Ofline

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er zijn echt verschrikelijk veel mensen op W6 ofline. Je kan iedereen uitnodigen voor je stam maar ze zijn ofline dus pas een paar uren verderop ligt een ander stamlid xD
 

DeletedUser

Guest
tja maar word het dan niet een beetje saai? Weinig mensen in je stam. Minder oorlog, minder ondersteuning. Beetje afgelegen ;(
 

DeletedUser

Guest
Dan moet je maar naar elkaar toegroeien he of geen mensen uitnodigen die ofline zijn.
 

DeletedUser

Guest
dat is het nou juist iedereen is ofline xD, heb iedereen maar berichtje gestuurd en het merendeel heeft nooit geopend, dus niet online :D
 

DeletedUser

Guest
dat is het nou juist iedereen is ofline xD, heb iedereen maar berichtje gestuurd en het merendeel heeft nooit geopend, dus niet online :D

dat is juist handig kan je ze farmen als je weet dat ze inactief zijn.

geloof me later zal je genoeg tegenstanders tegen komen
 

DeletedUser

Guest
nu zeik je wel van niet on niet on

maar later huil je en zeg je

waren ze maar of kon ik ze tenminsten edelen
die onliners zijn strontvervelend (altijd je plannen dwarsbomen)
 

DeletedUser

Guest
nu zeik je wel van niet on niet on

maar later huil je en zeg je

waren ze maar of kon ik ze tenminsten edelen
die onliners zijn strontvervelend (altijd je plannen dwarsbomen)

Jonge doe niet alsof ik een of andere noob ben die dit spel net speelt, als ik zeg niemand is het ook echt niemand. Maar nu komen er weer allemaal nieuwe dorpen bij dus zal we minder worden :D
 

DeletedUser

Guest
Jonge doe niet alsof ik een of andere noob ben die dit spel net speelt, als ik zeg niemand is het ook echt niemand. Maar nu komen er weer allemaal nieuwe dorpen bij dus zal we minder worden :D

Feit dat je iedereen direct om je heen maar dom uitnodigt wijst er anders wel op.

Can i get an amen?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan