[Noord-West] Status?

DeletedUser

Guest
Hoop speculaties, hoop aannamens, weinig waarheden.

Zie nog steeds geen verhaal van de andere kant, enkel negativiteit en speculaties.
Kom maar is met 'het verhaal' zoals de rest in Noord-West dat dan ziet.
 

DeletedUser20830

Guest
seasurfdude

Geregistreerd: 2 februari 2009 #1 13 januari 2011, 02:50 Naar boven
Het lijkt mij eens tijd om als buitenstaander wat licht op de zaak te werpen.
Mijn actieve TW tijd is verleden maar zoals vele oud spelers vang je nog steeds de handel op en speel je af en toe.


Daar ik denk dat dit een leuk topic kan worden zal ik het even uitgebreid vertellen.

Regio
Welke regio praten we over? Hierbij een kaartje om dit te schetsen.

Spoiler:


Situatie
Van alle gebundelde verhalen een blik op de meest ogenschijnlijke situatie:

Men weet allen dat C.I.A. al tijden in 'oorlog' is met het oude CA, charlies angels. Laten we maar niet te ver terug duiken in de tjid.
Of het echt oorlog te noemen is valt over te speculeren, persoonlijk vindt ik het maar wat plagen van beide zijdes.

CA is meermaals uit elkaar gevallen en heeft zich opgesplitst in gemarkeerde stammen.
De redenen waarom dit gebeurd is zijn nooit echt onthuld maar de spelers schenen het niet eens met elkaar geweest te zijn.
Er was een nieuwe stam gevormd, _Q_, welke na enkele weken ook weer uit elkaar viel met als resultaat de gemarkeerde stammen.

Zover er bekend is worden in de noord-west regio veel VV's gedraaid. In hoeverre dit de waarheid is zullen we nooit zeker kunnen zeggen.

Spionnen en samenwerking
Uit diverse bronnen is pas vernomen dat KFD spionnen draaide in CIA, te weten de 2 gemarkeerde spelers.
- payback-time
- king jonath

Bronnen hiervan wenste nog onbekend te blijven en u zult er dus op moeten vertrouwen dat dit aangetoond kan worden met PM, fora stukken of dergelijke.

Dit is reeds de tigste keer dat men probeert CIA te ondermijnen van binnenuit of door het lekken van info.
Een recent voorbeeld is tevens olimen welke aangestuurd werd door remmie777 van de stam kneus.

Tevens is er vernomen dat de gemarkeerde stammen (buiten cia) een groot BG vormen met gedeelde fora wat zich samenspant jegens CIA.
Dit is tevens te zien geweest aan de gecoordineerde aanvallen welke binnenstroomden vanuit de verschillende stammen.
We kunnen hier aannemen dat er een samenwerking is.

Het derde gerucht dat de rondte doet is een invloed van Pi.
Daar eerder gezien is dat pi een noemenswaardige invloed kan leveren op mods en spelers, is het aannemelijk dat zij dit tevens in het noord-westen doen. In-game en erbuiten. Pi heeft er profijt van dat CIA zich zal moeten splitsen en hen niet kan aanvallen aan andere zijdes.

Ondervinding
Het lijkt erop alsof de kleinere stammen in het noord-westen zich samenbundelen tegen CIA.
Naar verluid doen zij dit met weinig slagkracht maar doen zij enorm hun best om informatie te onttrekken en CIA op deze manier te ondermijnen.
Kennelijk zijn de leiders in CIA niet op hun achterhoofd gevallen en doen zij hun best het kaf van het koren te scheiden, wat tot nu toe reeds 3x gelukt is in de afgelopen 2 maanden.

Alle gelinkte partijen ontkennen banden met elkaar te hebben daar het een duidelijk plaatje is.
Zal het ooit tot een openlijke en eerlijke oorlog komen? Met strategie en krachtmeting in plaats van spionnetjes?
__________________
“Keep away from those who try to belittle your ambitions. Small people always do that, but the really great make you believe that you too can become great.”
Laatst gewijzigd door seasurfdude : 13 januari 2011 om 02:53



Lijkt mij nu dat je ,je eigen woorden tegen spreek(zie vorige post)
En nu weet je alles????????????????
 

DeletedUser

Guest
Als je spreekt over bepaalde punten weet ik dingen zeker over interne handel daar ik dat wel door krijg.
Extern zit ik er niet meer zo goed in en zijn het speculaties.
 

DeletedUser23133

Guest
Wat wil je nu Sea?

Dat wij hier haarfijn gaan uitleggen wie met wie samenwerkt ,waar vv't ,wie wel en niet met elkaar spreekt ?

kom nou toch zeg.....
 

DeletedUser

Guest
Nou ik heb wel wat op te biechten als het geprekje van gisteren over dragon fly ging..

Ik heb een cia-er (en tevens buurvrouw nog een enkele keer geholpen, en dat terwijl ik al heel lang uit cia was..)
 

DeletedUser41956

Guest
En olimen zat ten tijde van dit voorval in CIA, dus die zal er echt wel meer van weten...
 

DeletedUser

Guest
Ow dan heb ik nog een keer cross zijn edels gesloopt, sr.. was een dorp in mijn cluster..
En die tommy o gradle zat een tijd te v.v.en daar heb ik ooit vernomen.. is ook spy b.t.w. :p
 

DeletedUser20830

Guest
Alle berichten
Aanval
Verdediging
Ondersteuning
Handel
Andere
Doorgestuurd
Filter
Afzender blokkeren
Gepubliceerde berichten
Doorsturen Verschuiven Verwijderen << >>
Onderwerp Doezeman heeft zijn ondersteuning uit 829 OM! teruggetrokken
Verzonden 17.01.11 19:45:10
Van: Doezeman
Dorp: B 210 Doezevillage (485|224) C24
Aan: olimen
Dorp: 829 OM! (313|212) C23


Eenheden:
3129 3128 0 2350 0 0 0 0 0 0 0 0

Doorsturen Verschuiven Verwijderen << >>


Hoezo aktief

Was een van de vele
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bekijk mijn trieste overnames, allemaal b.b.-tjes, 3 spelers in mijn buurt allemaal ex Cai, op delete :mad:\Pfff
 

DeletedUser

Guest
Tja soms moet je internen hè, het gaat erom wat je daarnaast met je clears voor je stam doet...
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn grappige jongens daar bij CIA hehe
.

En amirigo ik had al eerder het vermoeden gehad dat jij Dragon fly OSte foei !

Ps. Pi bedankt voor het draaien van onze vv'tje he ;)





Dekleinewitte

MSK

Team MSK kan niet aansprakelijk worden gesteld voor
mogelijke schade aan dorpen, troepen of accounts.
© Copyright 2011
All Rights Reserved.
 

DeletedUser41956

Guest
Gefeliciteerd, mannen van MSK!!! Verdiende overwinning op f16forever! Prof opgezette actie ;)
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn grappige jongens daar bij CIA hehe
.

En amirigo ik had al eerder het vermoeden gehad dat jij Dragon fly OSte foei !

Ps. Pi bedankt voor het draaien van onze vv'tje he ;)





Dekleinewitte

MSK

Team MSK kan niet aansprakelijk worden gesteld voor
mogelijke schade aan dorpen, troepen of accounts.
© Copyright 2011
All Rights Reserved.

Ik heb dragon nooit preventief geost, dat kwam uit C.I.A...
Ik laat alleen geen nieuwe spelers toe in mijn continent, ook niet in mijn cluster.
En edels slopen doe ik met liefde..
 

DeletedUser46956

Guest
Alle berichten
Aanval
Verdediging
Ondersteuning
Handel
Andere
Doorgestuurd
Filter
Afzender blokkeren
Gepubliceerde berichten
Doorsturen Verschuiven Verwijderen << >>
Onderwerp Doezeman heeft zijn ondersteuning uit 829 OM! teruggetrokken
Verzonden 17.01.11 19:45:10
Van: Doezeman
Dorp: B 210 Doezevillage (485|224) C24
Aan: olimen
Dorp: 829 OM! (313|212) C23


Eenheden:
3129 3128 0 2350 0 0 0 0 0 0 0 0

Doorsturen Verschuiven Verwijderen << >>


Hoezo aktief

Was een van de vele

Kan ik bij hem ook os aanvragen dan? :D
 
Bovenaan