Nieuwe Wereld Orde (NWO)

DeletedUser

Guest
Nee daarmee bedoel ik dat we de elite het tuig van de troon gaan stoten. Eerst komt de actie en daarna het einde van de lente/zomer gaan we het systeem plat leggen.

Misschien als de heersende klasse onze ondergrondse comedyclubs en spelshows afschaft zullen we weer een worden maar dit gaat toch niet gebeuren.

Dus geniet van de show waar je tot uitgenodigd bent.
 
Reactiescore
5
Misschien als de heersende klasse onze ondergrondse comedyclubs en spelshows afschaft zullen we weer een worden maar dit gaat toch niet gebeuren.

Dus geniet van de show waar je tot uitgenodigd bent.

Niet schoten is altijd mis. Wacht maar af eerst gaan we die bende wakker maken. En dan pas gaan we het systeem plat gooien.
 
Reactiescore
5
Ik heb het al opgegeven om dit te doen, ik werd flink op de feiten gedrukt toen ik mensen probeerde duidelijk te maken dat wij onze vrijheden/privacy verliezen. De massa wil dit gewoon niet zien en is veels te druk met hun leven bezig om hier over na te denken.

En een vraag voor je als het systeem plat is wat dan?



70% van de hacks van Anonymous zijn uitgevoerd door overheden, voor de rest zijn het een stel pubers met af en toe een paar uitzonderingen. Er zit geen visie achter, oke ze willen het systeem platgooien en dan? Denk je echt dat mensen dan opeens aardig tegen elkaar zijn en dat hebzucht niet meer bestaat?

Occupy wallstreet was ook al snel afgelopen, mede door de autoriteiten.


Dat is waar. Maar daarom moet je ook met keiharde waarheden komen over bijvoorbeeld 9/11. En feiten over fukushima enz. Daarom is er eerst een grote actie om de mensen wakker te schudden.

Een wereld waarin de burgers meer te zeggen een actieve democratie. Waarin geld niet bestaat. Waarin we zoveel mogelijk met elkaar delen. Waarin kennis en wijsheden heel belangrijk zijn. Niet die propaganda prut hier.

3. Hoe kom je erop? Dat beeld laat de media zien. Als je alleen al op twitter kijkt zijn er wel een miljoen anonymous accounts dus ze hebben wel zeker macht. Hun visie is de wereld te bevrijden uit het zinkend schip waarin het nu bevindt. En dan een eerlijk wereld te bouwen die niet draait om hubzucht/macht.

Anonymous is gebaseert op V for Vendetta en op guy fakes.


Dit is ons laatste kans die we hebben. Ja als we al niet kunnen vertrouwen dan niemand. Dan mag de wereld net zo goed helemaal kapot gaan er zijn toch planeten zat.
 
Reactiescore
5
Ik denk niet dat je het begrijp mensen willen de waarheid niet horen, 9/11 is idd niet gegaan zoals we te horen krijgen. Maar ondanks alle moeite van de 9/11 truth groep en veel andere onafhankelijke wetenschappers/technische geloven mensen nog steeds dat we worden aangevallen omdat vrouwen in werkplaatsen lopen etc..

Dit gaat dus niet lukken, om dit voor elkaar te krijgen moet eerst de hele bevolking worden bijgeleerd en dat zal niet gebeuren. Ten tweede willen de mensen niet denken aan een wereld zonder ondergrondse comedyclubs en spelshows. En ten derde zal hebzucht altijd een rol spelen. En uiteraard niet te vergeten dat de rijken/elite niet zomaar alles opgeven wat ik ook niet gek vindt.

Nee dat zijn gewoon wel gedocumenteerde feiten, een paar hacks zoals Sony zijn door anonymous gedaan. Maar misschien 0,001% van de lui uit Anonymous zou dit kunnen doen. Overheden daar in tegen hebben het geld/kennis om hacks uit te voeren tegen bondgenoten en vijanden. Meeste lui uit anonymous zijn gewoon tieners die zich vervelen, ergens bij willen horen of mensen die het gewoon cool vinden.

Nee dat denk ik niet je bent zelf verblind door de leugens. De anonymous zijn anoniem die strijden tegen onvrede. Denk dat je zelf de waarheid niet wil inzien. Maar voor verandering moet je wat dingen laten vallen. Heb ook niet gezegd dat verandering makkelijk is het is de enige weg. Anders is het dag aarde. Besef je dat wel. Hoeft geen jaren meer door te gaan op deze manier het einde is dichter bij dan we denken. Daarom hebben veel mensen een wake up call nodig daar gaan we voor zorgen. het is onze enigste en laatste kans. ik ben niet bang voor de show waarin ik beland. Ik laat het lekker op mijn af komen. Ik denk dat de kans niet klein is dat het gaat lukken.
 
Reactiescore
5
De revolutie wordt niet in de MSM getoond want ze willen niet dat het normale schaap volk het ziet. Anders zijn de elite/illuminatie al meteen verloren. Dat willen ze niet daarom gaan ze zorgen voor wat afleiding. Ze gaan door tot het einde.
 
Reactiescore
5
Pff zo vermoeiend dit.
Ja waarom is het het zo vermoeiend om buiten je droom wereld te stappen. Waarom durf je niet op te staan. Waarom zie je het niet in. Waarom zie je niet in dat als we zo doorgaan over 5 jaar geen aarde meer hebben. Waarom neem je alle die propaganda meuk die geleerd heb op school zo serieus.

het is nog precies hetzelfde zoals in de middelen een rijk laag die alles bezit en beheerst ook de politiek. We zijn nog steeds dezelfde domme slaven die meewerken aan de eigen vernietiging.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Wat er gebeurt is vrij gemakkelijk te verklaren als je kijkt naar hoe bepaalde instellingen georganiseerd zijn en waaruit zij handelen. De werkwijze van de politiek, bedrijven en de media bijvoorbeeld zijn alle drie op die manier te verklaren en daar zit geen illuminati achter die in geheime kamertjes alles bestuurt. Tuurlijk is er zoiets als een 'elite', het is jammer dat dat wordt tegenwoordig vrijwel direct geassocieerd wordt met illuminati-achtige theorieën, maar het ontkennen van een elite groep is onzinnig. Waar je echter de mist in gaat, is dat je beweert dat deze groep een bepaalde eenheid vormt die op een bepaalde manier een masterplan heeft om bepaalde doelen te behartigen. Het betichten van een simpele nieuwslezer of showhost dat hij 'bij de illuminati' hoort, iets wat zo'n Alex Jones bijvoorbeeld regelmatig doet. Dat slaat zo nergens op dat het moeilijk is om er nog een beetje normaal op te reageren. Wat je vergeet is dat wij in een ontzettend vrije maatschappij leven en dat is ook op het gebied van informatie het geval. Er is informatie in overvloed om een goed beeld te scheppen van hoe de wereld in elkaar steekt. Zelfs (soms behoorlijk onthullende) gedeclassificeerde informatie dat vrijkomt, maar ook veelal informatie dat simpelweg lekt, tegenwoordig vooral via WikiLeaks. Met zo'n berg aan informatie en zoveel journalisten en intellectuelen die duidelijk maken hoe zij het zien, snap ik echt niet dat je ervoor kiest om je te richten op duidelijk dubieuze informatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5
Wat er gebeurt is vrij gemakkelijk te verklaren als je kijkt naar hoe bepaalde instellingen georganiseerd zijn en waaruit zij handelen. De werkwijze van de politiek, bedrijven en de media bijvoorbeeld zijn alle drie op die manier te verklaren en daar zit geen illuminati achter die in geheime kamertjes alles bestuurt. Tuurlijk is er zoiets als een 'elite', het is jammer dat dat wordt tegenwoordig vrijwel direct geassocieerd wordt met illuminati-achtige theorieën, maar het ontkennen van een elite groep is onzinnig. Waar je echter de mist in gaat, is dat je beweert dat deze groep een bepaalde eenheid vormt die op een bepaalde manier een masterplan heeft om bepaalde doelen te behartigen. Het betichten van een simpele nieuwslezer of showhost dat hij 'bij de illuminati' hoort, iets wat zo'n Alex Jones bijvoorbeeld regelmatig doet. Dat slaat zo nergens op dat het moeilijk is om er nog een beetje normaal op te reageren. Wat je vergeet is dat wij in een ontzettend vrije maatschappij leven en dat is ook op het gebied van informatie het geval. Er is informatie in overvloed om een goed beeld te scheppen van hoe de wereld in elkaar steekt. Zelfs (soms behoorlijk onthullende) gedeclassificeerde informatie dat vrijkomt, maar ook veelal informatie dat simpelweg lekt, tegenwoordig vooral via WikiLeaks. Met zo'n berg aan informatie en zoveel journalisten en intellectuelen die duidelijk maken hoe zij het zien, snap ik echt niet dat je ervoor kiest om je te richten op duidelijk dubieuze informatie.
We leven niet in vrije maatschappij natuurlijk ben je wel vrij in handelen. Maar in stemmen ben je totaal niet vrij. Als je stemt hou je het huidig systeem in stand. Link of rechts het maakt niet uit het is maar een poppenkast. Politiek in huidig vorm is er om te laten denken dat je in een vrij land leef. Maar we hebben even bijna even veel te zeggen als in Noord korea helemaal niet veel dus.

Want de elite/illuminatie bepaalt wat de politiek wel en niet mag en welke kant ze op moeten. Want wij lenen geld van hun. Wie betaald wie bepaald wij hebben schulden bij hun staan dus moeten we ons mooi aan hun regeltjes houden.

Genoeg bij dat onderwerp. Het gaat slecht met de wereld de geschiedenis herhaalt zich weer. er is bijna een derde wereld oorlog als de Eu zich met Oekarine gaat bemoeien is een derde wereld oorlog een feite. We leren helemaal niks van de geschiedenis omdat we nog hetzelfde systeem als toen hebben alleen met andere regeltjes.

Ik denk dat we bij een omslag punten zitten. Ik denk mensen uitgebreid wakker gaan worden. Het is een revolutie die niet te stoppen is. Ook in Nederland is die aan de hand. 7 Maart zijn er al vele actie's.

De leugens zijn het aan het verliezen. De waarheid komt naar boven regeringen gaan vallen. Het volk komt aan de macht. Maar natuurlijk geven ze zich niet zomaar gewonnen. De revolutie is niet te zien op tv of in de krant.

Dus ik denk dat 2014 het jaar is waarin wij het volk de macht terug gaan pakken en waarin de elite/illuminatie gaan verliezen ook al denken ze dat ze onoverwinnelijk zijn.
 
Bovenaan