Nieuwe Tutorial Topic

DeletedUser

Guest
lc produceren, 1 lc maken is 4 erbij.
daarna krijg je de volgende quest:
hoofdgebouw -> 20
markt -> 10
smid -> 20
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij mis ik een quest, die van de 20 zwaarden produceren en dat je aangevallen wordt door een bb, moet je hier iets vooraf doen of krijgt iedereen deze automatisch?
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij mis ik een quest, die van de 20 zwaarden produceren en dat je aangevallen wordt door een bb, moet je hier iets vooraf doen of krijgt iedereen deze automatisch?

probeer gewoon wat te doen, een beetje die quests volgen ;-0

erg jammer vind ik de quest:
doe je gs uppen naar 9-8-6
maar door die quest loop je volgens mij quests achter, kan iemand niet even een accountje maken en dit checken?
 

DeletedUser

Guest
@ Abhuki

hoe bedoel je dan loop je quests achter? en wanneer krijg je die quest van gs uppen? Ik ben net ander half uur ofzo bezig
 

DeletedUser47551

Guest
Volgens mij mis ik een quest, die van de 20 zwaarden produceren en dat je aangevallen wordt door een bb, moet je hier iets vooraf doen of krijgt iedereen deze automatisch?

je krijgt die op een random moment, je moet allesinds geen 9-8-6 hebben
 

DeletedUser

Guest
Klopt ik heb hem nu, je moest 20 speer maken dan kreeg je hem :)
 

DeletedUser

Guest
eerst:

PRECIES, jij snapt het ^^
weet je ook waarom dat nub stammetje zoveel lc heeft ^^

en vervolgens:

...ik denk toch dat de mods de nieuwe tutorial nog uitgebreider moeten maken als meer mensen zo denken

Is de stelling "betekent dat ook dat als je 5 LC maakt je er 20 bij krijgt?" nu juist of niet?
sorry, maar als autist ben ik niet voor sarcasme of andere verborgen opmerkingen vatbaar. Zeker niet als lichaamstaal ook nog eens uitgesloten word.
 
Reactiescore
25
Nee, je krijgt enkel bij die quest gratis LC. Dat is (zeer waarschijnlijk tenzij je stadswacht nog moet) de laatste keer dat je gratis troepeen krijgt
 

DeletedUser

Guest
oke :) dan zal ik eht zelf nog even uitvinden, maar ik ben niet zo ver met die tutorials gekomen :S Ik moet nu namelijk nog steeds een stal bouwen XD

edit:
Nee, je krijgt enkel bij die quest gratis LC. Dat is (zeer waarschijnlijk tenzij je stadswacht nog moet) de laatste keer dat je gratis troepeen krijgt

bedankt :D
 
Reactiescore
167
Zal wel chill zijn als je al je gs terug krijgt als je adelshoeve bouwt ofzo
 

DeletedUser45034

Guest
Bij het bouwen van je adelshoeve krijg je een gratis edelman he ;)
 

DeletedUser

Guest
Beloning:
geen

als je AH bouwt

fout: Bouw je hoofdgebouw uit
Je hebt een hoofdgebouw met level 20 nodig. Het is het slimst om hiermee te beginnen, omdat dit de bouw van andere gebouwen versnelt.


Bouw je smederij verder uit
Bouw je smederij verder uit naar level 20.


Bouw je markt uit
Bouw je markt verder uit naar level 10.


Ikzie nergens iets staan over de bouw van een AH;)
 
Bovenaan