Nazi stam !?

DeletedUser

Guest
Naam Rang Punten Dorpen
superstijn 1 258 1
nelisman 2 231 1
superstijn2 3 122 1
stijn-nelis 4 91 1

Het is zeker nog niemand opgevallen dat het een multi is?
Behalve de topic starter dan.

Ik gok dat hij Stijn-Nelis heet.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wie was de leider van die politieke partij,
Hitler
wij heeft de SS en de SA opgericht Hitler
wie heeft met zijn politieke visie de macht gegrepen Hitler
wie wis van zijn plannen af zijn partij,

verder nog iets?

Je mist blijkbaar hetgene waar het over ging.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ging dit forum over politiek en propaganda in functie van het spel Tribalwars

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wie was de leider van die politieke partij,
Hitler
wij heeft de SS en de SA opgericht Hitler
wie heeft met zijn politieke visie de macht gegrepen Hitler
wie wis van zijn plannen af zijn partij,

verder nog iets?

de SA bestond al:D de ss is bedacht door hitler dat klopt wel
 

DeletedUser

Guest
maar mischien zijn ze wel joods en bedoelen ze stam van prinsen :confused:
 

DeletedUser

Guest
bovendien kan een partij technisch gezien geen mensen doden :p.
mensen in de partij kunnen het de partij zelf niet dat is iets levenloos het is figuurlijk
 

DeletedUser

Guest
naja ik persoonlijk ben geinterseert in de Romeinsen tijd, Middeleewen en 2de wereld oorlog, dus ik weet meestal wel wat over deezen onderwerpen maar natuurlijk niet altijd precies de waarheid omdat ik et fout onthouden heb (gebeurt me iets te vaak:/)
 
Reactiescore
0
naja ik persoonlijk ben geinterseert in de Romeinsen tijd, Middeleewen en 2de wereld oorlog, dus ik weet meestal wel wat over deezen onderwerpen maar natuurlijk niet altijd precies de waarheid omdat ik et fout onthouden heb (gebeurt me iets te vaak:/)

zet daar de 1e wereldoorlog bij and I'm your man:p
 

DeletedUser

Guest
zet daar de 1e wereldoorlog bij and I'm your man:p

1e oorlog zit te vol met foute. van alle bij de kante

mij interseert de taktieken waarmee de oorlogen gevochten werden Duitsland was in begin van w2 bijna foutloos bezig.

Romeinen hebben heel europe,italie,griekeland en stuk van afrika veroverd en azie hebben ze ook goed mee gevochten

Middeleeuwen. was het vaak land tege land Koning vs Koning maar dan hebje de Crusade's waarbij heel het chrisstendom die eerst elkaars vijanden waaren met elkaar ten strijden gaan dat vindt ik intersant :)
 

DeletedUser

Guest
taktieken

he Scargy

als je zo gek bent op strategisch oorlogs voeren,er zijn genoeg spellen hiervoor,kan je misschien nog wat leren.

en je bent de amerikaanse burgeroorlog vergeten.

gr.patton
 

DeletedUser

Guest
maar geven wel de opdracht!

zo als ik al zei een partij kan niets doen het kan geen opdracht geven tot iets, het kan geen mensen doden. Want het is figuurlijk.
mensen IN de partij kunnen opdracht geven tot zo iets, maar een partij zelf niet.
 

DeletedUser

Guest
1e oorlog zit te vol met foute. van alle bij de kante

mij interseert de taktieken waarmee de oorlogen gevochten werden Duitsland was in begin van w2 bijna foutloos bezig.

Romeinen hebben heel europe,italie,griekeland en stuk van afrika veroverd en azie hebben ze ook goed mee gevochten

Middeleeuwen. was het vaak land tege land Koning vs Koning maar dan hebje de Crusade's waarbij heel het chrisstendom die eerst elkaars vijanden waaren met elkaar ten strijden gaan dat vindt ik intersant :)

ja merendeels door Alexander de Grote:D
 

DeletedUser

Guest
volgens mij komt alexander de grote uit macedonie en uit een hele andere periode
van voor de romeinen dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
volgens mij komt alexander de grote uit macedonie en uit een hele andere periode
van voor de romeinen dus.

Alexander kwam in opkomst rond 320 B.C als mijn geheugen mij niet in de steek laat, een tijd toen de Romeintjes ook al hard op weg waren om het Italiaanse schiereiland te veroveren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wel leuk die geschiedenis lessen op het forum maar het topic ging over de naam van de stam en die is "Nazi" die wordt geassocieerd met bepaalde gebeurtenissen van vroeger en ook heden.Dus heeft Phatt wel gelijk en zou dit verandert moeten worden vind ik,omdat dit voor mensen zeer kwetsend kan zijn.En als je "Mein Kampf" ooit hebt gelezen (als je het al uit kan lezen,want het is een erg slaapverwkkend boek) weet je hoe ziek deze kerel was.
 

DeletedUser

Guest
De tweede wereldoorlog is trouwens een direct gevolg van de eerste wereldoorlog.En dus zeer intressant.
 
Bovenaan