Nachtbrakerstopic [00:00 - 07:00]

DeletedUser35742

Guest
Ik bedoelde niet die beste jongen maar mijzelf, maar vooruit hij mag hem hebben. Grappig genoeg ondersteun ik zn target hahaha.
 

DeletedUser62433

Guest
Ik bedoelde niet die beste jongen maar mijzelf, maar vooruit hij mag hem hebben. Grappig genoeg ondersteun ik zn target hahaha.

Wij moedigen de tegenstand aan :D maar als je even doorzet vandaag heb je wel een kans hoor. tenzij mijn target de muurtjes zo laag houdt en jij al je os verliest. :speer::zwaard::zwaar:
 

DeletedUser38984

Guest
Schieten jullie dan is op :D

Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (74.933 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser62882

Guest
victory is ours :)

4x Aanvaller van de dag
op 23.04.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (170.479 eenheden)!
 

DeletedUser

Guest
victory is ours :)

4x Aanvaller van de dag
op 23.04.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (170.479 eenheden)!

Maakt niet uit, ik heb hem vandaag op een VV'tje :D

Huidige awards

Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (112.548 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser60138

Guest
Hoezo? Misschien even een breezahfilter eroverheen, maar de naam is toch leuk? Sowieso is die best toepasselijk.
 

DeletedUser

Guest
Haha, 3 dubbele fusie? :eek:
Zal vast niet lang duren of de resterende stammen zullen ook fuseren tot 1. Vind het wel jammer dat dit zo snel gebeurt tbh, als we eerst de kleinere oorlogen hadden uitgevochten idpv elkaar te ontvluchten door middel van een fusie dan waren de betere spelers komen bovendrijven. Dit zorgt er uiteindelijk voor dat het niveau hier op W24 zal dalen.

Jammer.
 

DeletedUser35742

Guest
Alle 3 de stammen kampten met inactiviteit in de onderste regionen. Deze actie nu zorgt voor een actieve stam, met de betere spelers die elkaar ook nog eens goed kennen. De kleinere oorlogen uitvechten had gekunt, maar ik denk dat die te saai zouden zijn en iedereen maar op de zwakkere spelers van de tegenstanders had geteerd.
 
Bovenaan