NPO Forum Thema

DeletedUser

Guest
Lees eerst maar eens goed mijn reactie door ;)

+ ik vertel je alleen maar dat je wss je tijd verdoet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als jouw mening niet verder rijkt dan '(in mijn mening) lelijke layout:D', dan is dat inderdaad kinderachtig. Mocht je een voorstel hebben om de layout aan te passen of er iets (in jouw mening) mooier van te maken, dan zou dat een totaal andere indruk geven. Ik kan natuurlijk ook los op mijn kop laten schijten als jullie dat leuk vinden. Dan weet ik ook meteen dat ik hier geen moeite meer moet doen.

Troll, jij denkt obviously dat we dat allemaal kind zijn en dat we dat allemaal, omdat we het zo fkking leuk vinden, gratis gaan doen?

heb je enige idee wat het normaal kost om een site te laten ontwerpen en eventueel coderen?
dan ga ik echt niet effe voor mijn eerste reactie in dit topic iets uitwerken, terwijl je er geen steek voor krijgt en je er nadrukkelijk om vraagt om die layout te vertalen naar een forum layout.
Daarbij komt dat je mening geven nochtans niet verboden is, en jou reactie vrij overdreven is om het direct kinderachtig te noemen.

Ook is het zo dat het nog maar de vraag is hoever dit idee gaat komen....
 

DeletedUser

Guest
Ik wist niet dat je hip was

, jij denkt obviously dat we dat allemaal kind zijn en dat we dat allemaal, omdat we het zo fkking leuk vinden, gratis gaan doen?
Sommige mensen hebben inderdaad iets over voor een community. Ik verwacht niet dat jij daarbij hoort, maar een beetje begrip was leuk geweest. Misschien moet je me die vraag eens opnieuw stellen nadat je de tools en projecten die ik alleen heb uitgewerkt voor TW spelers heb gechecked.

heb je enige idee wat het normaal kost om een site te laten ontwerpen en eventueel coderen?
Ik vermoed dat mijn inzicht daarover iets verder reikt dan jouw vermoedens doen blijken.

dan ga ik echt niet effe voor mijn eerste reactie in dit topic iets uitwerken, terwijl je er geen steek voor krijgt
Dat hoeft ook niet, negeer het dan en laat mensen die het wel willen doen reageren?

en je er nadrukkelijk om vraagt om die layout te vertalen naar een forum layout.
nadrukkelijk <-> gelijkaardig... je moet nu ook geen woorden gaan verdraaien om je gelijk te kunnen halen. We snappen je punt hieromtrent ondertussen al en wachten nog steeds op hoe we het volgens jou beter hadden kunnen doen.

Daarbij komt dat je mening geven nochtans niet verboden is, en jou reactie vrij overdreven is om het direct kinderachtig te noemen.
Ik zie niet in waarom ik een blad voor de mond moet nemen als jij het zelf niet doet. Dit is gewoon de enige mogelijke reactie die je kon verwachten. Je mening geven is totaal niet verboden, maar als die niet constructief is, dan hoef je ook geen prettig antwoord terug te verwachten.

Ook is het zo dat het nog maar de vraag is hoever dit idee gaat komen....
Heb je 100% gelijk in, gelukkig zijn er ook mensen die wel willen helpen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wist niet dat je hip was


Sommige mensen hebben inderdaad iets over voor een community. Ik verwacht niet dat jij daarbij hoort, maar een beetje begrip was leuk geweest. Misschien moet je me die vraag eens opnieuw stellen nadat je de tools en projecten die ik alleen heb uitgewerkt voor TW spelers heb gechecked.


Ik vermoed dat mijn inzicht daarover iets verder reikt dan jouw vermoedens doen blijken.


Dat hoeft ook niet, negeer het dan en laat mensen die het wel willen doen reageren?


nadrukkelijk <-> gelijkaardig... je moet nu ook geen woorden gaan verdraaien om je gelijk te kunnen halen. We snappen je punt hieromtrent ondertussen al en wachten nog steeds op hoe we het volgens jou beter hadden kunnen doen.


Ik zie niet in waarom ik een blad voor de mond moet nemen als jij het zelf niet doet. Dit is gewoon de enige mogelijke reactie die je kon verwachten. Je mening geven is totaal niet verboden, maar als die niet constructief is, dan hoef je ook geen prettig antwoord terug te verwachten.


Heb je 100% gelijk in, gelukkig zijn er ook mensen die wel willen helpen.

Als ik jou was, zou ik voortaan niet meer roepen dat iemand kinderachtig reageerd. Terwijl als er iemand hier kinderachtig reageert, jij het wel bent.

En gedraag je minder heilig, leuk voor je dat je projecten op touw zet en uitwerkt.
ieder zijn ding, maar gebruik dat niet om respect af te dwingen.
Aangezien het ons geen biet kan interreseren wat je laat of niet laat.
 

DeletedUser

Guest
99% kinderachtig? Van de 4 reacties? Das knap..

Als ik jou was zou ik het zelf doen lol, aan ons heb je toch niks. Btw, kom niet hier klagen over je examens en dat je nog wat voor de TW spelers wilt doen. Ten eerste cared het niemand, ten tweede speelt niemand op het Grafische forum TW zowat, ten derde is het niet ons probleem dat jij in je examen week dit op stelten probeert te zetten. Daar hoeven wij ook geen respect voor op te brengen.

Maar dat kon jij ook niet weten. ;)


*bedanken

Hebben ze op dit deel nou nogsteeds geen bedankjes?


I agree met Returned.

*bedanken
 

DeletedUser51694

Guest
AW: Re: NPO Forum Thema

99% kinderachtig? Van de 4 reacties? Das knap..

Als ik jou was zou ik het zelf doen lol, aan ons heb je toch niks. Btw, kom niet hier klagen over je examens en dat je nog wat voor de TW spelers wilt doen. Ten eerste cared het niemand, ten tweede speelt niemand op het Grafische forum TW zowat, ten derde is het niet ons probleem dat jij in je examen week dit op stelten probeert te zetten. Daar hoeven wij ook geen respect voor op te brengen.

Maar dat kon jij ook niet weten. ;)

AMEN! shit voor die all caps rage <3
 

Deleted User - 9131

Guest
logosrce.png
Omdat het TwMentoraat ook getroffen worden door de invoering van nieuwe premium-voordelen, steun ik dit project van harte. Ik bied dan ook 300 premium punten aan voor de persoon die een mooie template maakt in de stijl van de hoofdpagina van het NPO-Manifest.

Natuurlijk zijn de punten alleen in te zetten voor klassieke premiumfuncties, en niet voor de nieuwe van InnoGames :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niemand speelt hier tw, toch in elk geval al niet diegene die wat van webdesign kunnen, dus pp zal hier niet echt helpen lol
 

DeletedUser

Guest
Speelde tw, forum werd aanbevolen, hoge gfx standaard voor design, gezelligheid?
 

DeletedUser

Guest
Als je geen tw speelt, wat heb je hier dan te zoeken?

Het is nog steeds een openbaar forum so gtfo als je geen nuttige inbreng hebt :rolleyes:

Overigens had ik misschien op wat meer medeleven van onze designers gehoopt? :)
Ok, jullie spelen geen tw, maar een medemens helpen kan geen kwaad, toch? :p

En het is dan nog steeds een goeie oefening voor degene die aan webdesign doen..

Moest er iemand bereid zijn om het te doen, geef die PP-punten aan mij!
:D
 
Reactiescore
2
Het is nog steeds een openbaar forum so gtfo als je geen nuttige inbreng hebt :rolleyes:

Overigens had ik misschien op wat meer medeleven van onze designers gehoopt? :)
Ok, jullie spelen geen tw, maar een medemens helpen kan geen kwaad, toch? :p

En het is dan nog steeds een goeie oefening voor degene die aan webdesign doen..

Moest er iemand bereid zijn om het te doen, geef die PP-punten aan mij!
:D

lol van de mensen die hier posten doen er maar 2 ofzo aan webdesign
 

DeletedUser

Guest
Als je geen tw speelt, wat heb je hier dan te zoeken?

Most failing reactie van de eeuw. Dit is het grafisch forum, dit gedeelte (dus praat ik niet over plaatjes aanvragen) heeft geen enkele connectie met tw, behalve dat het op het tw forum staat.
Dus voor je stoer loopt te doen denk even na voor je wat zegt.
 
Bovenaan