[Afgekeurd] Nieuw concept

DeletedUser76513

Guest
Hallo allemaal,

De werelden van TW worden kleiner en kleiner. Momenteel speel ik zelf W51 en binnen de kortste keren werd het al duidelijk welke spelers er nou groot zouden worden en welke spelers niet. De ene speler gebruikt hier PP voor en de ander niet. Zelf ben ik geen voorstander van PP gebruik maar dat is een discussie die niet van toepassing is.

Om de activiteit te vergroten en het leuker te maken voor iedereen heb ik is zitten kijken naar wat voor mogelijkheden er zijn. Een tijd geleden hebben we een evenement gehad: wereld werd verdeeld in 4 groepen (kleuren) en de kleur die de meeste verslagen tegenstanders had kreeg een bepaald aantal punten of iets in die richting. Ik zelf vond dat een aardig event om met groepen tegen elkaar te strijden. Omdat de werelden kleiner en kleiner worden heb ik aan de hand daarvan is zitten kijken wat mogelijk is.

Idee:

Mijn idee is een inschrijving voor 4 werelden. Je schrijft je in voor 4 werelden die tegelijkertijd gestart worden. Iedereen die zich in schrijft wordt random ingedeeld in een wereld. Op deze manier kan je dus niet bij de mensen komen waar je eerder graag bij wilde. De wereld gaat vervolgens van start en de leden die zich later alsnog in willen in schrijven hebben hier nog een bepaalde tijd voor ( 2 maanden bijvoorbeeld). Na die 2 maanden gaat de wereld dicht en kunnen er geen nieuwe spelers meer op de 4 werelden komen. Iedereen is dus gelijk gestart op de 4 werelden en heeft gelijke kansen. Vervolgens wordt er na die 2 maanden een datum op gegeven waarop de wereld stopt ( 6 maanden bijvoorbeeld). Na die 6 maanden zullen er een x aantal spelers over blijven per wereld.

Voorbeeld:

Wereld 1: 180 spelers
Wereld 2: 150 spelers
Wereld 3: 200 spelers
Wereld 4 150 spelers

Na die in totaal 8 maanden heb je dus een aantal van nog 680 spelers over die een finale wereld gaan spelen. Hierin kan je dan weer andere instellingen gaan doen aan de hand van aantal spelers etc. Zo zouden bijvoorbeeld aantal leden per stam kunnen veranderen. Hierdoor zullen er meer mensen met skills en activiteit op 1 wereld terecht komen die dan een eind wereld spelen.

Natuurlijk kan je dit ook met 2 werelden doen om te beginnen. Naast dat de betere/actievere spelers meer tegen elkaar komen te spelen zou er met genoeg aanmeldingen ook veel meer mensen komen te spelen op de 4 werelden in totaal dan in 1 losse wereld. Spelers met minder activiteit houden dan toch kans om zich te meten aan de spelers in hun wereld en als ze overleven komen ook deze spelers naar de finale wereld.

Adiosa
 
Bovenaan