Nieuwe nummer 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Proficiat TNE,

Niet zo veel van jullie gehoord,
#1 Topstammen betekent niks als je niet bewijst het waard te zijn.

Maar even kunnen zeggen dat je #1 was w12 is altijd wel leuk :)
 

DeletedUser15022

Guest
gefeliciteerd TNE !

Iedere stam die op 1 staat, is de nummer 1 positie waardig, zo simpel is het.
Als iemand daar aan twijfelt, zou ik zeggen, doe er wat aan !
 

DeletedUser

Guest
Leuk om te zien dat er zo veel mensen blij voor TNE. (.Mancha verde kan er zeker wat van!)
En dan nog iets. Als je vind dat TNE niet zo veel gepresteerd hebben, dan heeft niemand dat eigenlijk gedaan.

- Wat heeft Res. gedaan? Volgens mij niet veel meer dan alle andere stammen, het enige wat ze meer hebben gedaan is veel dorpen verliezen aan CTRL.

- Wat heeft CTRL gedaan? Oja, uit elkaar vallen in Pi en WAR!! Wat hebben Pi en WAR!! gedaan? Redelijk goed gepresteerd tegen Res. maar daar blijft het dan ook bij.

- Wat heeft ANS gedaan? Volgens mij niet zo veel, de oorlog verklaren tegen Mercy. heeft hun wat bekendheid opgeleverd, en niet echt in de positieve manier.

- Wat heeft TR! gedaan? Ook niet echt veel van zich laten horen als je het mij vraagt, nu zijn ze wel nog jong, en ik zie ze persoonlijk als een veel belovende stam, maar sommige waarschijnlijk ook niet..

- Wat heeft foxhnd gedaan? Tja, eigenlijk ook niet echt veel he?

- Wat heeft Mercy. gedaan? Tja, eigenlijk ook niet echt veel he? Goed gepresteerd (en dat doen ze nog wel) tegen ANS en veel meer ook niet.


Als je zo gaat kijken heb je inderdaad gelijk .Mancha verde, maar dan wordt W12 wel erg saai. Als je wat verder gaat kijken dan je neus lang is zie je dat de stammen toch wel wat meer hebben gedaan dan 'Eigenlijk niets.' Vergeet niet dat CTRL niet zomaar uiteensplitst (dat komt uiteraard door een weddesnchap).

Nu mijn mening algemeen, Gefeliciteerd TNE. ;)
 

DeletedUser38738

Guest
Allemaal heel leuk en aardig voor TNE, maar ze moeten wel begrijpen dat ze als rang 1 stam wel iets moeten laten zien. Dat hebben ze helaas tot nu toe nog niet gedaan. Dus ik hoop op het beste.

Ondanks alles, proficiat TNE. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ben er FoBie vergeten bij te zetten, maar wat hebben die gedaan behalve de 'oorlog' tegen SyCa *KUCH* en hun grote mond op het forum? lol
 

DeletedUser

Guest
Als je zo gaat kijken heb je inderdaad gelijk .Mancha verde, maar dan wordt W12 wel erg saai. Als je wat verder gaat kijken dan je neus lang is zie je dat de stammen toch wel wat meer hebben gedaan dan 'Eigenlijk niets.' Vergeet niet dat CTRL niet zomaar uiteensplitst (dat komt uiteraard door een weddesnchap).

Nu mijn mening algemeen, Gefeliciteerd TNE. ;)

Klopt geen één stam kan zich waardig nummer één noemen.

Maar dan tog Gefeliciteerd TNE.
 

DeletedUser38738

Guest
Ben er FoBie vergeten bij te zetten, maar wat hebben die gedaan behalve de 'oorlog' tegen SyCa *KUCH* en hun grote mond op het forum? lol
Laten we even wel wezen, we hebben SyCa afgemaakt en er was geen sprake meer van een oorlog omdat de topleden weg zijn gegaan.

En die grote mond is al aan het minderen. :D
 

DeletedUser26046

Guest
- Wat heeft TR! gedaan? Ook niet echt veel van zich laten horen als je het mij vraagt, nu zijn ze wel nog jong, en ik zie ze persoonlijk als een veel belovende stam, maar sommige waarschijnlijk ook niet..

Binnen een week tijd de beste stam zo massaal aangevallen, dat er slachtoffers zijn gevallen?
-Turgon-, volkomen afgeslacht.
Tirroj3 heeft ook geen leuke herrineringen aan onze aanvallen. En terecht, want zijn dorpen gingen als broodjes over de toonbank.

Kijk, CTRL is niet door ons gevallen, maar zonder al die massa aanvallen, en slechte publiciteit hadden ze het zeker langer uitgehouden, als dat ze nu hebben gedaan. En daar hebben wij een groot aandeel in ;)

Verder is Extoblish een van de (zo niet de) actiefste AF posten van W12, dus dat ze niks van zich laat horen, zegt teveel over jou. Kom onder je steen vandaan zou ik zeggen :rolleyes:.

Btw, het is TR.!

En gefeliciteerd aan TNE, voor de behaalde 1e plek!
 

DeletedUser26703

Guest
Ben er FoBie vergeten bij te zetten, maar wat hebben die gedaan behalve de 'oorlog' tegen SyCa *KUCH* en hun grote mond op het forum? lol

estar is ook voor klein deeltje door ons dat ze gekraakt zijn,
omdat ze ruzie hadden over wat ze moesten doen met ridderroeland etc
 

DeletedUser

Guest
Binnen een week tijd de beste stam zo massaal aangevallen, dat er slachtoffers zijn gevallen?
-Turgon-, volkomen afgeslacht.
Tirroj3 heeft ook geen leuke herrineringen aan onze aanvallen. En terecht, want zijn dorpen gingen als broodjes over de toonbank.

Kijk, CTRL is niet door ons gevallen, maar zonder al die massa aanvallen, en slechte publiciteit hadden ze het zeker langer uitgehouden, als dat ze nu hebben gedaan. En daar hebben wij een groot aandeel in ;)

Verder is Extoblish een van de (zo niet de) actiefste AF posten van W12, dus dat ze niks van zich laat horen, zegt teveel over jou. Kom onder je steen vandaan zou ik zeggen :rolleyes:.

Btw, het is TR.!

En gefeliciteerd aan TNE, voor de behaalde 1e plek!

ik denk dat hij met "Van zicht laten horen" bedoeld qua massa's en dat soort dingen.
 

DeletedUser

Guest
Leuk om te zien dat er zo veel mensen blij voor TNE. (.Mancha verde kan er zeker wat van!)
En dan nog iets. Als je vind dat TNE niet zo veel gepresteerd hebben, dan heeft niemand dat eigenlijk gedaan.

- Wat heeft Res. gedaan? Volgens mij niet veel meer dan alle andere stammen, het enige wat ze meer hebben gedaan is veel dorpen verliezen aan CTRL.

- Wat heeft CTRL gedaan? Oja, uit elkaar vallen in Pi en WAR!! Wat hebben Pi en WAR!! gedaan? Redelijk goed gepresteerd tegen Res. maar daar blijft het dan ook bij.

- Wat heeft ANS gedaan? Volgens mij niet zo veel, de oorlog verklaren tegen Mercy. heeft hun wat bekendheid opgeleverd, en niet echt in de positieve manier.

- Wat heeft TR! gedaan? Ook niet echt veel van zich laten horen als je het mij vraagt, nu zijn ze wel nog jong, en ik zie ze persoonlijk als een veel belovende stam, maar sommige waarschijnlijk ook niet..

- Wat heeft foxhnd gedaan? Tja, eigenlijk ook niet echt veel he?

- Wat heeft Mercy. gedaan? Tja, eigenlijk ook niet echt veel he? Goed gepresteerd (en dat doen ze nog wel) tegen ANS en veel meer ook niet.


Als je zo gaat kijken heb je inderdaad gelijk .Mancha verde, maar dan wordt W12 wel erg saai. Als je wat verder gaat kijken dan je neus lang is zie je dat de stammen toch wel wat meer hebben gedaan dan 'Eigenlijk niets.' Vergeet niet dat CTRL niet zomaar uiteensplitst (dat komt uiteraard door een weddesnchap).

Nu mijn mening algemeen, Gefeliciteerd TNE. ;)

je vergeet wel een hoop bij een aantal stammen,
vind het een magere samenvatting waarin veel is weg gelaten.
waarschijnlijk komt dat ook doordat het niet echt bekent is wat sommige stammen hebben gedaan.
 

DeletedUser26046

Guest
je vergeet wel een hoop bij een aantal stammen,
vind het een magere samenvatting waarin veel is weg gelaten.
waarschijnlijk komt dat ook doordat het niet echt bekent is wat sommige stammen hebben gedaan.

Hmm, De stats zijn nogal in ons persoonlijke voordeel :D.

En verder: ik zal dat posten, wat op dat moment van toepassing is, ten aanzien van de reputatie van TR.!. En niet wat TNE nou toevallig gedaan zal hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
ik vind zelf eigenlijk dat er op dit moment geen nr 1 stam is
 

DeletedUser

Guest
je vergeet wel een hoop bij een aantal stammen,
vind het een magere samenvatting waarin veel is weg gelaten.
waarschijnlijk komt dat ook doordat het niet echt bekent is wat sommige stammen hebben gedaan.

Daarom heb ik dat er juist zo neer gezet, omdat veel mensen er niks van weten vatten ze zo een stam samen. Er hebben meerdere stammen meegeholpen met het aanvallen van CTRL. Dat weet ik want ik heb zelf toevallig meegeholpen. ;p Sommige mensen weten alleen niet dat stammen daar aan mee hebben gewerkt waardoor ze er een hele andere kijk op krijgen. Ook weet ik dat TR.! (nu doe ik het wel goed :]) aan die aanvallen heeft meegedaan, maar ook dat weten sommige mensen niet waardoor ze TR.! ook maar een flut stam vinden omdat dat niet algemeen bekend is. Volgens sommige is het neerhalen van een flutstam met oorlogsverklaring stukken stoerder dan het neerhalen van een grotere sterkere stam zonder oorlogsverklaring.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, De stats zijn nogal in ons persoonlijke voordeel :D.

En verder: ik zal dat posten, wat op dat moment van toepassing is, ten aanzien van de reputatie van TR.!. En niet wat TNE nou toevallig gedaan zal hebben ;)

Toevallig? Denk je er zo over? ;p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan