Notitie overzicht

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 186 90,7%
  • Nee

    Stemmen: 19 9,3%

  • Totaal aantal stemmers
    205

DeletedUser

Guest
Idee
Met de nieuwe spelversie 6.4 zijn er notitie's per dorp bijgekomen, dit heeft veel potentieel. Echter het zou nog veel handiger zijn als we de notities van alle dorpen konden zien in een lijst, dit is dus het idee. Een lijst met dorpen met daarachter de notities, die meteen veranderd kunnen worden.

Voorbeeld van gebruik
Als je een massa aanval gaat lanceren dan heb je natuurlijk in de 'normale' notities een lijst met eigen dorpen + targets en soorten aanvallen. Als je dit nu heel makkelijk bij alle dorpen kan neerzetten heb je daar een geheugensteuntje wanneer de aanval verstuurd moet worden en waarop. Dan hoef je niet terug naar je lijst als je de tijd of het target vergeten bent.

Voorbeeld
Notitie_mockup.png


Aanvulling
Als dit wordt ingevoerd kan er ook een knop komen "verwijder alles" die alle notities in de huidig geselecteerde groep verwijderd.
Ook is het mogelijk voor (aanvalsplanner) tools om in dit overzicht voor ieder dorp de gewenste gegevens in te vullen.
Uiteraard is dit enkel voor PA
 

DeletedUser33213

Guest
Ik weet niet hoe je die enquete gemaakt hebt, maar ik heb op ja gestemd. Ik zat ook al met dat idee in mijn hoofd.
 

DeletedUser

Guest
Lol het is de bedoeling om niet meer de +1'en te hebben. Daarvoor dient de poll, maar ik ben ook wel voor. Zo is het veel overzichtelijker, dan bij elk dorp apart.
 

DeletedUser

Guest
Dan vind ik toch dat degene die Nee heeft gestemd de reden mag gaan uitleggen waarom het geen goed idee is. Ik kan zelf namelijk geen redenen verzinnen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Dan vind ik toch dat degene die Nee heeft gestemd de reden mag gaan uitleggen waarom het geen goed idee is. Ik kan zelf namelijk geen redenen verzinnen :confused:

-aandacht te kort?
-de flauwe plezante uithangen
-Averechts doen?

Genoeg redenen? ;)
 

DeletedUser

Guest
-aandacht te kort?
-de flauwe plezante uithangen
-Averechts doen?

Genoeg redenen? ;)

Weet je wel wat je zegt?
Dit slaat namelijk helemaal nergens op!
Reageer gewoon normaal.

Om even ontopic te gaan: Ik vind dit een prachtig idee:p. (zoals ik al zei:rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
Weet je wel wat je zegt?
Dit slaat namelijk helemaal nergens op!
Reageer gewoon normaal.

Om even ontopic te gaan: Ik vind dit een prachtig idee:p. (zoals ik al zei:rolleyes:)

Offtopic: Deze speler gaf in mijn ogen enkel ene voorbeeld waarom een andere speler nee gestemd zou kunnen hebben. Hij is volgens mij niet de speler die 'nee' heeft gestemd ;) Je hoeft niet direct uit je slof te schieten als iemand iets zegt.. :)

Ontopic: Heel goed idee, dat kan deze waardeloze update misschien toch nog wat deftige inhoud meegeven.
 

DeletedUser49230

Guest
Dan vind ik toch dat degene die Nee heeft gestemd de reden mag gaan uitleggen waarom het geen goed idee is. Ik kan zelf namelijk geen redenen verzinnen :confused:

ik heb ja gestemt :D

en zeg nou eens hoe kan je enquete maken?
 

DeletedUser17472

Guest
Het lijkt mij ook handig omdat je dan meteen een overzicht hebt. Dus een ja.

En ik vraag me net als Anton af waarom er mensen nee stemmen. Misschien dat de neestemmers hier serieus, zonder aandacht te vragen, antwoord op kunnen geven. Is wel van belang denk ik
 

DeletedUser20327

Guest
super idee

En ook eens een mooi voorbeeld hoe je een idee degelijk, overzichtelijk en duidelijk kan voorstellen.
 
Bovenaan