-=nw=-

DeletedUser

Guest
Ze zijn weer terug, nieuwe ronde nieuwe kansen?

Zoals Child (slick) al zei, een topic elders -=NW=- is een tijd achterons, echter nu laat hij toch maar weer zien, dan hij z'n kindje niet kan vergeten.

Zal het w4 doen opschudden, of beginnen ze aan iets onmogelijks

Discussieer hier.
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn weer terug, nieuwe ronde nieuwe kansen?

Zoals Child (slick) al zei, een topic elders -=NW=- is een tijd achterons, echter nu laat hij toch maar weer zien, dan hij z'n kindje niet kan vergeten.

Zal het w4 doen opschudden, of beginnen ze aan iets onmogelijks

Discussieer hier.

ik mocht van beldin ( de oude ) niet bij ares blijven ...

spijtig ik kan wel janken ... ares is een topstam ... maar dan maar NW weer beginnen.

maar ik hou ook van jullie
 

DeletedUser22380

Guest
Als -=NW=- terugkomt zal dit voor zeer veel opschudding zorgen voor W4.:D
Ik denk ook nu sommigen de stap gezet hebben(Van stam veranderd zijn.) dat er nog gaan volgen er gaat dus nog wel wat veranderen op wereld 4 denk 'k.
 

DeletedUser

Guest
Zozo, interessant ,zo gebeurt er nog eens iets in w4

Is dit de genadeklap voor *Free* ? :rolleyes:
 

DeletedUser27645

Guest
Volgens mij wel, *Free* daalt lekker in puntjes.
en -=nw=- wordt geboren. Opnieuw.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou hetzelfde gedaan hebben met TLA, als de stabiliteit komt is het goed. Gelieve wel nog even te wachten met de komende 152.451.251 topics aub.
Eigenlijk is het al best hilarisch dat er zoveel mensen hun mailboxen overspoelen met vragen waar ze makkelijk zelf het antwoord op kunnen vinden :)
 

DeletedUser

Guest
dus de meeste van free zullen naar daar gaan dus NW wordt eigenlijk de nieuwe free ?
 

DeletedUser38216

Guest
Ik denk wel dat -=NW=- terug op rang 1 komt. Wie richt EoK-52 en W.H. terug op :p
 

DeletedUser12930

Guest
Ik denk wel dat -=NW=- terug op rang 1 komt. Wie richt EoK-52 en W.H. terug op :p

hiervoor zouden ze nog veel moeten bijrecruiten, en aangezien ze atm geen stamcluster hebben denk ik zelfs dat als ze de oude mentalietied hebben ze kunnen bezwijken onder oorlogen

dit ligt er maar aan hoe de grenzen liggen met andere spelers....
 

DeletedUser

Guest
elke stam kan bezwijken onder oorlogen, of je nu een grote cluster bent of allemaal apart ligt dat maakt allemaal niets uit.
Wat wel uitmaakt is de activiteit van de spelers, het communicatie-medium, hoe goed de spelers met elkaar overeen komen en hun ingesteldheid ten of
opzichte van troepenverlies.

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
Haha wat een lachertje :) Streven naar de goede oude tijd geeft geen garantie dat het weer net zo wordt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha wat een lachertje :) Streven naar de goede oude tijd geeft geen garantie dat het weer net zo wordt :rolleyes:

heb je garanties nodig in een spel ik NIET maar ik hoop dat het wel wordt als de goede oude tijd is het niet zo dan heb ik pech denk ik wie weet het tijd zal raad brengen!
 

DeletedUser16443

Guest
ik mocht van beldin ( de oude ) niet bij ares blijven ...

spijtig ik kan wel janken ... ares is een topstam ... maar dan maar NW weer beginnen.

maar ik hou ook van jullie

Bullshit, de oude belding speelt al tijden niet meer in Ares
 

DeletedUser

Guest
Bullshit, de oude belding speelt al tijden niet meer in Ares

daar heb je gelijk in ... maar ik vind het wel goed zo ... it's a game ... waar mensen zich al niet druk om kunnen maken mijn god ...

IT"S A GAME ... SO GET A LIFE

en ares heeft nog genoeg puntjes over ..
 
Bovenaan