News of the World.

DeletedUser52519

Guest
Beste leden van W16,

Ik zou graag willen polsen wat mensen van mijn idee vinden.
Omdat onze vaste reporter (Signum Perfectionis) al enige tijd is gestopt met het schrijven van artikels voor onze mooie levendige wereld, leek het mij een mooi idee om het opnieuw aan te pakken.
Ik vond het Weekblad samen met vele anderen leuk om te lezen. Altijd stond er wel iets boeiends in de uitgave, de ene keer was deze beter geschreven dan de andere. Al met al was het een leuke toevoeging aan het dagelijks moddergooien en het versturen van clears, ondersteuning en de nodige fakes. De laatste tijd staan ook de edelmannen en de katapulten niet stil.

De titel van deze discussie luidt: News of the World.
Opgericht in 1843(bron: wikipedia, don't shoot me if I am wrong;))
En is ten onder gegaan op 10 juli 2011. Rupert Murdoch verdween.
Deze sensatie krant bestond toch ruim een eeuw, het mag dus toch wel succesvol genoemd worden.

Bij deze zou ik graag een nieuwe krant in het leven roepen, een sensatie krant voor W16, het idee is dat er iedere week een artikel wordt ingeleverd door een speler uit een van de 5(nader te bepalen) top stammen. (Astra*, Nilva, Curam, 40+, FUL).

Als één speler zich aanbied uit de stam die de beurt heeft, is het niet veel werk. De objectiviteit zal niet altijd gegarandeerd kunnen worden, maar toch lijkt het mij leuk om elke week weer iets te lezen over onze wereld. Op sensatie belust zijn zoals News of the World wel was, zijn we misschien niet allemaal, maartoch.
De artikelen hoeven niet persé ingediend te worden bij het TW weekblad maar zullen gewoon in dit topic verschijnen.
Vandaar dat we het ook kunnen presenteren onder de naam; News of the World. (World 16, voor de attente lezer)

Ik kan geen PA uitkeringen gaan geven zoals het TW weekblad wel doet, tenzij iemand mij het winnende Staatslot verzend.
Hopelijk is de drive om anderen en je zelf een lol te doen groot genoeg voor W16'ers groet genoeg om te gaan schrijven.

Eerst wil ik even meningen polsen, voordat ik dit plan daadwerkelijk in actie ga zetten.


Ik hoop dat ik iedereen al veel leesplezier mag toewensen na deze voorbode, op wat hopelijk komen gaat!

Groeten,
P.
 

DeletedUser59866

Guest
Goed plan :) Werk verdelen is een hele goede, dan ga je ook niet gelijk een enorme verplichting aan.
 

DeletedUser

Guest
Een probleem ;

Niemand heeft zich in die 1-2 maanden aangemeld te komen schrijven, tenminste op mij na (ben helaas druk met 2de examenperiode atm) en waarom zouden ze het nu wel doen?

Als iedereen gewoon denkt 1 artikeltje voor de fun te maken, neem ik aan dat de artikels er wel komen, maar niet de gewenste kwaliteit.
 

DeletedUser

Guest
News of the world stoer, die hebben ook gewoon mijn visie!
Die tapte toch telefoongesprekken etc etc... Spionage FTW!!! :D:cool:
 

DeletedUser

Guest
Een probleem ;

Niemand heeft zich in die 1-2 maanden aangemeld te komen schrijven, tenminste op mij na (ben helaas druk met 2de examenperiode atm) en waarom zouden ze het nu wel doen?

Als iedereen gewoon denkt 1 artikeltje voor de fun te maken, neem ik aan dat de artikels er wel komen, maar niet de gewenste kwaliteit.

De ene keer beter dan de andere keer inderdaad, maar wil je op 0,0 blijven staan of gestaag naar die 100% gaan?
 

DeletedUser52519

Guest
Een probleem ;

Niemand heeft zich in die 1-2 maanden aangemeld te komen schrijven, tenminste op mij na (ben helaas druk met 2de examenperiode atm) en waarom zouden ze het nu wel doen?

Als iedereen gewoon denkt 1 artikeltje voor de fun te maken, neem ik aan dat de artikels er wel komen, maar niet de gewenste kwaliteit.

Zoals dus al kort gezegd, de objectiviteit zal niet gegarandeerd kunnen worden. Waarom zullen ze het nu wel doen, omdat je er iets voor terug krijgt, namelijk andere artikelen van andere stammen/spelers. Er mag best wat sensatie in staan, zelfs een klein beetje propaganda, maar niet een bijvoorbeeld FUL reclame folder.
 

DeletedUser

Guest
De artikeltjes zouden eventueel naar jou kunnen worden opgestuurd om te kijken of het zoveel mogelijk objectief is neem ik aan? ;)

Goed idee, invoeren! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jaah want het is wel objectief als een andere w16 speler het controleert?
Dat maakt niks uit...
 
Bovenaan