Nummer 1 stam

Reactiescore
293
Vind ik helemaal prima, ga er ook niet moeilijk om doen
Maar beste Arbeitman loopt overal rond te bazuinen dat alles en iedereen racist is als ze het niet met hem eens zijn.
Moderators worden iedere keer op de vingers getikt door hem als er ergens een post staat wat hem niet zint.

:)
Ik kan niet anders dan het eens te zijn met Arbeitman. Zowel mods als racisme horen aangepakt te worden.
 

Deleted User - 487983877

Guest
Ik kan niet anders dan het eens te zijn met Arbeitman. Zowel mods als racisme horen aangepakt te worden.
Als er daadwerkelijk racisme is uiteraard. Maar lopen rondslingeren dat bepaalde spelers racistische motivaties hebben jegens jou zonder enige vorm van bewijs is gewoon slachtofferrol vervullen, laat dat nu net zijn waar ik een probleem mee heb.

Anyway het lijkt alsof Arbeitman zeer geliefd is op dit forum en ik dus volledig out of line ben op een of andere manier.
Ik trek me terug uit deze 'discussie', heeft toch niet veel nut.
 
Reactiescore
106
Om de activiteit op dit forum terug even leven in te blazen.

De stammen Stam. + UA1 + MMDB zijn eigenlijk een grote stam. Das al 3.7 milj aan kwantiteit. Met Wolves ook in het Westen heb ik het gevoel dat deze wereld weer naar een 1v1 wil gerushed worden spijtig genoeg
 
Reactiescore
561
Om de activiteit op dit forum terug even leven in te blazen.

De stammen Stam. + UA1 + MMDB zijn eigenlijk een grote stam. Das al 3.7 milj aan kwantiteit. Met Wolves ook in het Westen heb ik het gevoel dat deze wereld weer naar een 1v1 wil gerushed worden spijtig genoeg

Optiefen uit dit mooie topiek? Dit ging over TVK einz?
 
Reactiescore
1.226
Om de activiteit op dit forum terug even leven in te blazen.

De stammen Stam. + UA1 + MMDB zijn eigenlijk een grote stam. Das al 3.7 milj aan kwantiteit. Met Wolves ook in het Westen heb ik het gevoel dat deze wereld weer naar een 1v1 wil gerushed worden spijtig genoeg

Heb je een kaartje van wat je bedoelt?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Klinkt sappig
 
Reactiescore
677
Klinkt vooral uit de lucht gegrepen
 
Reactiescore
81
Om de activiteit op dit forum terug even leven in te blazen.

De stammen Stam. + UA1 + MMDB zijn eigenlijk een grote stam. Das al 3.7 milj aan kwantiteit. Met Wolves ook in het Westen heb ik het gevoel dat deze wereld weer naar een 1v1 wil gerushed worden spijtig genoeg

Heel het zuiden is al afgeschreven dan?
 
Reactiescore
216
Om de activiteit op dit forum terug even leven in te blazen.

De stammen Stam. + UA1 + MMDB zijn eigenlijk een grote stam. Das al 3.7 milj aan kwantiteit. Met Wolves ook in het Westen heb ik het gevoel dat deze wereld weer naar een 1v1 wil gerushed worden spijtig genoeg

Vergeet .Pure niet
 
Bovenaan