Nachttopic [00:00 - 08:00]

Reactiescore
581
Hoi... en welke zot is als een idioot aan het farmen :O

Nog geen twee uur bezig en ik zie:

Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

126.696 / 1.689.207
 
Reactiescore
581
LOL, dan farmt daar niemand of heeft hij een nieuwe manier uitgevonden om te farmen... amai, wat een aantallen!
 

DeletedUser37136

Guest
Of gisteren bijna niet gefarmt zodat alle barbs vol zitten voor vandaag en dan voor recordje gaan. ;)
 

DeletedUser37136

Guest
Ik zei al: Dan farmt er niemand... als ik een dagje niet farm, dan ligt er de volgende geen enkele GS meer dan anders. Er zijn er genoeg, die ze dan voor mij leeg farmen.
Ik mag toch hopen dat je met een dorp of 20 je farmgebied al wel redelijk aan het afbakenen bent.
 
Reactiescore
581
Ik mag toch hopen dat je met een dorp of 20 je farmgebied al wel redelijk aan het afbakenen bent.
Als ik een dorpje overneem of een stamgenoot doet dat, dan lopen er regelmatig farms op... die zes uur onderweg zijn (LC). Dus hoe ik deze spelers zou moeten uitschakelen, zodat ze niet meer in mijn BB's farmen, is mij een raadsel in deze fase van het spel. Soms liggen er drie stamgenoten van hen tussen ;)
 

DeletedUser74966

Guest
Over die uitkijktorens: zijn genoeg dorpjes van spelers waar ze al staan. Heeft ze nog niet echt geholpen tot zover XD
 
Bovenaan