Nieuwe speedstam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser34283

Guest
Je komt op mij over als een 14-jarige fanboy die zijn eerste trekjes van puberteit begint te vertonen. Daarom zal ik je geen downie noemen, maar zal ik je simpelweg "onzeker" noemen. Dat maakt voor de rest niet uit, want er zijn hier heel veel aardige mensen die je er doorheen kunnen helpen. Daarvoor moet je natuurlijk wel open staan. Dat jij mensen onheus bejegend, is voor mij een teken dat je er nog niet helemaal uit bent. Wat doe ik later? Wat is mijn toekomstperspectief? Waarom vind ik mannen zo interessant? En vrouwen? Dat zijn allemaal dingen die je in je jonge leventje vast afvraagt. Desondanks is je reactie op mij wel aardig correct. Je hebt juist opgemerkt dat ik dat heb gezegd, maar mij downie noemen, past niet in het jargon van een zichzelf serieus nemende volwassen man of adolescent. Daarnaast heb je nog je rare zinnetjes die jij vast als zogenaamde "dis" ziet. Van die antwoorden die normale mensen in de 2e klas erg grappig zouden vinden en waar je in de 2e klas nog erg veel mensen diep mee kan raken. Dat je nou zo radicaal bezig bent, past uiteraard wel in de trend van je naam. Een echte radicale engel, een goed gekozen naam. Je doet je radicaal voor, maar je bent in het echt een engeltje. Een engeltje dat nog achter zijn bestaansreden moet komen. Dat hoort allemaal bij de puberteit. Veel sterkte om deze door te komen, maar keep up! Je bent al op de goede manier bezig. Zodra je echte hulp nodig hebt, zal ik er voor je zijn. Je mag me daarom ook wel keizer, of koning noemen. Augustus is namelijk een maand, niet een naam wat mij betreft. Nu heb ik genoeg gepraat over jouw onzekerheden en je postgedrag. Ik hoop je binnenkort terug te zien met een even goede vocabulaire, maar een iets minder groot mondje. Dag, toekomstig adolescent! Adieu, lieve puber.
 

DeletedUser

Guest
Je komt op mij over als een 14-jarige fanboy die zijn eerste trekjes van puberteit begint te vertonen. Daarom zal ik je geen downie noemen, maar zal ik je simpelweg "onzeker" noemen. Dat maakt voor de rest niet uit, want er zijn hier heel veel aardige mensen die je er doorheen kunnen helpen. Daarvoor moet je natuurlijk wel open staan. Dat jij mensen onheus bejegend, is voor mij een teken dat je er nog niet helemaal uit bent. Wat doe ik later? Wat is mijn toekomstperspectief? Waarom vind ik mannen zo interessant? En vrouwen? Dat zijn allemaal dingen die je in je jonge leventje vast afvraagt. Desondanks is je reactie op mij wel aardig correct. Je hebt juist opgemerkt dat ik dat heb gezegd, maar mij downie noemen, past niet in het jargon van een zichzelf serieus nemende volwassen man of adolescent. Daarnaast heb je nog je rare zinnetjes die jij vast als zogenaamde "dis" ziet. Van die antwoorden die normale mensen in de 2e klas erg grappig zouden vinden en waar je in de 2e klas nog erg veel mensen diep mee kan raken. Dat je nou zo radicaal bezig bent, past uiteraard wel in de trend van je naam. Een echte radicale engel, een goed gekozen naam. Je doet je radicaal voor, maar je bent in het echt een engeltje. Een engeltje dat nog achter zijn bestaansreden moet komen. Dat hoort allemaal bij de puberteit. Veel sterkte om deze door te komen, maar keep up! Je bent al op de goede manier bezig. Zodra je echte hulp nodig hebt, zal ik er voor je zijn. Je mag me daarom ook wel keizer, of koning noemen. Augustus is namelijk een maand, niet een naam wat mij betreft. Nu heb ik genoeg gepraat over jouw onzekerheden en je postgedrag. Ik hoop je binnenkort terug te zien met een even goede vocabulaire, maar een iets minder groot mondje. Dag, toekomstig adolescent! Adieu, lieve puber.

Lol :D :D
 

DeletedUser71435

Guest
Je komt op mij over als een 14-jarige fanboy die zijn eerste trekjes van puberteit begint te vertonen. Daarom zal ik je geen downie noemen, maar zal ik je simpelweg "onzeker" noemen. Dat maakt voor de rest niet uit, want er zijn hier heel veel aardige mensen die je er doorheen kunnen helpen. Daarvoor moet je natuurlijk wel open staan. Dat jij mensen onheus bejegend, is voor mij een teken dat je er nog niet helemaal uit bent. Wat doe ik later? Wat is mijn toekomstperspectief? Waarom vind ik mannen zo interessant? En vrouwen? Dat zijn allemaal dingen die je in je jonge leventje vast afvraagt. Desondanks is je reactie op mij wel aardig correct. Je hebt juist opgemerkt dat ik dat heb gezegd, maar mij downie noemen, past niet in het jargon van een zichzelf serieus nemende volwassen man of adolescent. Daarnaast heb je nog je rare zinnetjes die jij vast als zogenaamde "dis" ziet. Van die antwoorden die normale mensen in de 2e klas erg grappig zouden vinden en waar je in de 2e klas nog erg veel mensen diep mee kan raken. Dat je nou zo radicaal bezig bent, past uiteraard wel in de trend van je naam. Een echte radicale engel, een goed gekozen naam. Je doet je radicaal voor, maar je bent in het echt een engeltje. Een engeltje dat nog achter zijn bestaansreden moet komen. Dat hoort allemaal bij de puberteit. Veel sterkte om deze door te komen, maar keep up! Je bent al op de goede manier bezig. Zodra je echte hulp nodig hebt, zal ik er voor je zijn. Je mag me daarom ook wel keizer, of koning noemen. Augustus is namelijk een maand, niet een naam wat mij betreft. Nu heb ik genoeg gepraat over jouw onzekerheden en je postgedrag. Ik hoop je binnenkort terug te zien met een even goede vocabulaire, maar een iets minder groot mondje. Dag, toekomstig adolescent! Adieu, lieve puber.

haha geweldig dit :D:D:D Vooral dat ik gewoon 20 ben. Toch wel schattig dat je zoveel moeite doet voor een post, zegt ook wel dat je geen ruk te doen hebt in je leven :D. I lolled

Het meest leuke is dat het allemaal bullshit is, je fantasie is wel erg groot. Verder ga ik jou geen keizer noemen, aangezien je voor geen ene moer TW kan spelen en hier alleen maar op het forum zit omdat je in je echte leven geen vriendin/vriend hebt.
 

DeletedUser34283

Guest
Ik weet niet wat ik treuriger vind. Dat je je dan gedraagt als 14 of dat je het schijnbaar naar je zin hebt, terwijl je alleen maar afkrakend bezig bent. Dan zit het diep.
 

DeletedUser71435

Guest
Ik weet niet wat ik treuriger vind. Dat je je dan gedraagt als 14 of dat je het schijnbaar naar je zin hebt, terwijl je alleen maar afkrakend bezig bent. Dan zit het diep.

Ik heb het inderdaad naar mijn zin als ik mensen als jij tegenkom, die een halfuur over een post doen die vervolgens ook nog eens nergens op slaat. Dan zit het pas echt diep jochie ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Ik heb het inderdaad naar mijn zin als ik mensen als jij tegenkom, die een halfuur over een post doen die vervolgens ook nog eens nergens op slaat. Dan zit het pas echt diep jochie ;)
Oke knul. Je hebt het gemaakt. Je bent fantastisch! Nu mag je oprotten knul! Dan rot ik ook op, aangezien ik hier niet eens speel. Ik zal de groeten doen aan m'n vriendin, oke! Als jij dan de groeten doet aan je ego en haat, ben ik ook tevreden. Dagdag beste jongen! En onthoud: als je ergens mee zit, mag je naar de keizer komen. Die doet wel wat aan dat gedrag van je. Voor de rest speel ik waarschijnlijk beter dan jij, knulletje van me!
 

DeletedUser71435

Guest
Oke knul. Je hebt het gemaakt. Je bent fantastisch! Nu mag je oprotten knul! Dan rot ik ook op, aangezien ik hier niet eens speel. Ik zal de groeten doen aan m'n vriendin, oke! Als jij dan de groeten doet aan je ego en haat, ben ik ook tevreden. Dagdag beste jongen! En onthoud: als je ergens mee zit, mag je naar de keizer komen. Die doet wel wat aan dat gedrag van je.

Haha ben je een beetje boos ? :D You just made my day sir
 

DeletedUser

Guest
Liever een halfuur over één post doen dan drie dagen over tig posts
 

DeletedUser34283

Guest
Neenee, ik laat je gewoon weten in correct Nederlands dat ik het niet met je eens ben. Dag knul, you made my day.
 

DeletedUser

Guest
mensen, houd het forum beetje gezelliger... en niet zo afkraken etc.
 

DeletedUser71164

Guest
Gerriieee niet zo aangebrand die kerel is een beetje druk nou en ben ik ook en zie daar een global ban op mijn main acc op het forum :(
 

DeletedUser66220

Guest
Haha jongens, ik was een weekendje weg, als je met me wilt praten graag via skype!


Skypenaam:
Davey---
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan