=OAD= vs CN

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Omdat het CN vs Only topic zo vol gespammed werd ;)


Side 1:
Tribes: CN
Players:

Side 2:
Tribes: =OAD=
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 41,723
Kant 2: 35,393
Verschil: 6,330

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,044
Kant 2: 628
Verschil: 1,416

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 396,820,326
Kant 2: 318,034,134
Verschil: 78,786,192

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19,373,972
Kant 2: 5,993,889
Verschil: 13,380,083

chart



en


Side 1:
Tribes: CN
Players:

Side 2:
Tribes: =OAD=
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 4,171
Kant 2: 2,300
Verschil: 1,871

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,601
Kant 2: 460
Verschil: 1,141

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 39,638,100
Kant 2: 22,316,066
Verschil: 17,322,034

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15,108,006
Kant 2: 4,357,974
Verschil: 10,750,032

chart





Discussieer maar ^^
 

DeletedUser

Guest
ik wou net zeggen.. wat valt er dicussieren CN staat overal voor op die stats.. is dit vragen om een koekie?
 

DeletedUser10794

Guest
ik heb zin in een koekie:eek:

Hopelijk komt er wat verandering in..
 

DeletedUser

Guest
dan komt in de volgende uitgave vast mijn heldendaad aan het licht.
haal ik toch nog eens het tww:eek:

zolang er maar bier is te vinden in de dorpjes is alles goed:D

één voordeel aan dat dorpenverlies, ik heb nu endelijk eens een edeloverschot, lol ...

maar is der bier in je dorpjes te vinden?:D

koos of abrikoos :)

mss kan ik nu ook eens wat van jou edelen nu de verhoudingen niet meer 40 miljoen v 7 zijn ;)

ga maar in de rij staan, er zijn liefhebbers genoeg om dorpen van mij te edelen, lol .... maar al bij al valt de schade nog mee.... ik leef nog .... 't zal een kwestie zijn van volhouden en aanklampen en zo nu en dan eens een mepje teruggeven....

Ik vond het een flinke klap. Het lijkt mee te vallen omdat je nog zoveel barbarendorpjes adelt tussendoor. Net als ZULU, veel dorpen verlies, gemaskeerd door het adelen van barbarendorpen.

dat van die barbaren werkt langs 2 kanten, dankzij die barbaren kon CN veel infiltratie-dorpen edelen rond en in de aangevallen cluster wat het verdedigen voor mij moeilijk maakte, ook de late overstap van de nieuwe speler op frederik barbarosa naar CN (stapte pas over naar Cn nadat hij met aanvallen op mij begonnen was) bemoeilijkte het verdedigen, het account van frederik barbarosa ligt volledig rond de aangevallen cluster .... gezien de omvang van de aanvallen en de mogelijkheid om van heel nabij te edelen heb ik al rap beslist om een aantal sektoren niet te verdedigen, er liggen nog een aantal dorpjes in die sektoren die ook verloren zullen gaan maar voor de rest gaat CN toch een tandje mogen bijsteken, die gaan niet weg zonder slag of stoot...

Dit topic gaat over Only vs CN hoor, niet CN vs =OAD=.:p

dit keer ben ik het met demo eens hehe
maak nieuw topic OAD vs CN dan

maar koosje misschien moeten wij 1 tandje bijzetten jij tandje of 5
verschil mag er zijn

maar succes snelscorende spits


Hmmmm.... koekjes ;)
Maar eigenlijk ging het hierom.
Dan kan het cn vs only topic een beetje schoon blijven van een discussie tussen OAD en CN spelers ;)
 

DeletedUser42482

Guest
OAD moet erg hard werken om dit weer recht te trekken!:eek:
 

DeletedUser41379

Guest
En dan lukt het nog niet :D

Wiki, je was tog de beste? :cool:

Maar we zijn goed opweg ^^
 

DeletedUser42482

Guest
Serieus daag me nou niet uit want ik stap zo over! Zodra ik dat doe he, ben jij binnen een week 2
miljoen aan puntjes kwijt!!:mad:
 

DeletedUser

Guest
OAD moet erg hard werken om dit weer recht te trekken!:eek:

Wanneer krijgen ze nou door dat what de zwakke schakel van CN is..hij heeft in geen 1 dorp meer dan 100 speervechters omdat hij anders bang voor een machtsgreep wordt.
 

DeletedUser42482

Guest
Wanneer krijgen ze nou door dat what de zwakke schakel van CN is..hij heeft in geen 1 dorp meer dan 100 speervechters omdat hij anders bang voor een machtsgreep wordt.

HA-HA!

Jij wilt zeker ook richting de 116 p!!:cool:
 

DeletedUser

Guest
CN heeft me nu toch zover gekregen dat ik overweeg om op delete te drukken .... en niet door de aanvallen van een 15-tal CN-spelers, daar heb ik geen problemen mee, dat vind ik normale akties in dit spel en dat vind ik zelfs leuk ... ik heb wel problemen met het feit dat er nu plotseling spelers op accounts van ex-TWR-spelers opduiken die zich eerst als 'friendly' positioneren in pm's en dan plots vanuit het niets met aanvallen beginnen .... het was eerst zo met frederik barbarosa en nu opnieuw met jasperverloo ...
 

DeletedUser

Guest
CN heeft me nu toch zover gekregen dat ik overweeg om op delete te drukken .... en niet door de aanvallen van een 15-tal CN-spelers, daar heb ik geen problemen mee, dat vind ik normale akties in dit spel en dat vind ik zelfs leuk ... ik heb wel problemen met het feit dat er nu plotseling spelers op accounts van ex-TWR-spelers opduiken die zich eerst als 'friendly' positioneren in pm's en dan plots vanuit het niets met aanvallen beginnen .... het was eerst zo met frederik barbarosa en nu opnieuw met jasperverloo ...

Balen.

doet me denken aan dit nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=-Mu8MrCR5pQ
 
Reactiescore
2.490
Laten we deze maar even sluiten... gaat nergens meer over jongens.

Als je klachten hebt over support kan dit in een supportaanvraag
Als je je ban wilt bespreken kan dit in een supportaanvraag

Ik zet hierop een slotje daar het al lang niet meer over OAD vs CN gaat.

Groetjes,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan