NLC7 Favoriete instellingen

DeletedUser

Guest
Je zei dat het geen no haul of (geen) limited haul is, maar die laatste is het wel.

klopt, maar zoals hier ook in de reacties te lezen is en in het discussietopic, is dit later aangepast, NADAT ik het had gepost..
 

DeletedUser10875

Guest
Aangezien CL7 bijna klaar is.
Kunnen we alvast beginnen met die voor CL8.
 

DeletedUser62766

Guest
5000 punten start 2 barbs per persoon ik zeg het je dat wordt leuk
 
Reactiescore
978
Oftewel nolife farming..
 

DeletedUser73696

Guest
Instellingen

Snelheid algemeen: 4
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: actief
Moraal: nee
Boerderijlimietregel: ja
Basisverdediging: nee
Minimumtroepenregel: 2%
Smederijsysteem: simpel
Kerk: nee
Legerkampen: nee
Groeiende barbarendorpen: ja, tot 3000
Bonusdorpen: nee
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: 1.00 tot 8.00
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediger: geen

Eenheden

Boogschutters: Nee
Verkensysteem: Gewoon alles verkennen.
Ridder: Nee

Edelman

Stijgende edelman prijzen: Goudmunten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Inactief
Maximale reisafstand edelman: 8 uur
Toestemmingsdaling per edelaanval: 25-26
Toestemmingsstijging per uur: 2

Configuratie

Verslagen tegenstanders ranglijst: via puntentabel
Vakantievervanging: ja
Beperking voor permanente vakantievervanging: nee
Vrije handel: ja, na 15 dagen
Kaartsysteem: Normaal
Nieuwe grafische map: Nee
Windrichting: Willekeurig
Spelversie: Alleen AM, PA en FA
Extra: Milliseconde wereld, alleen OS aan eigen stam, Limited Haul. Als laatste aanpassing stam moet 25% van de wereld bezitten voordat de eindoverwinning van start gaat. Deze stam moet dit ook 31 dagen volhouden & anders beginnen de 31 dagen opnieuw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
978
Valt mee, je hebt heel makkelijk genoeg gs, dus is geeneens heel noodzakelijk.

Juh, waarom er dan een extreme farmwereld van maken als je toch snel genoeg GS kan krijgen. Enige gevolg dat je dan krijgt is van die 24/7 teams die alles leegfarmen en binnen no time een stuk hoger staan dan een standaard start team. En beseffend dat ik op classic 7 nu al rond de 20 edels per dag sla zonder te farmen.
 

DeletedUser73696

Guest
Juh, waarom er dan een extreme farmwereld van maken als je toch snel genoeg GS kan krijgen. Enige gevolg dat je dan krijgt is van die 24/7 teams die alles leegfarmen en binnen no time een stuk hoger staan dan een standaard start team. En beseffend dat ik op classic 7 nu al rond de 20 edels per dag sla zonder te farmen.

Krijg jij korting dan, ik kom niet aan de 20 hoor :0.

Je hebt wel gelijk met het principe, ik kan nu 250 edels maken haha.
 
Reactiescore
978
Krijg jij korting dan, ik kom niet aan de 20 hoor :0.

Je hebt wel gelijk met het principe, ik kan nu 250 edels maken haha.

Gezien je al 250 edels kan maken en dat geen extra grondstoffen inkomsten zijn. Dagje pure munten slaan op de classic (terwijl je geen edels meer kan maken) geeft rond deze spelfase 18 extra edels. Dit is overigens als je de dag begint zonder 1 gronstof in de opslag te hebben.

-----

Farmen is leuk en aardig op een normale wereld gezien het spel anders veel te sloom gaat. Voor de rest heeft farmen geen enkele meerwaarde aan het spel. Kost geen skillz, enkel activiteit en c knopjes drukken. Enige reden waarom sommige het zouden willen op de classic is dat het spelletje makkelijker voor hen wordt gezien ze niet overactieve accounts kunnen outgrownen en zo met kwantiteit kunnen verslaan.

En ik geloof dat dit nog een slome classic vergeleken andere classics was.
 

DeletedUser62766

Guest
Howlin als je bb's van 5000 punten hebt is de kans behoorlijk groot alle bb's redelijk snel worden weggeedeld. Snelle, maar misschien wat makkelijke start & leuke endgame aangezien cluster en tactisch edelen veel grotere rol gaat spelen.
 
Bovenaan