Noob vraag !

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7025

Guest
Haha, dit vroeg ik hem zo juist. Maar hij wist het niet. Dan houd een toekomstig lidmaatschap op ;)
 

DeletedUser13346

Guest
weet ik niet :eek:
wil ik ook wel weten eigl

taggen denk ik wel ongeveer wat het is..
 

DeletedUser

Guest
dodgen is je legers uit je dorp sturen voor een aanval binnenkomt
zodat je geen verliezen hebt.

taggen weet ik ook niet

maar dit is niet de goede plaats om het te posten denk ik :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dodgen is het opzettelijk 'missen' van aanvallen om bijvoorbeeld alleen de edelmannen te blokken.
Taggen is een 'tekstje' op de aanval plakken.
Voorbeeld:
5 aanvallen eentje duurt 1 uur en komt vanaf bla bla dorp.
Dat is als je kijkt op de kaart(premium vereist) 1 uur staat gelijk aan rammen
Dus is het een clear met ram, is die gelijk aan bijv. 30 min en bijl loopt 30 min dan is het een fake of clear zonder ram, duurt de aanval 1 uur en 30 min dan is het een edelman, want die loopt zo lang.
 

DeletedUser7025

Guest
Dodgen is het opzettelijk 'missen' van aanvallen om bijvoorbeeld alleen de edelmannen te blokken.
Taggen is een 'tekstje' op de aanval plakken.
Voorbeeld:
5 aanvallen eentje duurt 1 uur en komt vanaf bla bla dorp.
Dat is als je kijkt op de kaart(premium vereist) 1 uur staat gelijk aan rammen
Dus is het een clear met ram, is die gelijk aan bijv. 30 min en bijl loopt 30 min dan is het een fake of clear zonder ram, duurt de aanval 1 uur en 30 min dan is het een edelman, want die loopt zo lang.

Taggen is gewoon kijken wat er in een aanval zit. Scouts/bijl/ram/edel. Het is handig als je de naam van de aanval dan wijzigt ja;)
 

DeletedUser

Guest
lol was dat het...?:rolleyes: ach ja weer wat bijgeleerd bedankt voor de info nu mag er wel een slotje op en mijn excuses voor het verkeerd plaatsen;)
 

DeletedUser

Guest
Het dodgen van veeglegers vóór de edels is leuk als spelers denken dat je noob bent en het timen van edels irrelevant is. :p
 

DeletedUser

Guest
Iedereen heeft al uitleg gegeven...
Maar ik zeg even dat dit essencieele taktieken zijn in het spel ...
 

DeletedUser

Guest
jamaar
je troepen dodgen voor een edel aanval
als je zen veegleger niet kan verslagen en je habt je troepen in dat dorp verloren en je kan op tijd deftige ondersteuning krijgen daar is het leuker de adels van de aanvallende partij te doden dan te dodgen xD
 

DeletedUser

Guest
jamaar
je troepen dodgen voor een edel aanval
als je zen veegleger niet kan verslagen en je habt je troepen in dat dorp verloren en je kan op tijd deftige ondersteuning krijgen daar is het leuker de adels van de aanvallende partij te doden dan te dodgen xD

Waarom denk ik dat jij een actief stamlid zult worden in de topic "ondersteuning gevraagt"?
 

DeletedUser

Guest
nee
ik dodge bijna nooit troepen in W5 alleen als de aanvaller echt te sterk is
maar dat probleem heb ik noch bijna nooit gehad en vraag bijna nooit ondersteuning want ik stuur defence van andere dorpen van mij xD
 

DeletedUser

Guest
Nu ik dit zie lijkt het me een mooie timing mijn 2e handleiding te posten over verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
Dan heeft hij 700k op een wereld en dan weet hij zoiets niet?

Die moet ook veel dorpen gekregen hebben :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan