[Speeltopic] Nomaden van de Toendra

DeletedUser

Guest
Marwo is geluncht, die was geliefden met Blueknifes, burgers hebben gewonnen.

Gefeliciteerd, dank je voor het spelen en stik in jullie verrotte community!
Dit forum heeft betere tijden gekend, jammer dat ik terug ben gekeerd, de herinneringen waren het leukst. Ik denk gelukkig terug aan het nachtbraken met lieflap en het bashen van H-B. De rest is kennelijk een verbitterde janboel geworden.

TOT NOOIT MEER ZIENS! :D
 

DeletedUser13565

Guest
Marwo is geluncht, die was geliefden met Blueknifes, burgers hebben gewonnen.

Gefeliciteerd, dank je voor het spelen en stik in jullie verrotte community!
Dit forum heeft betere tijden gekend, jammer dat ik terug ben gekeerd, de herinneringen waren het leukst. Ik denk gelukkig terug aan het nachtbraken met lieflap en het bashen van H-B. De rest is kennelijk een verbitterde janboel geworden.

TOT NOOIT MEER ZIENS! :D

Ciao. Ik denk dat je beter had kunnen stoppen na het jubileumpotje.
Ik wist dat je op je strepen stond maar wat ik dit potje van je heb gelezen slaat echt alles.
 

DeletedUser24056

Guest
Maak ik toch maar weer even de doorslaggevende beslissing!!!!!!
 

DeletedUser66220

Guest
Haha ik vertrouwde Twan had niet verwacht tot vandaag dat hij g/s was...
 

DeletedUser65747

Guest
Even voor de verduidelijking waarom khaduffi en ik ons uitschreven, ik had de eerste dag om 6 uur savonds al door dat bleuknife en marwo een koppel waren. Dit hebben we zo slim mogelijk geprobeert uit te spelen maar werden hierbij behoorlijk dwars gezeten en khaduffi is toen niet echt op een nette manier behandelt ofzo..
 

DeletedUser13565

Guest
Ik heb drie personen verdacht dit potje: Mooteman, Oscar en Marwolaeth. :) :)

En laten we het maar niet over het functioneren van de spelleiding hebben, die is weg en ik verwacht hem niet meer terug wat er ook over hem gezegd gaat worden en hoe waar het ook is. :D
 

DeletedUser

Guest
Ohja, er zat nooit een Engel in het spel en dus wel een burger. Ik.
 

DeletedUser

Guest
Even voor de verduidelijking waarom khaduffi en ik ons uitschreven, ik had de eerste dag om 6 uur savonds al door dat bleuknife en marwo een koppel waren. Dit hebben we zo slim mogelijk geprobeert uit te spelen maar werden hierbij behoorlijk dwars gezeten en khaduffi is toen niet echt op een nette manier behandelt ofzo..


Wat was het plan om het g/s koppel uit te schakelen dan?


Gefeli Ruk, Tove & Arbeitman:) eindelijk weer eens overleefd.
 

DeletedUser

Guest
jammer dat ik dit potje gemist heb ik heb het gevoel dat ik hier echt een goede rol als relnicht had kunnen spelen helaas het mocht niet zo zijn
 

DeletedUser13565

Guest
Overigens waren Marwolaeth's lunches wel schandalig moet ik zeggen!
 

DeletedUser63354

Guest
Marwolaeth lunchen:D

Ja jullie hadden noralie door omdat jij mij al vanaf dag 1 wilde lunchen... dus ik had opdracht te doen alsof ik jou vertrouwde :p

En serieus, wat een schijtrol die cupido. Als rukurt bij ons had gehoord hadden we gewonnen.
 

DeletedUser65747

Guest
Ja jullie hadden noralie door omdat jij mij al vanaf dag 1 wilde lunchen... dus ik had opdracht te doen alsof ik jou vertrouwde :p

En serieus, wat een schijtrol die cupido. Als rukurt bij ons had gehoord hadden we gewonnen.

We hadden Noralie op meerdere punten door. Bijv. de lunch op Q die ze had doorgestuurd zonder te overleggen. En met bik en rode trap was ik het ook niet eens..
 

DeletedUser63354

Guest
We hadden Noralie op meerdere punten door. Bijv. de lunch op Q die ze had doorgestuurd zonder te overleggen. En met bik en rode trap was ik het ook niet eens..

opzich had ik niks met de lunch op bert te maken :p
 

DeletedUser63354

Guest
Ik heb drie personen verdacht dit potje: Mooteman, Oscar en Marwolaeth. :) :)

En laten we het maar niet over het functioneren van de spelleiding hebben, die is weg en ik verwacht hem niet meer terug wat er ook over hem gezegd gaat worden en hoe waar het ook is. :D

Op zich heb ik als goedje ook niet echt slecht gespeeld, want ik haalde (ook door flex ja :p) de 2 hulpjes er wel uit binnen 2 dagen!
 
Bovenaan