Nachttopic [01:00 uur tot 07:00 uur]

DeletedUser25749

Guest
Het is hier veelste rustig.

Btw ethnocentric Waar ken je van? Ben nogal vergeetachtig na ff der tussen uit geweest te zijn.
 

DeletedUser68973

Guest
Het is hier veelste rustig.

Btw ethnocentric Waar ken je van? Ben nogal vergeetachtig na ff der tussen uit geweest te zijn.

Hebben ooit samen een classic gestart, dacht met Thijmen erbij ook dacht ik :p
Ik ben Korneel voor moest dat wat verduidelijken :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is hier veelste rustig.

Btw ethnocentric Waar ken je van? Ben nogal vergeetachtig na ff der tussen uit geweest te zijn.

Hij is die stabber die zijn eigen stamgenoten aanvalt omdat ze eerder een edeltrein hebben :D
 

DeletedUser68973

Guest
Hij is die stabber die zijn eigen stamgenoten aanvalt omdat ze eerder een edeltrein hebben :D

Ik heb daar vorig jaar dagen aan een stuk met je vriend Kelvin over zitten discussiëren, ik heb daar niet opnieuw zin in.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb daar vorig jaar dagen aan een stuk met je vriend Kelvin over zitten discussiëren, ik heb daar niet opnieuw zin in.

Oh maar ik weet dan ook dat ik gelijk heb dus discussiëren hoeft voor mij ook echt niet.
Ik hoop alleen nog dat je het zelf ook inziet.
 

DeletedUser5114

Guest
SjoerD ga nou maar slapen, je praat alleen maar meer onzin s'nachts.
 

DeletedUser

Guest
SjoerD ga nou maar slapen, je praat alleen maar meer onzin s'nachts.

Meh, en waarom moet ik dan slapen? waarom zeg je bijv. niet dat ik serie moet gaan kijken? i mean...het behaalt hetzelfde resultaat denk ik toch zo?
De enige die hier onzin post ben jij :(
 

DeletedUser76153

Guest
Meh, en waarom moet ik dan slapen? waarom zeg je bijv. niet dat ik serie moet gaan kijken? i mean...het behaalt hetzelfde resultaat denk ik toch zo?
De enige die hier onzin post ben jij :(

Ik moet sjoert gelijk geven Ricardo.
Plus ik kan je niet echt serieus nemen met je nieuwe avatar :eek:
 
Bovenaan