New Picmaker In Town

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
justikke pakt gewoon een render en plakt er een plaatje achter vooral bij de 3de van gustje01 zie je dat hij/zij brushes heeft gebruikt, alleen jammer dat de renders wat slechter zijn
 

DeletedUser

Guest
Het illegaal verspreiden van software is illegaal ook via torrents dus kijk uit wat jullie zeggen de mods zullen het mischien niet accepteren.

p.s mooi plaatje
 

DeletedUser6533

Guest
offtopic:dat ze de dingens niet zo duur maken dan zullen er veel minder illigale dingens gebeuren al gauw 50euro voro een game 30-40euro voor een film...

Sorry voor late reactie:

Het wordt ook weer duurder omdat mensen er illegaal aan komen.
 

DeletedUser

Guest
als jij "the nex picmaker" bent dan mag ik me zelf ook zo noemen
1:
th_OOTF3.jpg

2:
th_OOTFlogo2.jpg

3:
manneke1.jpg

manneke1.jpg

4:
th_robot.jpg

3de is nice :D
 

DeletedUser6918

Guest
valt toch nog mee, buiten dat die man precies doorboord word door die takken omdat hij doorschijnend is.
 

DeletedUser

Guest
> Aandacht - Attention - Achtgeben <


Joepie, wederom een HERHALING voor degene die iets te traag van begrip zijn of wegens overmaat aan alcohol of andere middelen die uw geheugen benadelen de voorafgaande verwittigingen reeds vergeten zijn:

Wie nog iets post dat ook maar het minste verband houdt met het aansporen tot downloaden van illigale software (cracks, patches, illigale torrents, beschermde muziek, dvd's, etc.) krijgt er gratis en voor niets een supercoole ban voor.

Wil je zelf ook zo'n supercoole ban? pm mij dan gewoon en val er het forum niet mee lastig. Ik ben namelijk erg vrijgevig.

Ter info: Bezwaar tegen ban's op grond van deze overtreding lees ik niet. Dit is dus verloren moeite voor wie het toch probeert.

*NO-REPLY*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser466

Guest
user_image.php

naamloosni3.jpg


Mijn alle eerste zelfgemaakte afbeelding :p
Stelt niet echt veel voor,,
Maar achja..
Nu andere toch aan het posten zijn.
Thuis heb ik nog wel een grotere versie..
Die kan ik wel posten als ik iets meer tijd heb!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
uhmm.. waar blijven al die plaatjes??

( @ topic Profiel Plaatje)
 

DeletedUser

Guest
Het illegaal verspreiden van software is illegaal ook via torrents dus kijk uit wat jullie zeggen de mods zullen het mischien niet accepteren.

p.s mooi plaatje

Nou leuke waarschuwing wel wat laat:(:

Griffioenman
banned
Ik die nooit iets verkeerd doe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan