Nachtbrakerstopic [00:00 - 07:00]

DeletedUser5312

Guest
Volgens mij had hij de vv verbroken? En daarna kon de rest van q er niet meer bij geloof ik. Maargoed ik weet niet zeker hoor laatste paar dagen ben ik niet zo actief
 

DeletedUser62436

Guest
Volgens mij had hij de vv verbroken? En daarna kon de rest van q er niet meer bij geloof ik. Maargoed ik weet niet zeker hoor laatste paar dagen ben ik niet zo actief

boomtakmou melde mij via pm dat hij idd de vv gebroken zou hebben en toen het acc op bb heeft gegooid.
Ik zelf vind dat altijd een zeer gevoelige kwestie, want in principe heeft hij het recht daar toe. tis zijn eigen account, mag hij mee doen wat hij wilt.
Ik vind het altijd wel erg respectloos richting je stam. Als je stopt vind ik dat je best je WW en VV bij je stam kan zetten. Dan kunnen zij er misschien nog iets van maken, nu heeft hij jullie best hard genaaid in mijn ogen.
 

DeletedUser63354

Guest
Om eerlijk te bekennen. Ik heb de eigenaar van Pictor niet eens gekend. Er zijn maar een paar leden van het oude VR die voor mij welkom waren, en laat ik zeggen dat Pictor daar niet bij hoorde. Boeit me niet zoveel :p leuk om te zien dat er nog wat gebeurt, maargoed ik hsd niks anders van je verwacht he fully :)

nu eens onze beg1nner testen hehe ;)
 

DeletedUser62436

Guest
Om eerlijk te bekennen. Ik heb de eigenaar van Pictor niet eens gekend. Er zijn maar een paar leden van het oude VR die voor mij welkom waren, en laat ik zeggen dat Pictor daar niet bij hoorde. Boeit me niet zoveel :p leuk om te zien dat er nog wat gebeurt, maargoed ik hsd niks anders van je verwacht he fully :)

nu eens onze beg1nner testen hehe ;)

Ik voldoe dan ook graag aan andermans verwachtingen :D
 

DeletedUser33425

Guest
Ook hier zeg ik zachtjes (maar denk erom: je hebt het niet van mij...)

Het schijnt dat Quiem! overstapt op een nieuwe tactiek: Ze gaan massaal op barbaar, zoals destijds Brain. Op deze manier zullen ze als legenden de historie van TW in gaan. :D
 

DeletedUser62436

Guest
Ook hier zeg ik zachtjes (maar denk erom: je hebt het niet van mij...)

Het schijnt dat Quiem! overstapt op een nieuwe tactiek: Ze gaan massaal op barbaar, zoals destijds Brain. Op deze manier zullen ze als legenden de historie van TW in gaan. :D

hahaha ^^ zou een mooie zijn :D
 
Reactiescore
110
The freaks come out at night
 

DeletedUser72610

Guest
jeej nu zijn we met 2

en btw fijn om je hier nog een te zien ;)
 

DeletedUser63354

Guest
eerste officiele w26 meeting. er waren wel 2 mensen aanwezig!!!
 
Bovenaan