Nieuwe mod? :O

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser41607

Guest
IK :D

Overigens vind ik dat just awesome het wel goed doet!
Hij laat ons lekker gaan en grijpt pas in als het echt moet :D
 

DeletedUser

Guest
Daarom heet hij natuurlijk ook Just Awesome! Anders zou hij wel: "De-nieuwe-incapabele-mod-van-w16" heten, zo hadden de vorigen ook moeten heten!:(
 

DeletedUser

Guest
Daarom heet hij natuurlijk ook Just Awesome! Anders zou hij wel: "De-nieuwe-incapabele-mod-van-w16" heten, zo hadden de vorigen ook moeten heten!:(

Plantj alleen, bennoo was nog redelijk capabel.
Bij bever heb je trouwens wel weer gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Loth, ga je ouders vragen om aandacht.

Ben je een beetje ongesteld [...]? Je hoeft niet alles serieus te nemen hoor, soms moet een grapje ook kunnen, anders wordt het zo saai ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Ben je een beetje ongesteld Yero Fosgate? Je hoeft niet alles serieus te nemen hoor, soms moet een grapje ook kunnen, anders wordt het zo saai ;)

Dus stel: Je steelt een twix in de winkel en wordt aangehouden. Maar meneer agent, het was maar een grapje!
Het zijn regels die je geaccepteerd hebt om forumgebruiker te zijn. Dat jij die niet leest en respecteert maakt je totaal geen grapjas maar eerder een aandachtsgeiler.

Overigens stel ik het zeer op prijs dat je me niet bij mijn naam noemt. Dat is namelijk privé en dit een openbaar spelforum. Dat doe je maar op msn tegen me ;)!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus stel: Je steelt een twix in de winkel en wordt aangehouden. Maar meneer agent, het was maar een grapje!
Het zijn regels die je geaccepteerd hebt om forumgebruiker te zijn. Dat jij die niet leest en respecteert maakt je totaal geen grapjas maar eerder een aandachtsgeiler.

Overigens stel ik het zeer op prijs dat je me niet bij mijn naam noemt. Dat is namelijk privé en dit een openbaar spelforum. Dat doe je maar op msn tegen me ;)!

Okay, serieuze meneer ;)!
 

DeletedUser59624

Guest
Haha bedankt jongens :) ik blijf mijn best doen! ik laat dit geweldige topic nog maar even open :cool: :p

Als jullie nou solliciteren dan kun je ook typen: you wish is my command :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha bedankt jongens :) ik blijf mijn best doen! ik laat dit geweldige topic nog maar even open :cool: :p

Als jullie nou solliciteren dan kun je ook typen: you wish is my command :D

Ik wilbest solliciteren, maar dan wil ik ook op W16 forummod zijn, en volgens mij mag dat niet? :(:(
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel, maar ben te jong. Dus heb maar gesolliciteerd voor TWweekblad reporter. :D
Daar kan je niet te jong voor zijn. ;)
 

DeletedUser22635

Guest
Ah dan gaan we weer artikeltjes over wereld 16 krijgen? :)
 

DeletedUser

Guest
Dan zal je nog niet worden aangenomen, omdat je dan toch W16 heb gespeeld en dat mocht ook niet volgens mij. :(

Klopt.
Oei, een moderator die zijn eigen regels niet kent :D

Je mag niet op werelden spelen waar er 'verhoogd' risico is dat je partijdig gaat zijn.
Je mag dus ook niet op werelden spelen, waar vrienden van je spelen (vrienden moet je ook doorgeven).

Heb je geen sollicitatie geschreven?
 

DeletedUser

Guest
Klopt.
Oei, een moderator die zijn eigen regels niet kent :D

Je mag niet op werelden spelen waar er 'verhoogd' risico is dat je partijdig gaat zijn.
Je mag dus ook niet op werelden spelen, waar vrienden van je spelen (vrienden moet je ook doorgeven).

Heb je geen sollicitatie geschreven?

Ah Palikir, ga iemand anders lopen stangen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan