NEOH VERUS Fury

DeletedUser

Guest
Omdat er sommige spelers zijn die liever strijdend ten onder gaan dan wegrennen als een bang haasje? Ik heb meer respect voor iemand die het zijn tegenstander (zelfs in een al verloren strijd) lastig maakt dan iemand die zegt "Foert, ik wil niet dat het nu en zo eindigt: neem mijn vv maar en heb totaal geen plezier in mij edelen (muhahaha)" ... ;)

Ik kon het proberen;)
 

DeletedUser

Guest
ok THRS dan:p
ps kan je je vraag herstellen mijn hersenen begrijpe et niet;)

Jij wordt bang door de indruk van NEOH, vervolgens ga je gauw naar een neutrale stam zodat NEOH aan THR je niet aanvallen... Ventje toch...
 

DeletedUser47003

Guest
Jij wordt bang door de indruk van NEOH, vervolgens ga je gauw naar een neutrale stam zodat NEOH aan THR je niet aanvallen... Ventje toch...

ik vluchten? ga ergens anders liegen ventje wij hebben geen bg's jullie nu wel met neoh!;)
je moet jezelf niet voor schut zetten tyran.
 

DeletedUser51169

Guest
ik vluchten? ga ergens anders liegen ventje wij hebben geen bg's jullie nu wel met neoh!;)
je moet jezelf niet voor schut zetten tyran.

Verbaasd me niets als jullie een BG met OEPS hebben. :D En wij een BG met THR? Kom nou :rolleyes:
 

DeletedUser47003

Guest
Verbaasd me niets als jullie een BG met OEPS hebben. :D En wij een BG met THR? Kom nou :rolleyes:

rofl sirwinsalot en dark all vertelle me genoeg ok maybe een nap
en wij bg me oeps? lol man laat me ni lache
 

DeletedUser51169

Guest
rofl sirwinsalot en dark all vertelle me genoeg ok maybe een nap
en wij bg me oeps? lol man laat me ni lache

Dan heb jij verkeerde INFO denk ik ;). Maar goed, ik laat je dat mooi denken.

- Ik laat je ook niet lachen.. nee maar het zou me niets verbazen :p
 

DeletedUser

Guest
Dan heb jij verkeerde INFO denk ik ;). Maar goed, ik laat je dat mooi denken.

- Ik laat je ook niet lachen.. nee maar het zou me niets verbazen :p

Wij hebben 1 BG inderdaad ... Nu is het aan jouw om te raden wie.

Hint: we zijn zo close dat we eigenlijk als 1 stam werken!
 

DeletedUser

Guest
Dat moet haast wel Fury. zijn! :p
Hoe het qua diplomatie ook zit, dit is niet het topic om erover te discusieren geloof ik. Hoewel een beetje meer leven hier natuurlijk ook wel welkom is. ;)

Met betrekking tot NEOH&THR, van beiden ontvangen er mensen hier aanvallen. Dat kan duiden op een BG, of op toeval, maar aangezien mijn contactennetwerk niet zo uitgebreid is kan ik er geen goede conclusie over trekken...
 

DeletedUser21186

Guest
Dat is ook de reden dat Ziggymarley verkenners durft te sturen op Kdied :cool:
 
Bovenaan