Narrr! vs Grace!

DeletedUser

Guest
dat heeft ph zeker :p Alleen heeft loseyourmind van -DR- een hogere :(
 

DeletedUser57908

Guest
wat doe jij hier :eek: Dit is mijn forum ja :mad:

Grace! doet een tegenslag op Paars H. LBF en megaro2. Grace krijgt hulp van Nuts die Proud als target hebben genomen.
Morgenavond nieuwe stats :)

Sorry:(
Ik verveel me, ik moet nog 2 min wachten voordat ik moet timen:(
 

DeletedUser

Guest
Eerste post ge-edit!

Zijde 1:
Stammen: Narrr!
Zijde 2:
Stammen: Grace!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 118
Kant 2: 22
Verschil: 96

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,094,980
Kant 2: 190,601
Verschil: 904,379

chart
 

DeletedUser54620

Guest
dat heeft ph zeker :p Alleen heeft loseyourmind van -DR- een hogere :(

:cool:
We hebben er al 2, pas maar op ;)

Binnen een week hebben wij onze stats verdubbeld, is voor jullie een moeilijkere opgaaf als voor ons :p:p:p

Je zegt het een beetje fout beste Ronald. Grace! zet 3 stammen in om PH te laten bashen zodat jullie daarna kunnen edelen en zelfs dan faal je als stam nog door na 1 dag met 800 incomings niet meer dan 8 dorpjes te pakken. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Omdat Grace! ons niet alleen aankon hebben ze hun vriendjes om hulp gevraagd. Vanaf nu zullen die stammen ook in de oorlogsstatistieken zitten.

Zijde 1:
Stammen: Narrr!
Zijde 2:
Stammen: Grace!, nuts, Beta

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 205
Kant 2: 34
Verschil: 171

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,792,467
Kant 2: 309,011
Verschil: 1,483,456

chart
 

DeletedUser

Guest
Omdat Grace! ons niet alleen aankon hebben ze hun vriendjes om hulp gevraagd. Vanaf nu zullen die stammen ook in de oorlogsstatistieken zitten.

Zijde 1:
Stammen: Narrr!
Zijde 2:
Stammen: Grace!, nuts, Beta

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 205
Kant 2: 34
Verschil: 171

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,792,467
Kant 2: 309,011
Verschil: 1,483,456

chart

Ik ga Grace! steeds nooberiger vinden:eek:
 

DeletedUser

Guest
:cool:


Je zegt het een beetje fout beste Ronald. Grace! zet 3 stammen in om PH te laten bashen zodat jullie daarna kunnen edelen en zelfs dan faal je als stam nog door na 1 dag met 800 incomings niet meer dan 8 dorpjes te pakken. :eek:

Stammen opzetten tegen ons, omdat je het met je eigen stam tegen één speler niet wint is gay:p
 

DeletedUser54620

Guest
Laten we PHX niet vergeten.
Ik update zo even een mooi kaartje tegen welke faggots Narrr! het eigenlijk allemaal opneemt :rolleyes:



efj78p.png
Met beetje commentaar ofcourse.
Wat zien we hier? Stammetjes die door Grace! overgehaald worden mee te doen met een "massa aanval" op Narrr!
LBF Proud & PH liggen onder vuur. :)


TheOneX

Narrr! is een nieuwe dreiging en zij hebben uitstekend goeie spelers en daarom moet er actie ondernomen worden.
Nou zitten wij redelijk ver weg om het edelen effectief te maken maar os en clears sturen moet sowieso te doen zijn en in overleg kan er ook worden ge-edelt.

Als deze stammen oorlog voorbij is dan kunnen we meer gaan richten op anonymous en afwachten wat hun gaan doen en als A ons wil gaan aanvallen dan is de kans ook groot dat wij steun krijgen van grace.

Voor nu doen wij mee omdat Nar!!! een dreiging is en wij hebben wel weer eens wat actie nodig om het moraal omhoog te krijgen.
Het is alweer lang geleden dat wij een gezamenlijke aanval hebben uitgevoerd.

MENSEN het is belangrijk om je goed voor te bereiden op de oorlog want wij moeten niet mee gaan doen en dan half gaar onze krachten laten zien en afgaan voor de rest van w25...
Fusies ja dat snap ik best maar regel het zo snel en goed mogelijk dat er clears en volledige os dorpen klaar staan.
desnoods gebruik je vv accounts/mb's om in aanval te zetten en zo beetje compenseren.

En zulk soort debieltjes vallen dan aan. :eek:
Kort gezegd: Grace you guys suck ass.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laten we PHX niet vergeten.
Ik update zo even een mooi kaartje tegen welke faggots Narrr! het eigenlijk allemaal opneemt :rolleyes:



efj78p.png
Met beetje commentaar ofcourse.
Wat zien we hier? Stammetjes die door Grace! overgehaald worden mee te doen met een "massa aanval" op Narrr!
LBF Proud & PH liggen onder vuur. :)




En zulk soort debieltjes vallen dan aan. :eek:
Kort gezegd: Grace you guys suck ass.

love je laatste zin ^^
 
Reactiescore
328
Laten we PHX niet vergeten.
Ik update zo even een mooi kaartje tegen welke faggots Narrr! het eigenlijk allemaal opneemt :rolleyes:



efj78p.png
Met beetje commentaar ofcourse.
Wat zien we hier? Stammetjes die door Grace! overgehaald worden mee te doen met een "massa aanval" op Narrr!
LBF Proud & PH liggen onder vuur. :)




En zulk soort debieltjes vallen dan aan. :eek:
Kort gezegd: Grace you guys suck ass.

Altijd grappig om stukjes van het PHX forum te lezen :D
 

DeletedUser

Guest
haha, narrr! is gewoon baas en daar zal grace het bij moeten neerleggen
 

DeletedUser62404

Guest
Waw Narr heeft grote praatjes.

Meer edelen minder praten meisjes:cool:
 
Bovenaan