Obius Verraad Bondgenoot

DeletedUser4520

Guest
ja;) alleen ik wist niet dat je geband kon worden als je teveel praten:( dus ik ga niet teveel meer posten!
 

DeletedUser

Guest
kan ook nie maar jij hebt vandaag niks te doen of wel 103 berichten in een dag
 

DeletedUser

Guest
kijk hierom wordt je dus gebanned, omdat jouw berichten nergens over gaan, praat over obius verraad bondgenoot, of praat niet.


on-topic, persoonlijk weet ik niet welke kant van het verhaal ik moet geloven, maar toch heb ik het id dat obius niet helemaal "elite" is en niet helemaal "netjes"
 

DeletedUser3707

Guest
Dat sort dingen regel je in-game

geprobeerd. Je hebt mn IGM gelezen maar k heb nog niets van je gehoord. Is dit een bevestiging dat je fout zit? Lijkt er sterk op! Totdat ik niets hoor klopt er dus geen moer van je verhaal!
 

DeletedUser

Guest
geprobeerd. Je hebt mn IGM gelezen maar k heb nog niets van je gehoord. Is dit een bevestiging dat je fout zit? Lijkt er sterk op! Totdat ik niets hoor klopt er dus geen moer van je verhaal!

je kan ook vragen waarom je geennantwoord kreeg in-game.
Ik vind wel dat je een rare manier van communiceren hebt.
In het openbaar mensen belachelijk maken...
 

DeletedUser3707

Guest
dan niet...
Maar waar slaat dat nou op? Eerst loop aan te dringen dat er een paar dagen tussen zitten. Dan vraag ik om dat te bewijzen en dan antwoord je zo! Jij bent wel raar hoor...

Mar het is dan officieel door je bevestigd, jullie vielen op dezelfde dag aan als dat jullie dat verklaarde.

Trouwens, als je vindt dat je hier belachelijk gemaakt wordt, kom hier dan niet. En natuurlijk belachelijk maken, jullie begonnen dit gedoe! Doe toch niet zo kinderachtig zeg...
 

DeletedUser

Guest
dan niet...
Maar waar slaat dat nou op? Eerst loop aan te dringen dat er een paar dagen tussen zitten. Dan vraag ik om dat te bewijzen en dan antwoord je zo! Jij bent wel raar hoor...

Mar het is dan officieel door je bevestigd, jullie vielen op dezelfde dag aan als dat jullie dat verklaarde.

Trouwens, als je vindt dat je hier belachelijk gemaakt wordt, kom hier dan niet. En natuurlijk belachelijk maken, jullie begonnen dit gedoe! Doe toch niet zo kinderachtig zeg...

Prima, als jij er zo over denkt.
Er zijn 3 leden van limbo die mijn medewerkign kunnen verwachten.
Sorry;) Jij ligt me niet, misschien moet ej eens met Miru praten
 

DeletedUser1539

Guest
dan niet...
Maar waar slaat dat nou op? Eerst loop aan te dringen dat er een paar dagen tussen zitten. Dan vraag ik om dat te bewijzen en dan...ect

Deagle, aub, met zo'n praat zijn we nergens het brengt niets op dan vijandigheid.
Als je het IG hebt geregeld met een nette msg zal the r d wel reageren vermoed ik.
Niet?
 

DeletedUser3707

Guest
Heb een gewone vraag naar hem gestuurd, niets vijandigs daaraan. Hij heeft het gelezen en vervolgens niets gedaan, niet eens geantwoord dat ie niets stuurt. Dat moet ik dan weer hier gaan vragen. En dan komt ie ineens hiermee. En dan moet ik hem nog een beetje aardig vinden? Eerst wel maar hierna echt niet meer.

Doet er trouwens niet eens meer toe, alles is al zo duidelijk als wat.
 

DeletedUser

Guest
Deagle, aub, met zo'n praat zijn we nergens het brengt niets op dan vijandigheid.
Als je het IG hebt geregeld met een nette msg zal the r d wel reageren vermoed ik.
Niet?

bedankt SW

@Deagle, misschien had ik wel een vv :eek:

Ik zag vanmiddag dat bericht pas toen je het zei.
 

DeletedUser3707

Guest
als dat zo is, sorry dan:eek:
Dan liet ik me ff te veel meeslepen...
 

DeletedUser3707

Guest
Inderdaad, alles is wel duidelijk volgens mij (voor sommigen niet dan, maar ja...)
 
Bovenaan