Nachtforum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Geniaal. Eerst grote mond hier geven, en dan zelf worden gepakt :D
 

DeletedUser

Guest
Klein vraagje? Zend je die backtime binnen een week als je weer wat troepen hebt of mag ik mij er nu toch nog aan verwachten?:D

Aanval 1

Aanval 2

Ow neen... daar gaan de LC.... Daar moet ergens iets gruwelijk fout zijn gelopen bij de dodge :D

Netjes, zo hoort dat lekker die gebouwen en zijn LC bashen.
 

DeletedUser

Guest
Dan heb ik een verkeerd verhaal doorgekregen;)
Er is iig iets mis gegaan en het is jammer van zijn start!
 

DeletedUser

Guest
Ik gok dat hij wou backtimen, maar dat z'n troepen een halve seconde ofzo te vroeg terugwaren.
 

DeletedUser8369

Guest
Gewoon goed gespeeld van jullie!

Het kwam wel door mijn wekker zoals Wisse al zei.. Maar zal daar niet de schuld op steken, zal gewoon eerlijk mijn verlies toegeven. Kwam om 4 uur thuis van stappen en zag toen 1 incoming dus had mijn troepen zo weggestuurd dat ze 4 minuten na die incoming terug in het dorp zouden staan. Verder was ik super moe dus was ik gelijk mijn bedje ingekropen en had me wekker maar even om 7 uur gezet zodat ik zou kunnen backtimen..

Echter sliep ik (zoals gewoonlijk :() door mijn wekker heen en schrok ik om half 8 wakker.. en toen was het al te laat. Goed gespeeld door CCCP, alleen een beetje triest om daarna per persoon een pm naar mij te gaan sturen met:

zielig he? :D ^^

Ik bedoel, snap jullie vreugde hoor, want als jullie mijn nu niet hadden gecleard hadden jullie 3 leden minder gehad en dat is ook zonde voor jullie :eek: Maarja het is nu zo gelopen en heb vanwege die pm's toch nog maar even een naaiactie gedaan met mijn bijl en kata's ;)

Verder kunnen jullie nu natuurlijk hier allemaal op gaan reageren om me uit te lachen of wat dan ook, maar dat boeit me echt totaal niet, ik houd de eer aan mezelf en geef gewoon netjes mijn verlies toe, jullie heb dit keer slim gespeeld en daarmee uit.

Edit: sorry heb hierboven CCCP fout beschuldigd, het waren crypto noobjes die allemaal meteen pm's stuurde met zielig he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1000 lc op boerderij 20? dan was er ook niet veel bijl aanwezig ofwel?:p
 

DeletedUser49439

Guest
Gewoon goed gespeeld van jullie!

Het kwam wel door mijn wekker zoals Wisse al zei.. Maar zal daar niet de schuld op steken, zal gewoon eerlijk mijn verlies toegeven. Kwam om 4 uur thuis van stappen en zag toen 1 incoming dus had mijn troepen zo weggestuurd dat ze 4 minuten na die incoming terug in het dorp zouden staan. Verder was ik super moe dus was ik gelijk mijn bedje ingekropen en had me wekker maar even om 7 uur gezet zodat ik zou kunnen backtimen..

Echter sliep ik (zoals gewoonlijk :() door mijn wekker heen en schrok ik om half 8 wakker.. en toen was het al te laat. Goed gespeeld door CCCP, alleen een beetje triest om daarna per persoon een pm naar mij te gaan sturen met:

zielig he? :D ^^

Ik bedoel, snap jullie vreugde hoor, want als jullie mijn nu niet hadden gecleard hadden jullie 3 leden minder gehad en dat is ook zonde voor jullie :eek: Maarja het is nu zo gelopen en heb vanwege die pm's toch nog maar even een naaiactie gedaan met mijn bijl en kata's ;)

Verder kunnen jullie nu natuurlijk hier allemaal op gaan reageren om me uit te lachen of wat dan ook, maar dat boeit me echt totaal niet, ik houd de eer aan mezelf en geef gewoon netjes mijn verlies toe, jullie heb dit keer slim gespeeld en daarmee uit.

Edit: sorry heb hierboven CCCP fout beschuldigd, het waren crypto noobjes die allemaal meteen pm's stuurde met zielig he.

Dat is inderdaad een logische verklaring :). En ja we zagen jou als een snel groter wordende dreiging dus er moest iets gaan gebeuren. Het was wel niet de bedoeling dat we je LC meenamen, maar kom een extra'tje mag altijd wel eens! :D

Verder zouden wij ons niet verlagen tot het sturen van dergelijke mails. ( Ik toch niet ) Maar de nodige posts hier op het AF horen er natuurlijk altijd bij ;). Maar dat versta je vast ook wel.

En wie wordt der genaaid? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Gewoon goed gespeeld van jullie!

Het kwam wel door mijn wekker zoals Wisse al zei.. Maar zal daar niet de schuld op steken, zal gewoon eerlijk mijn verlies toegeven. Kwam om 4 uur thuis van stappen en zag toen 1 incoming dus had mijn troepen zo weggestuurd dat ze 4 minuten na die incoming terug in het dorp zouden staan. Verder was ik super moe dus was ik gelijk mijn bedje ingekropen en had me wekker maar even om 7 uur gezet zodat ik zou kunnen backtimen..

Echter sliep ik (zoals gewoonlijk :() door mijn wekker heen en schrok ik om half 8 wakker.. en toen was het al te laat. Goed gespeeld door CCCP, alleen een beetje triest om daarna per persoon een pm naar mij te gaan sturen met:

zielig he? :D ^^

Ik bedoel, snap jullie vreugde hoor, want als jullie mijn nu niet hadden gecleard hadden jullie 3 leden minder gehad en dat is ook zonde voor jullie :eek: Maarja het is nu zo gelopen en heb vanwege die pm's toch nog maar even een naaiactie gedaan met mijn bijl en kata's ;)

Verder kunnen jullie nu natuurlijk hier allemaal op gaan reageren om me uit te lachen of wat dan ook, maar dat boeit me echt totaal niet, ik houd de eer aan mezelf en geef gewoon netjes mijn verlies toe, jullie heb dit keer slim gespeeld en daarmee uit.

Edit: sorry heb hierboven CCCP fout beschuldigd, het waren crypto noobjes die allemaal meteen pm's stuurde met zielig he.

Hahaha, idd was een noob actie..
Ik was er niet bij.

Btw.. je stopt nu neem ik aan?
 

DeletedUser50772

Guest
wth, je plaatste dat om kwart over 12 en er staat dat het kwart over 11 was, of ligt dat aan mij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan