Nieuw =OT= gaat ~EW~ opeten

DeletedUser11216

Guest
lkkr

heb ook z'n 3 bans gehad op fred94
daarvoor moet je toch niet stoopen met tw? je bent ene topspeler...

mss heb je een grote mond enzo maar dat is je karakter

zo te zien zal het nog spannend worden tussen =OT= en ~EW~ beiden veel s6
 

DeletedUser19123

Guest
lkkr

heb ook z'n 3 bans gehad op fred94
daarvoor moet je toch niet stoopen met tw? je bent ene topspeler...

mss heb je een grote mond enzo maar dat is je karakter

zo te zien zal het nog spannend worden tussen =OT= en ~EW~ beiden veel s6

Spannend zal het niet worden..... Ew is de mindere en zal dat altijd blijven enkel gaan ze nu wat geluk hebben.
 

DeletedUser19123

Guest
Jongens er gaat nog een actie komen vanuit mijn account en daarna is alles voor de aasgieren! Maar ik heb de gegeven dat niemand mij heeft weten te verslaan! Daar heb ik vrede mee.

Mensen weten dat ze niet van mij weten te winnen en dan gaan maar vieze spelletjes spelen om toch te kunnen winnen. Ik heb vaak een grote mond gehad en me arrogant opgesteld maar ik heb nog nooit iemand genaait of nog nooit vieze spelletjes gespeeld met iemand en heb altijd gezegt wat ik dacht.
Ik ben nu voor de tweede keer genaait door de tw team door een ban te krijgen die nergens op sloeg. Dit is het einde en wil er verders niets meer mee te maken hebben. Er gaat nog een speler enorme last met mij krijgen en dan zal ik op account wissen drukken.

Aanvraag: Tegenspraak lkkrhoor4
» Aanvraag op "Afgewerkt" zetten
Als je vraag inmiddels beantwoord is, of je probleem opgelost is, zet je aanvraag dan op "afgewerkt". Je ontlast hiermee het support-team.

Bericht
17.04.09 23:50
ik zou eerlijk gezegt niet weten wat ik in die pm verkeerd zou hebben gezegd. mag ik mss zien wat ik verkeerd heb gezegt mss snap ik het dan.

gr jack

masterslayer00 18.04.09 10:31
Beste lkkrhoor4,

Iemand een "smerig achterbakse kerel" noemen wordt niet getolereerd op tribalwars. Grof taalgebruik of beledigingen gericht aan spelers kunnen wij dus niet tolereren op tribalwars. Je zal geblokkeerd blijven tot 2009-04-18 23:21:31 en zal in de tussentijd aangevallen kunnen worden.

Wij hopen dat je in de toekomst op je taalgebruik zal letten en dat je leert uit je fouten.

Verder nog veel succes op tribalwars!

Met vriendelijke groeten,

Jan (masterslayer00)
Support tribalwars.nl

de reden waarom het van mij niet meer hoeft is niet dat ik bang ben of wat dan ook. Het gaat om fairplay en eerlijkheid en niet om vriendjespolitiek of wat dan ook..... Wereld 6 word erdoor verpest en dat is zonde want eigenlijk is het geen slechte wereld.
 

DeletedUser11216

Guest
de reden waarom het van mij niet meer hoeft is niet dat ik bang ben of wat dan ook. Het gaat om fairplay en eerlijkheid en niet om vriendjespolitiek of wat dan ook..... Wereld 6 word erdoor verpest en dat is zonde want eigenlijk is het geen slechte wereld.

ja

weet ik waarom denkje dat ik gestopt ben met jaitse007?

maar toch vin ik dat je door moet doen
en als een SPELER je uitdaagt gewoon negeren of beantwoorden met aanvallen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22554

Guest
de reden waarom het van mij niet meer hoeft is niet dat ik bang ben of wat dan ook. Het gaat om fairplay en eerlijkheid en niet om vriendjespolitiek of wat dan ook..... Wereld 6 word erdoor verpest en dat is zonde want eigenlijk is het geen slechte wereld.

En heb jij het spel 100% eerlijk gespeeld en fair, want je spreekt jezelf soms tegen, wees in de toekomst niet zo dom en speel het spel met een beetje zelfrespect.
 

DeletedUser19123

Guest
ja

weet ik waarom denkje dat ik gestopt ben met jaitse007?

maar toch vin ik dat je door moet doen
en als EW je uitdaagt gewoon negeren of beantwoorden met aanvallen :D

ik heb geen problemen als mensen mij uitdagen dat gaat al twee jaar zo:p
Het gaat er bij mij om dat zelfs de tw team aan vriendjespolitiek doen en daar pas ik voor en wil mijn geld er niet meer aan geven.
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat EW spelers jack uitdagen? Ik respecteer jack, erg offensief gerichte speler. dat mag ik wel :) soms beetje (te) grote mond, maar verder is ie wel oke. Alleen jammer is, is dat ie gelijk iedereen noob vind van heel EW. Maar voor zover ik weet is het juist OT die uit daagt naar ons toe.
 

DeletedUser19123

Guest
En heb jij het spel 100% eerlijk gespeeld en fair, want je spreekt jezelf soms tegen, wees in de toekomst niet zo dom en speel het spel met een beetje zelfrespect.

Daar heb je spuitelf weer.... ik heb nog nooit iemand genaait vriend ik ben altijd eerlijk aan mijn dorpen gekomen en heb conflicten op het slagveld uitgevochten..... zoals ik al zei ik kan vaak een grote mond hebben maar daar blijf het bij kerel dus je kan zeggen wat je wil maar dat niet.
 

DeletedUser19123

Guest
Wie zegt dat EW spelers jack uitdagen? Ik respecteer jack, erg offensief gerichte speler. dat mag ik wel :) soms beetje (te) grote mond, maar verder is ie wel oke. Alleen jammer is, is dat ie gelijk iedereen noob vind van heel EW. Maar voor zover ik weet is het juist OT die uit daagt naar ons toe.

Whahahaha ik mag best spelers pesten toch? ik probeerde uit te lokken dat ze me juist gingen aanvallen voor de rest heb ik helemaal niets tegen spelers van EW.... Voor sommige heb ik zelfs respect (ja echt waar)
 

DeletedUser22554

Guest
Whahahaha ik mag best spelers pesten toch? ik probeerde uit te lokken dat ze me juist gingen aanvallen voor de rest heb ik helemaal niets tegen spelers van EW.... Voor sommige heb ik zelfs respect (ja echt waar)

Niet voor mij zeker?:(
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk mag dat, maar wat jaitse zegt klopt niet. Vind jaitse gewoon beetje een hielenlikker:rolleyes:

ik weet ook wel dat jij respect hebt voor sommige spelers, zoals lova;) maar toch, als het over ew gaat, gaat het direct over ''edelvoer'' of ''noobs''. En dat is wat ik bedoel:)
 

DeletedUser11216

Guest
als dat nu iemadn EW is of iemand van een andere stam en DAN!!!!

ja Tw team doet veel aan vriendjespolitiek maarja dat is in vele speln azo toch wel jmmr) maar wat kun ej er aan doen?
wij kunnen hen niet bannen... Ik denk dat TW eens een opkuis zal moeten doen tussen hun "werknemers"
 

DeletedUser19123

Guest
Natuurlijk mag dat, maar wat jaitse zegt klopt niet. Vind jaitse gewoon beetje een hielenlikker:rolleyes:

ik weet ook wel dat jij respect hebt voor sommige spelers, zoals lova;) maar toch, als het over ew gaat, gaat het direct over ''edelvoer'' of ''noobs''. En dat is wat ik bedoel:)

whahahahahahaha alles wat op de kaart rood is, is voor mij edelvoer en noobs:p er is tot heden niet een speler geweest waarvan ik onder de indruk was die mij aanviel. Wat ik overigs wel jammer vind want ik had graag echt een gelijke willen tegen komen of zelfs iemand die beter was als ik, dan had het echt leuk geworden.
 

DeletedUser11216

Guest
Natuurlijk mag dat, maar wat jaitse zegt klopt niet. Vind jaitse gewoon beetje een hielenlikker:rolleyes:

ik weet ook wel dat jij respect hebt voor sommige spelers, zoals lova;) maar toch, als het over ew gaat, gaat het direct over ''edelvoer'' of ''noobs''. En dat is wat ik bedoel:)

thx

ik heb voor iedere stam respect (als ze het verdienen) en EW verdient het zkr! master b ik zal het aanpassen oké
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is Master-B niet Master-D. erg verwarrend als iemand met bijna dezelfde naam bij je in de buurt ligt:rolleyes:

Ach, ik had graag keer tegen over je gestaan jack, was me alleen nog niet gegund.
 

DeletedUser19123

Guest
Het is Master-B niet Master-D. erg verwarrend als iemand met bijna dezelfde naam bij je in de buurt ligt:rolleyes:

Ach, ik had graag keer tegen over je gestaan jack, was me alleen nog niet gegund.

Ja dan had het waarschijnlijk een keer leuk geweest......
 

DeletedUser11216

Guest
jah... heb het aangepast....

kan er nog iemand een stat geven ook 1 abn bl?

en ja heb weer geen zin om zelf te maken (heb meer dan dat te doen hoor...):D
 
Bovenaan