Nenya

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nenya... eens een grote stam die meetelde in w7...
Nenya... eens een grote speler die meetelde in w7...
Nenya... = w7!
Nenya...

Hierbij verklaar ik onze dorpen tot barbaar! Tot nooit weer ziens op TW!
Wij hadden een ander afscheid gewenst, maar ach... wij zijn toch impulsief en arrogant, dus waarom nu niet meteen eh?

Maand na maand is heel TW minder geworden. T blijft een spel voor de leuk, nu nog? Vraag je dit eens af. Als je hierop met 'nee' antwoord mag je jezelf wel eens achter de oren krabben. Maak een verstandige keuze... kap ermee en go on with your life as it should be!

Nenya... is gestorven...
Nenya... was de beste!

De groetjes lieve kindertjes van me!

Bye, Flav
 

DeletedUser

Guest
Barbaar? Verspilling van een mooi account... :)

Veel geluk met wat dan ook TW mag vervangen voor jouw. ;)
 

DeletedUser

Guest
Succes kerels! Maar zoals ik al gewend ben zie ik jullie vast wel weer ergens opduiken. :eek:
 

DeletedUser

Guest
jammer gildor en flavio:(

jullie waren leuke buren/stamgenoten.
het gaje goed in RL
mvg horus
 

DeletedUser

Guest
Mooie timing (0.00). Was vast niet per ongeluk ;).

In ieder geval wil je succes wensen met alles wat je leven je gaat brengen. Jammer dat ik je nooit heb mogen leren kennen.
 

DeletedUser3435

Guest
Hehe flavio :) veel succes in real life man,de meest interessante spelers op w7 stoppen ermee ;) jammer maar helaas,cya
 

DeletedUser22870

Guest
Begrepen uit bronnen dat dit onder anderen ook te maken heeft met de gebeurtenissen op W10:rolleyes: Topspelers die elkaar erg goed kennen, elkaar goed kennen en dus elkaar allemaal aansteken om te stoppen met heel TW. De 1e zwarte dag (24 uur) van de TW is geweest/bezig.

Ontopic:
Het gaat jullie beide goed Flavio en Gildor. 2 topspelers en beide telkens goed gepresteerd. Jammer dat ik nooit met je gespeeld hebt Flavio maar gildor.... tjah, je was en blijft een fantastisch persoon.:D Houden zo en wie weet tot ooit op het terras in utrecht!;)
 

DeletedUser

Guest
Ach..w10 stond ik 1e...maarja goed...foute zaakjes gebeurd daar..geen zin meer...account gewist :) Sorry aan alle gedupeerden. Mooie tijden gehad..maar w7 is net zoals w2 een internfestijn geworden...niks voor mij.

Lees w10 voor meer info :p

Groetjes,

Hmm nee ik zal niet meer opduiken denk ik...btw, DENNEMEN speelt op w10, onder Professor Pim :D

Hast la vista!

Flav --> love you
 

DeletedUser19467

Guest
^^, Inderdaad niks meer aan. Maar ik gun de mensen om me heen de dorpen niet zonder er voor te knokken.

Ik wacht dan ook heel geduldig af op de dag dat het ze eindelijk eens lukt;).

Succes!:D
 

DeletedUser

Guest
veel succes beide in RL hopelijk geef je het account nog weg en wis je hem niet. zou zonde zijn voor al die werk tegen gan. ma is jullie keuze.
mvg mocca
 

DeletedUser16533

Guest
flavio / gildor

spijtig dat jullie stoppen, maar ik begrijp jullie redens, ik zou hetzelfde gedaan hebben.

veel geluk in real life en misschien ooit tot weerziens

mvg De clerck een trots ex lid van het almachtige Nenya

love you both :p
 

DeletedUser

Guest
Ach..w10 stond ik 1e...maarja goed...foute zaakjes gebeurd daar..geen zin meer...account gewist :) Sorry aan alle gedupeerden. Mooie tijden gehad..maar w7 is net zoals w2 een internfestijn geworden...niks voor mij.

Lees w10 voor meer info :p

Groetjes,

Hmm nee ik zal niet meer opduiken denk ik...btw, DENNEMEN speelt op w10, onder Professor Pim :D

Hast la vista!

Flav --> love you



Lol o g'd hoeveelste afscheid is dit wel niet :S jullie leren het ook nooit he..
 

DeletedUser

Guest
Stop je Turbo? :)

On


Misschien wel, we zijn nog aan het overleggen wat we gaan doen, morgen weet je meer :)

In elk geval, zorg maar dat je genoeg edels hebt, want als we stoppen, stopt iedereen en zal elke wereldoorlog stoppen om barbarendorpen te gaan overnemen.

Spijtig dat het zo moet lopen, je was een waardig tegenstander, en ik denk dat jij ook liever mijn dorpen op een andere manier edelt, dan dat het nu mss zal gebeuren

Greetz

Turbo
 

DeletedUser14103

Guest
Omg.. ik zei het maar om te lachen. :D

Dan is de fun er inderdaad af.

Dit is een oorlogspel en je speelt het voor de fun.
Internen is leuk... voor de eerste keer
Barbarendorpen overnemen is leuk... voor de eerste keer

Maar je speelt TW voor de oorlogen, de veldslagen, de timing.
 

DeletedUser

Guest
Was te verwachten... zal jullie missen (k)xD

Erik, hoe kon je het me aan doen ^^. Kidding, had het al verwacht, net zoals van sebas... Nja, suc6 ermee, we praten vast nog wel eens :)
 

DeletedUser19467

Guest
TW komt op 1 ding neer:

Wil je goed zijn, dan moet je geen leven hebben:D
Daarom vind ik het altijd zo grappig als mensen zich goed voelen in TW..
Kan je net zo goed gelijk zeggen: Ik heb geen leven, verspeel 8 uur of meer van de dag aan TW;)
 

DeletedUser

Guest
TW komt op 1 ding neer:

Wil je goed zijn, dan moet je geen leven hebben:D
Daarom vind ik het altijd zo grappig als mensen zich goed voelen in TW..
Kan je net zo goed gelijk zeggen: Ik heb geen leven, verspeel 8 uur of meer van de dag aan TW;)

dan geldt dit voor jou ook :)
 

DeletedUser

Guest
Wat kan je nu in godsnaam 8 uur per dag op TW zitten doen... :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan