Nieuw ingevoerde Vakantie Vervanging restricties

Is deze nieuwe restrictie een goede zet?


  • Totaal aantal stemmers
    27

DeletedUser79832

Guest
Dit lijkt me vooral alweer een zet van inno om een server op sterven op termijn te kunnen verwijderen.
Meestal als een acc onder vv komt te staan, geeft de bespeler ervan pas aan, te gaan stoppen definitief na een weekje of 2. Of wanneer ze gewoon chickenrunned zijn mag je vaak ook nog dagen en dagen proberen om een nieuwe speler op het acc te zetten.
Ga maar eens nieuwe spelers zoeken voor accs die dagen, al dan niet langer ongestoord kunnen geedeld worden door je tegenstanders.
Na de laatste zet van troepen kopen te introduceren, en in de toekomst wellicht ook edels (effectief gewoon via AH, wat op andere servers al gebeurd) is dit weer een laaghartige zet om bepaalde servers sneller naar hun dood te lijden.
 

DeletedUser79785

Guest
Dit zijn geen restricties die nu recent pas zijn ingezet he.. Ze zijn alleen recent nog eens verduidelijkt, omdat er toch nog veel vraagtekens rondom bleken te zijn.

Dit is voornamelijk een sterke zet om permanente VV's te voorkomen / verminderen. Je hebt nu ongeveer een maand de tijd (mits de VV dagen laag zijn) om een nieuwe speler te zoeken, voor een account dat tijdelijk bij jou is onder geplaatst ter vv. Dit is toch een hele fatsoenlijke tijd? Bovendien zul je ongetwijfeld de 1e tekenen van een inactieve of ongemotiveerde speler al veel eerder kunnen merken, waardoor je dus ook al eerder zou kunnen gaan kijken naar vervanging.

Het is nu eenmaal zo dat als je tegenwoordig een goede, grote sterke en vooral actieve stam wilt runnen, dat "people management" (Human resource management), een flinke taak is geworden. Maar he, het gaat hier om een oorlogsspelletje, en laat people management daar nu net zo'n grote taak zijn.


Ik vind zelf de laatste stap iets te overdreven, maar aan de andere kant ben ik wel enorm blij dat er hier weer iets tegen gedaan wordt. Zo blijft de kwaliteit en activiteit op een bepaalde wereld wel hoger.
 
Bovenaan