[Profiel] Nightingale profielafbeelding

Reactiescore
300
Beste designers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe profielafbeelding voor W53 en deze hoop ik hier te vinden.

1. De tekst: Een plaatje met: aNightingale, spelersnaam er op.
2. Kleurencombinatie(s): Eigen keuze.
3. Thema: Iets met een Nightingale(nachtegaal) dit mag iets gaafs zijn met de vogel zelf, of iets met het logo of Nightingale armor van Skyrim voor mensen die hier mee bekend zijn(hier komt mijn naam keuze vandaan)
4. Plaatje(s) om te gebruiken: -
5. Deadline: n.v.t.
6. Prijs/gift: 100PP voor de gene die het winnende plaatje maakt. 50 PP voor degene die ik het 2 na mooist vond zodat hij/zij ook beloond word voor het werk :D
 
Reactiescore
603
GMtlVJC.png
 
Reactiescore
603
Ziet er goed uit! alleen niet zo'n fan van het rozige kleurtje er in. Heb je nog andere ideeen? ben zelf niet zo creatief !

Zal ook nog even afwachten of andere mensen wat maken
Kleuren kunnen altijd veranderd worden.
kan wel nog iets anders proberen.
 
Reactiescore
300
Excuses voor de late reactie, drukke dag gehad met werk. Puik werk geleverd DarkLegendary!

Die van fanatics en jou zijn beide geweldig, ik kan moeilijk kiezen haha
Volgens mij hebben jullie daar vaker last van als ik zo andere plaatjes aanvragen bekijk ;p
 

DeletedUser77909

Guest
Als je nog denkt van het zijn ze net niet, geef dan aan wat je graag
wil qua veranderingen (kleurencombinaties/ andere stocks (karakters))?
Want het is logisch dat het nog niet de plaatjes zijn wat jij in gedachte had..
Zelf vind ik die van Rick Astley ook best vet
 
Reactiescore
300
Zoiets bijvoorbeeld vind ik super gaaf, gevonden op deviantart en ik weer dat jullie dit soort afbeeldingen niet mogen gebruiken, maar iets in die richting vind ik wel vet, een Nightingale armor (hoeft niet perse die vrouw te zijn die daar op staat en die jullie ook gebruiken) Dat logo in er op en in een gave omgeving, de soort tekst met die randjes enzo zoals fanatics gebruikte vind ik gaaf, verder kleurgebruik trekt het meer naar de kant van geel, of zilverachtig zoals op het laatste plaatje van DarkLegendary. Zwart tinten mag ook in verband met NIGHTingale ;p

skyrim_nightingale_wallpaper_1920x1080_by_elartistaanonimo-d7ym5lt.jpg

Dit is het plaatje van deviant

excuses voor de eisen, vind het al gaaf dat jullie wat maken dus mag eigenlijk niet te kieskeurig zijn he;p
 

DeletedUser77966

Guest
Gaaf gedaan en goed in elkaar gezet, bedankt! maar niet wat ik zoek qua thema wat ik vroeg :$ <3
Geen probleem hoor. Ik ken zelf niets van Skyrim, maar volgens google had die stock nochtans wel te maken met Nightingale van Skyrim. Iets met Celes Nightingale Armor ofzo, dunno.
Misschien dat ik morgen nog iets probeer, maar kans is klein.
 
Reactiescore
300
Ik ga voor die van tactical illusion, Ik heb je een conversatie verzoek gedaan tactical,

Aangezien darklegendary dan op de 2e plaats komt zal hij ook pp ontvangen voor de genomen moeite, waar moet ik de pp naar overmaken dames en heren?

Bedankt voor de moeite die jullie er in hebben gestoken!
 
Bovenaan