-=nw=-

DeletedUser

Guest
Die vind ik wel goed...
Op het einde was het verre van perfect in *Free* dat ben ik de eerste die het toegeeft...
Maar dat krijg je als je een bende amateurs van vroeger in -=NW=- terugkrijgt.
Daarvoor ging het allemaal goed...

Ik vind het nu wel geweldig dat het je allemaal niet meer interesseert, maar ik heb totaal andere dingen te horen gekregen en gelezen VOORDAT jullie stopten.

De ego's hebben een grote deuk gekregen na de aanval van Tsarina.

Zeg niet dat het niet waar is, want ik heb die pm van appel nog altijd over hoe jullie (rudy en appel) het account tsarina gingen pwnen.

Als ik jullie toen moest geloven waren jullie de wraak van de duivel en jullie zouden het daar eens laten zien.

Sloeg tegen dat er iemand op het account zat, want jullie dachten dat ie onbeheerd zou zijn.

En die 3 dorpen die ik toen heb "verloren" heb ik aan strada gegeven omdat ik het zielig vond hoe jullie hem in de steek lieten en dat mag je hem zelfs vragen...

Dus aub doe niet alsof het je allemaal niet interesseert want dat is ook alléén maar omdat ik daar weer een paar mensen (niet alléén jullie) gewoon de bek heb gesnoerd !

Het valt me op dat hier op het AF jullie veel verkondigden, maar in het spel er gewoon NIKS van waar konden maken...

Heb je toch skills?

Bewijs het mij ! Log in en ik geef je 7 dagen om je account op orde te brengen.
Daarna mag je NOG maar eens proberen mij te pwnen !!!

Anders ga je je maar bezig houden op W11 want ik ben klaar met jou.

Ik wens je in RL ECHT nog veel succes. Want wij (jij en ik) kunnen een spelletje gescheiden houden van het echte leven. :)

euhm wtf? Nooit op W4 gespeeld? Alleen tijdelijk bij doentjeeuh geholpen..

Dus nee geen pm van mij, enkel een faker of iemand met grootheidswaanzin ;)
 

DeletedUser

Guest
Othiana op 09.10. om 20:00 uur
Is goed jongen. Neer ga je toch ^^

Appels erewoord.



Zal dan een faker zijn geweest en bij deze bied ik JOU mijn verontschuldigingen aan :)
 

DeletedUser

Guest
en voor je dan gaat zeggen dat ik die PM heb geschreven sorry moet ik je ook teleurstellen guido maar dat heb je wss wel gemerkt aan de schrijfwijze
trouwens in de gehele PM heb ik enkel de 5 eerste berichten gelezen rest intresseerde me nooit
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit gezegd dat jij die hebt geschreven rudy...
Anders zou ik de ondertekenaar er toch niet bij zetten ;)

Maar hij zat toen op TS met je want ik kreeg nog de groeten van Rudy.

Dus op de hoogte was je zeker :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit gezegd dat jij die hebt geschreven rudy...
Anders zou ik de ondertekenaar er toch niet bij zetten ;)

Maar hij zat toen op TS met je want ik kreeg nog de groeten van Rudy.

Dus op de hoogte was je zeker :D

was gewoon poging je bang te maken guido en die is uiteraard mislukt... :D want hoe je het ook bekijkt barbaar of niet we hadden je toch opgeruimd rudy... ;)
 
Reactiescore
30
Dan was het wel 100% geweest he:cool:
 

DeletedUser

Guest
Lang geleden dat ik jou hier nog gezien heb Fal :)

Hoop dat alles goed is met je ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha ja klopt TSL, ik ben al best wel lang gestopt. Mijn 120 dorpen ofzo bleven 1 jaar onovergenomen, maar toen ik vanavond keek bleken ze dus eindelijk weg te zijn. :p
Met mij gaat het trouwens wel goed, hopelijk met jou ook :)
 

DeletedUser

Guest
Jouw dorpjes lagen veilig en was geen reden om ze over te nemen.
Tegenstanders zijn altijd prioriteit (in mijn ogen toch ;))

Met mij gaat het redelijk zal ik maar zeggen.
Ik zal daar hier niet over uitwijden, maar zal je hier morgen via forum wel pm sturen.

Leuk de oude garde nog eens terug te zien trouwens :)
 
Bovenaan