Oh nee waar is mijn trofee?

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
111
Ai, dat is inderdaad niet fijn om te horen.
Ik ga het probleem bekijken en onderzoeken wat er juist fout gaat met deze trofee.

Eens meer bekend ivm het probleem laat ik dat zeker hier weten.
 
Reactiescore
216
Ai, dat is inderdaad niet fijn om te horen.
Ik ga het probleem bekijken en onderzoeken wat er juist fout gaat met deze trofee.

Eens meer bekend ivm het probleem laat ik dat zeker hier weten.
Kan je ook mijn trofee terugplaatsen van " beste speler TWNL" ? BVD.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
111
Nogmaals bedankt om dit ter attentie te brengen.
Er was inderdaad wat veranderd en ik heb het gelijk in ere hersteld.

De trofee zou normaal gezien het komende uur terug zichtbaar moeten zijn.
Indien dit toch niet het geval is, mag je mij dit meteen laten weten.

Kan je ook mijn trofee terugplaatsen van " beste speler TWNL" ? BVD.
Ik vermoed niet dat deze Trofee voordien gekoppeld was aan je profiel. Helaas kan ik deze dus niet toekennen. :(
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
112
Nogmaals bedankt om dit ter attentie te brengen.
Er was inderdaad wat veranderd en ik heb het gelijk in ere hersteld.

De trofee zou normaal gezien het komende uur terug zichtbaar moeten zijn.
Indien dit toch niet het geval is, mag je mij dit meteen laten weten.


Ik vermoed niet dat deze Trofee voordien gekoppeld was aan je profiel. Helaas kan ik deze dus niet toekennen. :(


Ik werd net op Discord geattendeerd op het feit dat je hier antwoord had gegeven.

Vreemd want mijn support aanvraag gaf dit niet aan.

Helaas is het probleem nog altijd niet verholpen. De trofee die nu uitgedeeld is is anders dan de echte trofee, er staat namelijk geen “eendje
 
Reactiescore
112
Update:

Via een ander kanaal heb ik mogen horen dat we eenDje niet terugkrijgen.

Hij heeft enigszins gezien begrip voor mijn frustratie, geschiedenis technisch gezien dan.

Dan iets dat het refereren van eend —> Duckje altijd wel hilarisch was (hilarisch mijn woord hij zei iets van leuke woordspeling) maar hij vindt niet dat het bijdraagt, toch niet 1 op 1 aan dat specifieke doel.

De trofee in de vorm zoals hij nu is terug brengen ipv met eendje is het enige wat hij wil doen.

Iets met spelling want dat zullen nieuwe spelers niet snappen en dan hoeven ze niet gek op te kijken als ze dat zouden lezen. Een lief woordgrapje die het merendeel van deze community wel kent!
De nieuwe, ja de nieuwe! Die de historie niet kennen, en dus 1 trofee niet kunnen begrijpen. Dus ja, ontkennen we de geschiedenis, de rest, de basis van deze community speciaal voor nieuwe mensen.

Zoals ik op een ander platform ook zei :
We kunnen er grappig om blijven doen maar dat is het niet. Het is een behoorlijke D*ck move, je eerste move als community manager is meteen een stukje community afbreken ipv bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
539
Update:

Via een ander kanaal heb ik mogen horen dat we eenDje niet terugkrijgen.

Hij heeft enigszins gezien begrip voor mijn frustratie, geschiedenis technisch gezien dan.

Dan iets dat het refereren van eend —> Duckje altijd wel hilarisch was (hilarisch mijn woord hij zei iets van leuke woordspeling) maar hij vindt niet dat het bijdraagt, toch niet 1 op 1 aan dat specifieke doel.

De trofee in de vorm zoals hij nu is terug brengen ipv met eendje is het enige wat hij wil doen.

Iets met spelling want dat zullen nieuwe spelers niet snappen en dan hoeven ze niet gek op te kijken als ze dat zouden lezen. Een lief woordgrapje die het merendeel van deze community wel kent!
De nieuwe, ja de nieuwe! Die de historie niet kennen, en dus 1 trofee niet kunnen begrijpen. Dus ja, ontkennen we de geschiedenis, de rest, de basis van deze community speciaal voor nieuwe mensen.

Zoals ik op een ander platform ook zei :
Nieuwe spelers die het forum weten te vinden, zullen het zeker wel snappen. Die willen leren en gaan dingen opzoeken op het forum, en dan treffen ze bij elke belangrijke beslissing de naam ‘Duckje’ aan. De link is dan snel gelegd.
 
Reactiescore
999
Update:

Via een ander kanaal heb ik mogen horen dat we eenDje niet terugkrijgen.

Hij heeft enigszins gezien begrip voor mijn frustratie, geschiedenis technisch gezien dan.

Dan iets dat het refereren van eend —> Duckje altijd wel hilarisch was (hilarisch mijn woord hij zei iets van leuke woordspeling) maar hij vindt niet dat het bijdraagt, toch niet 1 op 1 aan dat specifieke doel.

De trofee in de vorm zoals hij nu is terug brengen ipv met eendje is het enige wat hij wil doen.

Iets met spelling want dat zullen nieuwe spelers niet snappen en dan hoeven ze niet gek op te kijken als ze dat zouden lezen. Een lief woordgrapje die het merendeel van deze community wel kent!
De nieuwe, ja de nieuwe! Die de historie niet kennen, en dus 1 trofee niet kunnen begrijpen. Dus ja, ontkennen we de geschiedenis, de rest, de basis van deze community speciaal voor nieuwe mensen.

Zoals ik op een ander platform ook zei :

alles ok?? ik maak me zorgen
 
Reactiescore
1.736
Update:

Via een ander kanaal heb ik mogen horen dat we eenDje niet terugkrijgen.

Hij heeft enigszins gezien begrip voor mijn frustratie, geschiedenis technisch gezien dan.

Dan iets dat het refereren van eend —> Duckje altijd wel hilarisch was (hilarisch mijn woord hij zei iets van leuke woordspeling) maar hij vindt niet dat het bijdraagt, toch niet 1 op 1 aan dat specifieke doel.

De trofee in de vorm zoals hij nu is terug brengen ipv met eendje is het enige wat hij wil doen.

Iets met spelling want dat zullen nieuwe spelers niet snappen en dan hoeven ze niet gek op te kijken als ze dat zouden lezen. Een lief woordgrapje die het merendeel van deze community wel kent!
De nieuwe, ja de nieuwe! Die de historie niet kennen, en dus 1 trofee niet kunnen begrijpen. Dus ja, ontkennen we de geschiedenis, de rest, de basis van deze community speciaal voor nieuwe mensen.

Zoals ik op een ander platform ook zei :
Janken
 
Reactiescore
1.498
Ik snap de trofee-gate niet zo.
Wellicht beter om Duckje te eren door zijn naam ergens te plaatsen, ipv iedereen een trofee te geven (dus ook de mensen die 18-jaar lang met zijn voeten hebben lopen spelen).
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik snap de trofee-gate niet zo.
Wellicht beter om Duckje te eren door zijn naam ergens te plaatsen, ipv iedereen een trofee te geven (dus ook de mensen die 18-jaar lang met zijn voeten hebben lopen spelen).
fa9d2d30d70e324c40bed1abda2c9e85.png


Wellicht veranderen we Vrije Forum : Ditjes en datjes naar

Duckjes en datjes.

Ik zeg maar wat.
 
Bovenaan