaten dorpen bedoel ik dan) je kan enkel geen andere spelers aanvallen.

so cut the case and be graithfull.
 

DeletedUser

Guest
je slaagt de bal dus totaal mis. tribal wars heeft het dus te laat aangepast men heeft gewacht tot men kon aanvallen. Daarna beslist men ineens dat het niet meer gaat zo uit de lucht getoverd op uurtrje ofzo

dat ik aangevallen wordt maakt men niet uit geen probleem gaat hem wat kosten. dat ik zelf niet kan aanvallen wat normaal wel ging vind ik minder leuk.
Dat deze aanpassing te laat gebeurt is dus na het kwaad al was gebeurt ben ik wel wat lastig voor

wat ben jij hier allemaal aan het typen als je nog niet eens weet wat, hoe, waar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
je slaagt de bal dus totaal mis. tribal wars heeft het dus te laat aangepast men heeft gewacht tot men kon aanvallen. Daarna beslist men ineens dat het niet meer gaat zo uit de lucht getoverd op uurtrje ofzo

wat ben,jij hier allemaal aan het typen als je nog niet eens weet wat, hoe, waar?

Ten eerste heb ik niet het idee dat ik de spreekwoordelijke plank missla. (Als we spreekwoorden gaan gebruiken doen we het wel goed natuurlijk)
Daarnaast, zoals ik al zei, ben ik niet vanaf het begin begonnen maar was dit een dag later. Toen al heb ik gelezen/begrepen dat we geen andere spelers aan konden vallen tot na de kerststop.
Nu wil ik niet zeggen dat ik hardstikke goed kan lezen, en jullie niet. Maar, het lijkt mij toch heel vreemd dat ik dit zomaar uit de lucht gehaald heb.. Waar moet ik dit anders vandaan halen?
 

DeletedUser24479

Guest
Nee ze hebben een fout gemaakt, misschien dat je eens de dikke van dale moet zoeken en moet kijken wat de uitleg is die er staat bij FOUT

De fout is opgelost en alles is zoals het zou moeten zijn.

As je je druk maakt om zo een kleine onbenulligheid is het duidelijk dat je niet veel ervaring hebt want anders zou je weten dat al deze ophef binnen korte tijd geen enkel verschil maakt.
 

DeletedUser

Guest
Kan hier geen slotje op?

Iedereen maak hier zo een problemen om niets, binnen dit en een maand zie je het verschil nog niet meer tussen wie er eerst begonnen is, ipv te komen zagen en anderen de schuld te geven kan je misschien beter gaan nadenken wat je nu best kan doen om op de 27ste zo een goed mogelijke start te maken.

Jullie zouden beter tw dankbaar zijn ik denk dat ze genoeg werk hebben gehad om deze hele nieuwe versie op punt te krijgen, we mogen blij zijn dat dit de enige probleemjes zijn die ze hebben gehad, voor hetzelfde geld had de server het kunnen begeven of dergelijke en had je niet kunnen spelen.

en trouwens dit stond er toen w11 ging starten:

Wereld 11: Details

* Start Wereld 11: Donderdag, 18 december 2008, in de loop van de ochtend

* Beginnersbescherming: Op wereld 11 kan men in ieder geval tot 27 december 2008 om 12:00 uur niet aanvallen. Daarna zal de beginnersbescherming zoals gewend gedurende 5 dagen na start op de wereld actief wezen.


Er staat beginnersbescherming en niet aanvalsstop en als je gekend bent met tw weet je dat je tijdens de beginnersbescherming wel kan farmen (verlaten dorpen bedoel ik dan) je kan enkel geen andere spelers aanvallen.

so cut the case and be graithfull.

tw is een spel dat geld moet opbrengen en er zijn spelers die er voor betalen. Als ik ne kebap bestel en ik krijg 1 tje met schimmel op maak ik ook van mijn oren.
Wie niet wil ik wel eens weten buite als ge te dronken bent voor het nog te zien
 

DeletedUser21774

Guest
Ten eerste heb ik niet het idee dat ik de spreekwoordelijke plank missla. (Als we spreekwoorden gaan gebruiken doen we het wel goed natuurlijk)
Daarnaast, zoals ik al zei, ben ik niet vanaf het begin begonnen maar was dit een dag later. Toen al heb ik gelezen/begrepen dat we geen andere spelers aan konden vallen tot na de kerststop.
Nu wil ik niet zeggen dat ik hardstikke goed kan lezen, en jullie niet. Maar, het lijkt mij toch heel vreemd dat ik dit zomaar uit de lucht gehaald heb.. Waar moet ik dit anders vandaan halen?

Wij kunnen ook lezen er stond aanvalsstop gaat in 24december om 12 uur

Ik ben gestart donderdag om 20uur wat mij dus het recht gaf om 16 uren te kunnen farmen, nu hebben ze in de vooravond de aanvalsstop vervroegd naar 17uur wat ons niet de kans geeft op het farmen van andere spelers
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste heb ik niet het idee dat ik de spreekwoordelijke plank missla. (Als we spreekwoorden gaan gebruiken doen we het wel goed natuurlijk)
Daarnaast, zoals ik al zei, ben ik niet vanaf het begin begonnen maar was dit een dag later. Toen al heb ik gelezen/begrepen dat we geen andere spelers aan konden vallen tot na de kerststop.
Nu wil ik niet zeggen dat ik hardstikke goed kan lezen, en jullie niet. Maar, het lijkt mij toch heel vreemd dat ik dit zomaar uit de lucht gehaald heb.. Waar moet ik dit anders vandaan halen?

als dit niet kon waarom krijg ik dan binnen een half uur een aanval binnen?

Als je de regel aanpast doe je het goed en dan stopt aanval anders wil ook gerust nog wel een beke kunnen farmen (loop hier 1000 k's grondstof mis en onder tussen wordt i;k hier zelf aangevallen trekt op niks)

het is gedaan of niet grijs bestaat er niet met regels het is ja of nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24479

Guest
tw is een spel dat geld moet opbrengen en er zijn spelers die er voor betalen. Als ik ne kebap bestel en ik krijg 1 tje met schimmel op maak ik ook van mijn oren.
Wie niet wil ik wel eens weten buite als ge te dronken bent voor het nog te zien

Volgens mij was uw glas te diep want die laatste zin daar snap ik geen jota van.

Als je een auto koopt weet je toch ook dat die het kan begeven als je de garage uitrijd ook al is hij nieuw, het is niet omdat iets nieuw is dat het daarom altijd perfect werkt

Als je vind dat je geen waarde krijgt voor je geld moet je er misschien geen geld aan geven

Het leven is hard, wen er maar aan.
Is er toen je betaalde voor tw ergens een garantie gegeven dat er niets fout zou gaan? dacht het niet.
 

DeletedUser

Guest
Wij kunnen ook lezen er stond aanvalsstop gaat in 24december om 12 uur

Ik ben gestart donderdag om 20uur wat mij dus het recht gaf om 16 uren te kunnen farmen, nu hebben ze in de vooravond de aanvalsstop vervroegd naar 17uur wat ons niet de kans geeft op het farmen van andere spelers

Dat is mooi. En toch weet ik zeker dat ik gezien heb dat op W11 tot de 27e geen aanval verstuurd kon worden op medespelers.
 

DeletedUser

Guest
Nee dat is belist na hun verandering van daarjuist

Ik weet niet wanneer die verandering was. Maar ik weet wel dat wanneer ik startte op W11 ik al wist dat ik pas na de 27e mijn medespelers aan kon vallen.
Vreemd.. Nietwaar?
 

DeletedUser

Guest
Daarvoor moet je je niet tot mij richten, niet op t forum zijn, maar aan de mods vragen via Support.

heb je 100 procent gelijk in. Mijn excusses hier voor


Volgens mij was uw glas te diep want die laatste zin daar snap ik geen jota van.

Als je een auto koopt weet je toch ook dat die het kan begeven als je de garage uitrijd ook al is hij nieuw, het is niet omdat iets nieuw is dat het daarom altijd perfect werkt

Als je vind dat je geen waarde krijgt voor je geld moet je er misschien geen geld aan geven

Het leven is hard, wen er maar aan.
Is er toen je betaalde voor tw ergens een garantie gegeven dat er niets fout zou gaan? dacht het niet.

ik weet niet in welke garage gij u auto gaat halen maar ik krijg wel een nieuwe of wordt hersteld als ik hem zelf niet in de prak hebt gereden tenminste
 

DeletedUser21774

Guest
Duidelijk genoeg nu

Dorp:

Aantal: 27 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 18 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Geloof: De eenheden waren gelovig.

Verdediger:
Dorp:

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0



Buit: 225
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan