No Life find Life

Reactiescore
1.647
Beste AF-gangers,

Dit is de afscheidspost van de stam 24/7 (No Life). Bij deze wil ik ingaan over de reden van ons stoppen en de gebeurtenissen intern die hiertoe hebben aangezet. Ik zal eindigen met een bedank topic waar ik voor elk account kort zeg hoe vol deze zich hebben ingezet (of niet) en vooral degene uitlichten die veel goeds hebben gedaan voor 24/7. Dit alles typ ik nadat dit me in de stam gevraagd is door de resterende spelers.

Gebeurtenissen die 24/7 ontwricht hebben en zorgde voor begin van het einde
Ik ben niet deze post begonnen te typen om tegen mensen hun schenen te trappen, maar ga niet zaken onder de stoel schuiven die gebeurt zijn en impact hebben gehad. Ik zal chronologisch de grootste fouten/problemen van onze stam opnoemen en kort toelichten.

Te agressief rekruteren aan het begin van de wereld - Op het moment dat Wolves en 24/7 samensmolten waren we te gretig om Blacklist en Prone te rekruteren, wij zagen het op dit moment als een optimale kans en met de winsten op dat moment leek dit het ook te zijn. Kijkende naar de lange termijn had dit beter niet gedaan kunnen worden. Niet omdat we dan opeens zouden winnen maar dan was de groep denk ik anders gebleven qua chemie, dan hierna, waarna in een beter gestructureerde stam een latere join/fusie voor meer stabiliteit hadden gezorgd.

Onze mid-game verzaken en verzieken - In de midgame gingen zaken heel geleidelijk en we deden in die fase ons vooral focussen op een 3-strijd binnen de stam. Hierin waren we gewoon te naiëf en te goed van vertrouwen (ook intern). Ook deden we onze planningen hier niet op aanpassen. Ook verziekte we het voor onszelf met het slechte aanvalsspel en nadien onze naïviteit te compenseren met de fusie met At om zo ons eerdere zwakke spel te compenseren tegen het noorden wat wel sterk was en goed lag. Op dit moment waren we intern ook ronduit zwak bezig door niet met harde hand op te treden bij intern gezeik.

End-game = No game - Met dit alles hebben we nooit een serieuze kans gemaakt richting de end-game. We waren kwantitatief misschien groter op papier maar daar was ook alles mee gezegd. Met deze gedachten gingen we ook de fusie in met At. In het toewerken naar de endgame gebeurde ook veel, ik zal ze even opsommen kort voor het vermelden maar uitgebreid erover praten zal ik puur mee mijn toetsenbord weggooien omdat ik er gewoon geen zin meer heb om het erover te hebben. Leaven TFL (waarbij de manier waarop altijd vaag is gebleven en enorm demotiverd voor de rest) / de burgeroorlog die plaats vond naar aanleiding van de leave TFL (waarbij Blacklist het startsein gaf en de rest geschiedenis is) / wegvallen leiders (1 door stoppen en 1 door ongeluk en daarna schade burgeroolog enkel kon lijmen die plaats vond gelijktijdig) de naai-actie van heer waldemar (waar ik Tides echt verantwoorlijk voor hou qua faciliteren) / het stoppen van 4 accounts intern als gevolgen van dit gedoe en de last die daardoor op de rest komt te dragen die hard hun best deden.

Dit waren grofweg de gebeurtenissen/verloop wereld voor 24/7.

De laatste gebeurtenissen die het definitef maakte
Zoals ik bij het opsommen opnoemde bleef er teveel last achter voor de resterende spelers. Dit was al heel snel duidelijk. Het makkelijk opgeven van sommige (diegene weten dat k hen bedoel), het weglopen van leiders van hun verplichtingen, het interne wantrouwen wat was ontstaan na leave TFL en nooit meer verdween zijn de stam fataal geworden. Elke keer is dezelfde groep spelers doorgegaan waar andere ruzie maakte onderling en enkel voor het gezeik zorgde. Elke keer stond deze groep weer op om hun rug te rechten maar kregen ze weer een stoot in hun knieholte om vanuit op te staan. Deze groep heeft zich gewonnen gegeven, sommige accounts moesten gelijktijdig veel vv draaien, hebben hele nachten opgegeven voor andere accounts om paar minuten nadat zij niet meer konden dorpen verloren te zien gaan. Deze groep heeft ook besloten de stop eruit te trekken omdat dit het RL niet waard was nog. Tribalwars is een spel en voor een kleine groep was dit niet meer op te brengen en werd na het nog proberen in het offensief te komen de laatste klap intern toegedeeld door de kata acties van afgelopen week (zowel Prone als Blacklist). Dit zorgde voor de laatste mentale druppel en klap die zorgde dat de laatste groep het niet meer zagen zitten. Het is te makkelijk om hen enkel de schuld te geven maar een druppel is er toch één en eigenlijk zijn we ze dankbaar hiermee zodat we niet nog meer tijd verspillen hier.

Bedankt


6
Harlequin of Hate4.032.4184089883
Gasten, heb veel leuke momenten met jullie meegemaakt. Maar jullie zijn echt enorm instabiel in alles. Veel impulsiviteit en actie maar vaak totaal niet voor rede vatbaar en extreem dominant in de karakters. Gaat het niet op jullie manier dan komt er gedoe in de stam en dat is echt een onnodig minpunt. Buiten TW vind ik jullie toffe gasten maar in het spel zullen vele denk ik van 24/7 niet nog keer met jullie samen spelen vanwege eerder genoemde punten, en dit is toch zonde.


8
Wurm 2.03.676.4653689990
Jongens, wat hebben we gelachen om de beginfase. Maar wat wou ik dat de rest van de wereld we nog zoveel gelachen hadden als het deffen in het begin. Het gezeik is de doodsteek geweest voor jullie account qua motivatie en spel maar denk voor iedereen spreek dat niemand een hekel aan jullie heeft en graag met jullie samen speelt. Jurn, wil nog tegen jouw zeggen dat je veel momenten jezelf gewoon bewezen heb en niet zo gek moet laten maken door iedereen, je hebt echt fouten gemaakt in bepaalde reacties maar hartje zit goed en je spel is met sprongen vooruit gegaan.


9
Alexandria Morgan3.040.8393159653
Dames, bedankt voor de korte tijd samen. Jullie waren vaak de stille krachten en hebben wel degelijk veel potentie laten uitkomen. Ook bedankt dat jullie terugkwamen nog voor die kleine groep die door wilde spelen, dit is prijzenswaardig. Helaas mocht het niet meer zo zijn.


10
The BIacklist3.020.7143049937
Toepasselijke naam blijkt het wel. Het account Blacklist was eigenlijk syzofreen, aan de ene kant de leergierige Nick met zijn onervarenheid maar die snel een topper in wording werd, erg rustig en begaan met de stam, enkel bloede dit te snel dood in de midgame wat negatief was voor de stam. De andere bespeler was veel impulsiever en ook verantwoordelijk voor de kata acties en was heel erg extrovert en had veel goede input. Het is spijtig de chemie niet werkte en het ga jullie voor de rest goed.


12
Kaarsvet2.832.9943029381
Vind dit account qua oorsprong de grootste tegenvaller, mainspeler is laks en heeft teveel zaken laten gaan en op CO vertrouwd om ze daarna af te blaffen. Vele CO's zijn op dit account geweest en wil hen allemaal bedanken hoe ze geprobeerd hebben met de eigenaar om te gaan. De laatste bespelers wil ik bedanken dat ze alles deden wat konden voor de stam en de vele tijd die ze erin hebben gestoken het account wat waarde te geven.


15
Wow Who2.729.7012789819
Ik wil hier enkel mijn geweldige team bedanken en vind spijtig dat zo moet eindigen, zij verdiende een wereldwinst en mocht niet zo zijn.


16
Alexander132.698.6752789707
Jongens, jullie waren altijd aan mijn zijde. Trouw als een hond en slim als een olifant. Veel goede CO die account compleet maakte en tot een hoger niveau krikte na een wat matiger begin van de wereld qua deffen. De verantwoording genomen in de stam, het initiatief genomen en tot einde door willen gaan. Echt heel prijzenswaardig en een echte aanrader voor elke stam om erbij te hebben.


19
KillYouHarder2.201.28322010006
Ealry/mid-game top, daarna flop door inactiviteit. Geweldig in omgang maar RL won het van het spel (en daar is niks mis mee).


20
Surrounded by idiots..2.186.5782309507
Bedankt voor de korte tijd samen en toch de fijne omgang en communicatie. Ook fijn je nog doorwilde toen alles tegenzat. Enkel was het voor de stam niet voldoende.


22
agatorr1.894.0882059239
Weinig contact mee en gestopt


23
BaD AttitudE1.797.8702098602
Jullie hebben nooit je potentie laten zien en hebben jezelf opgeofferd om een gestopt account op te vangen qua gat in de edellijnen (BlowMeUp). Voor de rest weinig hoeven doen maar als er een moment was dat jullie getest werden blonken jullie gelijk uit. Bedankt voor de tijd samen, en speel volgende keer geen classic gelijktijdig met andere wereld :p


24
Sjaak Trekhaaak 24/71.697.6211938796
Kort maar krachtig, we hebben weinig met elkaar gedaan. Volgende wereld vanaf begin duidelijkheid en doen we het beter samen ;)


25
Jekkeuh 24/71.587.6861739177
Jongens, volhard tot einde. VeelCO die account bezette en een hoog niveau haalde. Helaas werden de studies net teveel toen druk werd op TW en als langer had geduurd deze wereld waren jullie zeker tot einde dominant geweest, ook hebben jullie initiatief genomen en wilden tot einde door gaan. Goed gestreden en een echte aanrader voor elke stam om erbij te hebben.


26
Finis Amarum. 24/71.497.2951708808
Ach, winnen jullie ook een keer een wereld niet. Vermoed dat dit nog wel komt zoals ook al vaak gebeurt is. Gewoon goed team enkel mocht het niet goed eindigen.


28
Brainsick 24/71.273.6001319722
Begin goud, als ze tegen Prone moeten vechten zijn het beesten. Daarna ondergeschikt gespeeld van de stam met uiteindelijk inactiviteit i.c.m. RL tot gevolg. Spijtig maar niks om kwalijk te nemen.



Voor de rest van de wereld, nog veel succes op andere wereld. Aan Tides wil ik oprechte felicitaties aanbieden voor de terechte winst. Als mensen snel willen eindigen dan kan dit geregeld worden door de rune instellingen, in ruil zouden mensen dan nog wel wat vlaggen willen farmen. Anders gaan ze vol def hele tijd aanmaken en is zonde van ons beide tijd denk ik om nog te loggen.

Aan de rest van AF, hou je taai.


Justin
Oprichter, leider en afsluiter van 24/7
 
Reactiescore
244
Top verwoord Justin! Ik denk dat inderdaad de inactiviteit ons door de vele interne problemen heel veel miserie heeft opgeleverd en dat het gewoon niet meer haalbaar was. 13 miljoen punten moeten vv'en voor onbepaalde tijd is gewoon niet mogelijk en gewoonweg niet waard. @Wow Who die met momenten 3 vv's dees was het dieptepunt en meteen ook de druppel die ervoor zorgde dat het duidelijk was dat het eigenlijk verloren moeite was.

Graag wil ik Tides nog feliciteren met de overwinning. We kunnen zagen en klagen over enkele acties langs jullie kant maar over het algemeen is gewoon heel duidelijk gebleken dat jullie in alle lijnen het heft beter in handen hadden en dat jullie gewoon duidelijk de betere waren. Hopelijk komen we elkaar in een volgende wereld terug tegen!
 
Reactiescore
50
Goede post Justin, mooi verwoord.

Grepen we als team Bad net naast de classic en konden we 24/7(^^) focussen op w75, grijpen we hier ook naast wereldwinst.

Al met al heb ik veel plezier beleefd op 75, al is het jammer hoe het gelopen is.

Gefeliciteerd Tides! (helaas) Niet veel in contact gekomen met spelers hier.

@ team AAO, helaas hebben we niet echt een waardige strijd kunnen voeren.. Jullie zijn toppers ;)
 
Reactiescore
5.690
Sorry, ik spreek geen delete
giphy.gif
 
Reactiescore
1.237
Dankjewel Justin, het heeft niet mogen zijn. Leuk om met zo een toch positieve post af te sluiten.
Jens - Alexandria Morgan
Oh andere Jens van PM BSaN! Sorry for being a pain in the ass als jullie wilden vlaggen farmen. ^^
 
Bovenaan