Nachttopic [00:00-08:00]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
241
Wat ben je aan het drinken? :D
 
Reactiescore
241
Was je een dorpje kwijt? :eek:

Man, is nachten "zo 2014" ofzo?:mad:
 

DeletedUser76173

Guest
Het enthousiasme tijdens de nacht is niet erg groot nee.. :p
 

DeletedUser76206

Guest
Vele hebben examens zeker en slapen daarom wat vroeger, ik kruip er alvast ook in. Morgen wekker om 8u.
 

DeletedUser76206

Guest
Normaal de mijne ook,maar is iets te vroeg dus neem de volgende les;)
 

DeletedUser68810

Guest
Mijn probleem is dat ik lessen heb van 3u telkens. Dus tis ofwel op tijd gaan ofwel niet gaan :eek:
 

DeletedUser76206

Guest
Mijn lessen duren 2uurtjes, pendeltijd heen is 1u30,naar huis +2u. Dus om 6u opstaan is les om 8u30. Dus morgen opstaan om 8u voor 10u30 les. En die les komt in slides online te staan. Dus ik ga om aanwezig te zijn met een slaperige kop.

Bij ons mag je pas terug binnen als het eerste uur v/d twee gepasseerd is.
 

DeletedUser68810

Guest
Of je komt halverwege nog eens binnen wandelen .. :D

Ook een optie. Mijn probleem is dat ik ga of niet ga en niets daar tussen in :D

Mijn lessen duren 2uurtjes, pendeltijd heen is 1u30,naar huis +2u. Dus om 6u opstaan is les om 8u30. Dus morgen opstaan om 8u voor 10u30 les. En die les komt in slides online te staan. Dus ik ga om aanwezig te zijn met een slaperige kop.

Ja ik sta op om 6u20 om om 9u les te hebben :/. Maar als de slides online komen en ik het overbodig vind om te gaan slaap ik lekker uit hoor ;).
 

DeletedUser76206

Guest
Ook een optie. Mijn probleem is dat ik ga of niet ga en niets daar tussen in :D



Ja ik sta op om 6u20 om om 9u les te hebben :/. Maar als de slides online komen en ik het overbodig vind om te gaan slaap ik lekker uit hoor ;).

Ik stel alleen veel uit om thuis dan te studeren/samenvatten. En als ik niet ga dan krijg ik dit te horen van men ouders, dat ik weer thuis ben en niet naar school moet.
 

DeletedUser76206

Guest
Inderdaad, ik stel vaak dingen uit. Studeren altijd maar middag ervoor gedaan. Maar ik ga eens slapen, wellicht slaap ik door men wekker heen (no worries) slides staan al online. Spreek je misschien morgen terug. Welterusten iedereen.
 

DeletedUser68810

Guest
Trusten! Ik hoop dat ik door men wekker heen slaap, maar zal wel weer niet :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan